Чому в Хмельницькому почастішали затори: версії містян та комунальників

Чому в Хмельницькому почастішали затори: версії містян та комунальників
Ілюстративне фото
  • Діставатися на роботу вранці та ввечері додому хмельничанам все важче.

  • На це є цілий ряд причин.

  • Частина з них зникне сама по собі, а на вирішення деяких потрібно докласти чимало зусиль.

Останніми днями хмельничани почали помічати часті затори на вулицях міста. Особливо це актуально для ранкового та вечірнього часу. Найбільше ускладнюється рух центральними вулицями, зокрема, Кам’янецькою. Ми вирішили розібратися та розповісти вам, чому Хмельницький страждає від заторів. На нашій сторінці у Facebook ми розмістили допис, де попросили читачів поділитися своїми думками щодо причин заторів, а також запитали про це в управління ЖКГ.

Причини заторів у Хмельницькому — версії хмельничан

Серед причин заторів, на думку хмельничан, є такі:

  • Відео дня
    /li>

Причини заторів у Хмельницькому — версія управління ЖКГ

Ми звернулися до начальника відділу організації безпеки дорожнього руху управління ЖКГ Олександра Ковальчука. Він детально розповів про причини ускладнення руху в місті. Також ми намагалися отримати коментар в управлінні патрульної поліції Хмельниччини, проте там запропонували звернутися до того ж таки управління ЖКГ.

Отож, причини заторів можна умовно розділити на постійні та змінні. Серед постійних причин основна — це планування міста. Територію Хмельницького поділяється на три частини, які розділяє залізниця та Південний Буг. Олександр Ковальчук розповів, що через залізницю прокладені чотири шляхопроводи, а також діють три регульованих залізничних переїзди. Береги Південного Бугу сполучають п’ять мостів.

У місті активно триває забудова мікрорайонів, зокрема йдеться про Озерну, меншою мірою це стосується Ракового та Гречан. Люди купують там житло, проте працюють почасти в інших мікрорайонах. Крім того, кількість приватного транспорту в хмельничан постійно зростає. Все це призводить до того, що велика кількість транспорту прямує через згадані шляхопроводи, переїзди та мости. Вони, своєю чергою, в пікові години не завжди можуть відразу пропустити таку кількість машин.

Друга постійна причина — це окремі особливості вуличної мережі міста. Олександр Ковальчук назвав кілька прикладів. Один із них — це вулиця Західно-Окружна:

— Це у нас найбільш завантажена вулиця міста. У нас із того боку відсутня об’їзна дорога. Крім того, з боку Старокостянтинова на Тернопіль у нас немає об’їзної дороги поза межами міста. Весь транспорт іде містом. Ця ділянка, Західно-Окружна від вулиці Бандери і до Львівського шосе, перевантажена транспортом. Крім того, вона сама не дуже широка. І особливо від вулиці Бандери до телевежі, ця ділянка завантажена найбільше, — розповів Олександр Ковальчук.

Ще один приклад — перехрестя Вінницького шосе та Трудової. Воно, за словами Олександра Ковальчука, є проблемним. Втім, останнім часом ситуація там покращилася. Це сталося завдяки реорганізації руху — збільшили кількість смуг шляхом звуження наявних, а також змінили світлофорне регулювання.

— Дуже в нас погана ситуація на перехресті Заводська — Трудова. Там таке перехрестя, що машини їдуть окремо в кожній фазі по Трудовій, то з одного боку, то з іншого, в результаті тривалість часу стоянки машин збільшується. Ми намагаємося там щось зробити, але поки у нас не виходить, — розповів Олександр Ковальчук.

Проблемними є також перехрестя Трудової з Пілотською та Трудової з Чорновола. На останньому зараз завершують зміни порядку роботи світлофорів. Це, за словами Олександра Ковальчука, зробить проїзд перехрестя більш безпечним.

Змінні причини заторів — це ті причини, які залежать від сезону, погоди чи інших тимчасових обставин. Їх значно більше, аніж постійних:

Типовий рух транспорту в місті

Олександр Ковальчук описав типовий порядок переміщення транспорту в Хмельницькому у робочий день (час вказаний приблизно):

Читайте також:

Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.

Коментарі (71)
  • Yura Gedz

    Місто не розраховане на таку велику кількість мешканців та автомобілів
  • Людмила Людмила

    До чого затори,якщо люди не можуть виїхати з кінцевих зупинок?Чому не пустити великогабаритний 24 маршрут чи 49?З Ракове дійсно дуже важко виїхати.Агресія людей з кожним днем все більше росте.
  • Вадим Іванович

    Тому що дох.я долб..бов на дорозі
  • Nickolaievich Yuri

    Тому що іде боротьба з вірусними інфекціями,а вірус косить усі стоячі місця у тролейбусах і маршрутках...Треба тільки сидіти.
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Хмельницького за сьогодні
14:19 Оркестр поліції Хмельниччини презентував відео на пісню “Герої не вмирають!” play_circle_filled 13:21 На війні загинули троє захисників з Хмельниччини: Богдан Власюк, Дмитро Денисюк, Олександр Літвіненко 12:03 Президент Зеленський відзначив кращих освітян з Хмельниччини 11:05 У міському перинатальному центрі зроблять ремонти: які саме Від читача 21:31 В Хмельницький їде Віктор Мандзяк - найпопулярніший фітнес-тренер українського інтернету 10:08 На благодійному ярмарку в Хмельницькому зібрали понад 100 тисяч гривень photo_camera 09:12 1 жовтня відзначається День захисника і захисниць України та Покрова Пресвятої Богородиці 19:19 У День міста в Хмельницькому побралися 10 пар photo_camera 18:23 ДТП на Кам’янецькій: водій тролейбуса наїхав на пішохода 17:16 Рідним загиблих хмельничан вручили відзнаки “Почесний громадянин міста” (ФОТОРЕПОРТАЖ) photo_camera 16:24 У неділю 1 жовтня на Прибузькій перекриють рух 15:18 Хмельниччина відновлює Високопілля. Що вже зробили
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Хмельницькому Ваші відгуки про послуги у Хмельницькому
keyboard_arrow_up