“Буває, що й кондуктори грішать” - директор “Електротрансу” про зірвані QR-коди

“Буває, що й кондуктори грішать” - директор “Електротрансу” про зірвані QR-коди
  • Хмельничани не можуть оплатити за проїзд у тролейбусах через QR-код. Він або не працює, або і зовсім зірваний.
  • В “Електротрансі” винять пасажирів і кондукторів. Одні шкодять заради розваги, інші ж не хочуть працювати з такими нововведеннями.
  • На підприємстві обіцяють перевіряти справність QR-кодів щотижня і за потреби замінювати їх на нові.

У травні минулого року в Хмельницькому офіційно запустили безготівкову оплату за проїзд у тролейбусах. В “рогатих” розмістили наліпки з QR-кодами. Хмельничани могли просканувати його через смартфон і оплатити за проїзд через мобільний додаток ПриватБанку. За перший місяць через QR-код за проїзд розрахувались більше 1000 разів. Але таке нововведення у “рогатих” подобається далеко не всім.

То код не такий, то тролейбус інший

Пасажири скаржаться, що не можуть оплатити за проїзд, бо QR-код або не працює, або і зовсім зірваний чи пошкоджений. Хмельничанка Ольга Цимар вирішила звернутись до міської влади на сайті “Відкрите місто”. Жінка пише, що в багатьох тролейбусах наліпки не спрацьовують. Крім того, кондуктори не завжди хочуть приймати таку оплату. Мовляв, то бортовий номер при скануванні коду не співпадає, то взагалі купується квиток у іншому тролейбусі.

Корисне посилання

Актуальні ціни на SMA у Хмельницькому на Automoto.ua.

- В тролейбусах з №006, №007, №008, №009, №011, №023, №027на квитку вказується номер тролейбуса №6, №7, №8, №9, №11, №23, №27. Через що виникають постійні суперечки з кондукторами, що це не їх номер тролейбуса. Кажуть: "Ви щось ввели неправильно!". На що моя відповідь завжди "Я нічого не вказую, я тільки сканую код. Квиток з'являється сам з таким номером". І прошу звернутись до свого керівництва з цими претензіями. У відповідь тільки чую, що "Робіть щось самі... Платіть знову...", - пояснює у зверненні Ольга Цимар.

Відео дня

Обіцяють перевіряти наліпки кожного тижня

В “Електротрансі” кажуть, скарги від мешканців отримували. В тому, що наліпки зривають або пошкоджують, винять і пасажирів, і навіть кондукторів. Обіцяють перевіряти щотижня, чи QR-коди працюють.

- Тут і пасажири винні, які беруть і здирають, бо їм заважає воно. А буває, що й кондуктори грішать. Ну не подобається їм воно. Знаємо, що були питання, що бортовий номер був 006, а в квитку вказувалось, що номер тролейбуса 6. Ми з цим вже працюємо, аби виправити і щоб не було непорозумінь. Так само були випадки, що випадково плутали і клеїли не той код у тролейбус. Будемо дивитись за цим краще, - каже директор комунального підприємства Віктор Паламарчук.

Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.

Коментарі (10)
  • Вадим Лукашик

    Звільніть вже накінець-то цих кондукторів, а натомість підніміть зарплатню водіям і проблема з нехваткою персоналу і транспорту вирішиться сама собою!!! Кондуктори - це вчорашній день. http://e-dem.in.ua/khmelnytsky/Petition/View/828

    Iren Yanevskaya reply Вадим Лукашик
    Ти прийдеш працювати? Розумник? З кондукторами не хочуть платити, тримають грошi до останнього, ти напевно з них,Лукашик?
  • Александр Князь
    Шановний Паламарчук ви дивитеся на кожний маршрут як вам вигідно а не людям.все було добре до ваших реформ. Я згідний день покататись з вами щоб ви оцінили якої ви ху...ні наробили.
  • Vadim Poplavskiy
    Сьогодні в одну сторону на старому 11а, в іншу на новому.

    В результаті так і не зміг оплати через QR (в новому я їх навіть не бачив, в старому вони в таких місцях що треба бути гімнастом щоб туда дібратись (особливо при трішки загруженому тролейбусі)).

    Но білетики дають, це гріє душу)

keyboard_arrow_up