Для Хмельницького куплять вживані тролейбуси з Європи за 2,4 мільйона
-
Транспорт замовило комунальне підприємство «Електротранс».
-
Воно вже має автобуси того ж виробника, а це спрощує обслуговування тролейбусів, які надійдуть.
Комунальне підприємство «Електротранс», яке є оператором тролейбусної системи Хмельницького, замовило два вживані тролейбуси польського виробництва. Мова йде про низькопідлогові «Solaris Trollino 12 AC». Машини оцінили загалом у 51 776 євро або майже 2,4 мільйона гривень за офіційним курсом Національного банку. Інформацію про закупівлю оприлюднили у системі «Prozorro».
Згідно з умовами тендеру, подати пропозиції потенційні постачальники можуть до 3 вересня, тоді ж запланований аукціон. На ньому визначатимуть переможця за найнижчою сумою його пропозиції. Самі ж тролейбуси повинні бути надані до 30 вересня цього року.
Як ідеться у технічній документації, вибір тролейбусів «Solaris Trollino 12 AC» зумовлений наявністю в «Електротрансу» автобусів «Solaris Urbino 12». Обидві моделі мають практично ідентичні кузови та ходову частину, а багато елементів є ідентичними та взаємозамінними.
— Зважаючи на це, виробнича та ремонтна бази підприємства здатні без особливих складнощів обслуговувати, ремонтувати та експлуатувати такі тролейбуси. Важливо зазначити, що на підприємстві наявний навчений та досвідчений персонал, який здатний проводити якісний та швидкий ремонт і обслуговування автобусів марки «Solaris Urbino 12», що своєю чергою створює підґрунтя для створення потужної ремонтної бази для тролейбусів «Solaris Trollino 12 AC», а також дасть можливість мати помірні експлуатаційні витрати, що досить важливо при наявному фінансуванні, — йдеться у тендерній документації.
Основні технічні характеристики тролейбуса «Solaris Trollino 12 AC»:
- рік випуску — не раніше 2006
- довжина 12 метрів, ширина 2,55 метра
- загальна пасажиромісткість — не менше 96 місць
- кількість «сидячих» місць — 28-33
- кількість місць для колісних крісел — не менше одного
- наявний пандус
- кабіна водія з обігрівом та кондиціонером
- наявний бортовий комп’ютер
- наявна функція відкриття дверей пасажирами (за дозволу водія через бортовий комп’ютер), закриття дверей за відсутності руху пасажирів під фотодатчиком або за сигналом водія через бортовий комп’ютер
- наявна система автоматичного підрахунку кількості пасажирів на всіх трьох дверях, що фіксує вхід та вихід кожного пасажира з прив’язкою до геолокації та часу
Тролейбус «Solaris Trollino 12 AC» випускається з 2002 року, з того часу виготовили 542 машини.
Додамо, що станом на листопад минулого року «Електротранс» мав 10 автобусів моделі «Solaris Urbino 12», про яку згадувалося вище. Ці автобуси є великогабаритними та низькопідлоговими, вміщують 25-41 «сидячих» пасажирів та ще 50 «стоячих».
Що ж до тролейбусів, то нині в експлуатації перебувають машини таких марок:
- «Богдан» — 29
- «ЗіУ» — 28
- «ЮМЗ» — 6
- «Електрон» — 2
- «Дніпро» — 1
Разом це 66 тролейбусів.
Нагадаємо, що минулого місяця, 31 липня, у Хмельницькому підписали угоду на виготовлення та постачання 42 нових тролейбусів. Їх виготовлять спільно дві компанії — українсько-швейцарське ТОВ «Чернігівський автозавод» та українсько-чеське ТОВ «Політехносервіс». Перші п’ять тролейбусів Хмельницький має отримати цього року, а термін виконання усього замовлення — до жовтня наступного року. Всі тролейбуси матимуть функцію автономного ходу. Більше про це дізнавайтеся з окремого матеріалу.
Читайте також:
- Три тролейбуси з автономним ходом відремонтують за мільйон гривень
- 42 нові тролейбуси для Хмельницького. Коли будуть та яка вартість
- У Хмельницькому створять новий автобусний маршрут (КАРТА)
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
Читач05
Vitalii16 MetroLisova reply Читач05
Але нові ще виготовити треба, а вживані вже є, можна купляти
Надежда
Kostya reply Надежда
Шкода, бо гармошки б не завадили.
Були плани ще декілька таких закупити, але відмовилися.
Та і модель тролейбуса сама по собі малосерійна, 70-80 одиниць на весь світ.
Та і не в кожного водія є допуск і досвід роботи на тролейбусах цієї моделі
Жанна
Ann
Kostya reply Ann
Такі ситуації не є постійними. Поки завершаться закупівельні процедури, поки підпишуть договір з компанією-доставником, поки їх привезуть, розмитнять, введуть в облік і запустять на лінію, ситуація з енергопостачанням може стати більш сприятливою.
Чим пропонуєте замінити на маршрутах ті тролейбуси, що є і багато з яких перебуває в критичному стані? На інші маршрути теж треба автобуси.
Так що не розводьте тут зраду
Elena reply Kostya
Ann reply Kostya
Ann reply Kostya
І доречі, це не зрада а звичайна логіка.
Kostya reply Ann
От що важливо, щоб прихід цих не став початком кінця для інших.