Хмельничани скаржаться на відсутність маршруток у вечірні години: що каже влада та перевізники

Хмельничани скаржаться на відсутність маршруток у вечірні години: що каже влада та перевізники
  • Хмельничани скаржаться на графік роботи громадського транспорту. 

  • Кажуть: після 19:00 маршрутки їздять рідко. 

  • Що кажуть перевізники та міська влада?

Через повномасштабне вторгнення в Україні запровадили комендантську годину. Це в свою чергу призвело до того, що перевізники скоригували свій час роботи – після погодження з Управлінням транспорту та виконкомом міської ради. 

Ми ознайомилися із розкладом руху громадського транспорту у Хмельницькому на сайті khm.rozklad.in.ua. Наприклад, перший тролейбус за маршрутом №7 (Ракове-Катіон) виїжджає з депо о 6:15 ранку. Останній їде о 21:06. 

Відео дня

Згідно із даними з сайту, автобус №21, який їде за маршрутом Катіон-Автостанція №1, починає роботу о 6:10 ранку, а останній транспортний засіб починає з’їжджати з маршруту о 20:56. Найбільш «ранні пташки» як з початку роботи, так і по її завершенню – маршрутка №29 (Катіон-Озерна). Перший виїзд – 5:30 ранку. Останній – о 20:20. 

«Просто з’їхав з маршруту» 

Містяни кажуть: не завжди маршрутки і тролейбуси їздять за графіком. Хмельничанин Максим розповів vsim.ua: останній місяць декілька разів змушений був користуватися громадським транспортом саме у вечірні години. Каже – дочекатися маршрутного таксі досить важко. 

– Нещодавно потрібен був 19 автобус, десь о 19:40 вийшов на зупинку. Згідно розкладу подивився в «Dozor» – він їде, чекаю. Він (автобус, – прим.автора) просто проїхав повз мене, були зняті трафарети, але я знав, візуально, що це саме 19 автобус їхав. А він виявилося просто з’їхав з маршруту. Також бачив, як автобуси №2 і деякі інші, так само близько 8 вечора, з’їжджають з маршруту і їдуть вже не по Чорновола, а по Пілотській, я так розумію, що в гараж. 

Хмельничанка Наталія розповіла журналістці vsim.ua: декілька місяців тому із Гречан, зупинки «Олімпійська», намагалася доїхати до «Новатора» в Південно-Західному мікрорайоні. Дістатися із точки «А» в точку «Б» можна в даному випадку лише 26 маршруткою або ж 16 тролейбусом. Було це о 19:00. 

– Я простояла на зупинці 40 хвилин й нічого так і не дочекалася. Довелося їхати до центру і там пересідати на іншу маршрутку. Лише зайві гроші викинула, – розповіла Наталія. 

Позиція перевізників

Приватний перевізник ПП «АвтоГаз-Захід» Володимир Пухкий, який відповідає за маршрут №2 (вул.Північна-Ракове) розповів у коментарі журналістці vsim.ua: перші транспортні засоби виїжджають о 6 ранку, а з’їжджати починають о 20:00. Останні закінчують роботу десь о 21:30-22:00. Курсують вони протягом дня з інтервалом у 10 хвилин. Володимир каже – ввечері не рентабельно їздити, адже малий пасажиропотік та й бракує працівників. Заразом тариф на проїзд не виправданий, тому несуть збитки. Однак за рішенням міської ради готові працювати довше – та за певних умов. 

– Якби міська влада хотіла, щоб ми їздили до пізна, 12 ночі або з 5 ранку, то тут є один вихід – оплата за вагонокілометр. Встановлюється, наприклад, один кілометр дорівнює 74 гривні і ми можемо їздити зранку і до кінця. Тому, що  пізній час для великогабаритного транспорту – це дуже збитковий час. Провезти 10 чоловік в одну сторону, 10 в іншу – того навіть на пальне не вистачить, – розповів Володимир Пухкий. 

Начальник управління транспорту та зв’язку Хмельницької міської ради Костянтин Костик каже: іноді до них надходять скарги від людей про недотримання перевізниками графіків руху. Їх одразу перевіряють, в тому числі за допомогою GPS-обладнання через єдину міську супутникову систему моніторингу. Зі слів посадовця бувають ситуації, коли люди нарікають на відсутність маршруток на одній із зупинок, а після перевірки виявляється, що за годину там проїхало близько 5 транспортних одиниць. Однак фіксують і погрішності з боку водіїв й перевізників. 

– Іноді так, не без цього, бувають виключення, а саме якісь затримки в русі або пов’язані з об’єктивними обставинами, типу там ДТП, виход з ладу рухомого складу і таке інше. А буває й так, з боку перевізників, на жаль не всі водії дотримуються графікованості. Ми працюємо, проводимо постійно з перевізниками виховну роботу. Насправді проблема є і всі чудово розуміють, що та кількість водіїв, яка раніше залучалася для перевезення громадян і та, яка зараз залучається – вони відрізняються, – розповів vsim.ua Костянтин Костик. 

Як вирішуватимуть проблему  

Заступник Хмельницького міського голови Микола Ваврищук повідомив: дали вказівку Управлінню транспорту та зв’язку розробити нові графіки руху громадського транспорту, які в тому числі мають скоригувати для роботи у вечірні години. 

– На останній нараді я їм доручив враховуючи зменшення кількості транспорту, я зараз говорю про тролейбуси, бо енергетики не дозволяють більше випускати й враховуючи кількість транспортних засобів, які виїжджають, з водіями катастрофа, я доручив їм переглянути графіки, обов’язково скинути ще пізніші вечірні графіки. Так, вони не будуть так часто, як раніше, але вони точно мають бути, – розповів Микола Ваврищук.  

Начальник Управління транспорту та зв’язку Хмельницької міської ради Костянтин Костик додав: наразі чекають від самих перевізників оновлені графіки руху. Це в свою чергу й допоможе скоригувати рух транспортних засобів у вечірні години. 

– Ми звернулися до перевізників, щоб вони переглянули діючі графіки і по можливості також забезпечили курсування вечірніх, чергових графіків до максимальної кількості годин, щоб люди змогли після 7,8,9 вони знали, що через кожні 30 хвилин або в певний час буде транспортний засіб і людина зможе доїхати до того чи іншого мікрорайону. 

Читайте також: 

У Дубове та Південно-Західний не курсуватимуть тролейбуси: деталі

9 вересня призупинять рух транспорту по Зарічанській: деталі

Що (не) так із кінцевою зупинкою біля «Трьох ведмедів»: коментарі водіїв та влади

Через війну не вистачає водіїв: яка ситуація в громадському транспорті Хмельницького

Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.

Коментарі (26)
  • Andriy Andriyishyn

    Поки буде комунізм при владі громадського нормального функціонування  транспорту в Хмельницькому не буде. Влада хоче бути і гарною і розумною. Приклад Польща.
  • Олена Мазур

    Після 21 00 нікуди в місті добратись не можна.
  • Olga Khmelevskaya

    Дістатися вранці з гречан на львівське і ввечері обратно  - це нереальний квест . Тролейбус 16 взагалі ніколи тепер не їздить, а 26 маршрутка взагалі не зупиняється вранці на Парковій та Аптеці. Ввечері вони не їздять , бо немає сенсу - базар не працює, їм невигідно.
  • Валя Довгань Луцькова

    До обласної лікарні ходить один маршрут 29,49 з озерної та тролейбус  це жах

keyboard_arrow_up