“Наймасштабніший виклик 2023”. Як відновлювали залізничне сполучення після обстрілів Грузевиці

“Наймасштабніший виклик 2023”. Як відновлювали залізничне сполучення після обстрілів Грузевиці
Фото Укрзалізниці
  • 21 потяг Укрзалізниці змінив маршрут 13 травня.  

  • Всі рейси, які курсували Подільським регіоном, перебудували свій рух. 

  • Три доби залізниця працювала в антикризовому форматі. А участь у відновленні руху взяли тисячі залізничників. 

  • Дізнавайтеся як відновлювали колію та налагоджували сполучення та чому не скасували жодного рейсу. 

Над ранок суботи, 13 травня, мешканці Хмельницького почули більше десятка потужних вибухів. Чотири російські “шахеди” вдарили по об'єкту в селі Грузевиця. Вибуховою хвилею пошкодило залізничні колії. 

Впродовж кількох днів сполучення через Гречани-Чорний острів не було, а пасажирам доводилось їздити в об’їзд. 

Того дня 21 потяг змінив маршрут, а рух на одній з найдинамічніших ділянок Укрзалізниці три дні був ускладнений. Голова правління Укрзалізниці Євген Лященко каже, що у 2023 році це був один із найсерйозніших і наймасштабніших викликів, з яким залізничникам всієї країни доводилось мати справу. 

Відео дня

Лященко розповів для «Інтерфакс-Україна» як відновлювали сполучення, організовували зміну маршрутів, зв’язувались з іноземними колегами та доставили більше 50 тисяч пасажирів. 

За 4 години змінили маршрути для 100 потягів

Нагадаємо, Хмельницька ОВА заборонила рух пасажирських потягів з міркувань безпеки. Всі потяги, що прямували Подільським регіоном через Вінницю, Хмельницький, Тернопіль змінили свої маршрути. Через цей відрізок проходять поїзди як регіонального, так і міжнародного сполучення.

Залізничникам довелося перебудовувати всю маршрутну сітку, щоб не скасувати рейсів й пасажири могли дістатися пунктів призначення. Затримки виникли у тих потягів, які були на колії, коли почались обстріли. Тоді ж одразу почали перебудову маршрутів, і буквально за 3-4 години весь графік змінили з урахуванням об’їздів резервними маршрутами. 

Таким чином змінили маршрути для більше ста потягів, якими прямувало понад 50 тисяч пасажирів. Понад сорок рейсів зробили електричками на окремих ділянках. Шатлами скористалося більше 2 000 пасажирів. 

Як працювала залізниця в антикризовому форматі

Далі подаємо цитати з інтерв’ю Євгена Лященка:

Додамо, що Лященко називає цю ситуацію чи не наймасштабнішою після евакуації з початку війни. Наступного дня після обстрілів, 14 травня, Укрзалізниця повідомила, що колію полагодили Однак, до 16 травня залізничники не відновлювали рух — не було дозволу від ОВА. І лише з 16 травня потяги пішли через Гречани-Чорний острів у звичному режимі. 

Читайте також:

 

Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.

Коментарі (2)
  • Anatolii Seniuk

    На вокзалі в Хмельницькому творився повний хаос, в Чорному Острові пасажири інтерсіть лізли з валізами через колії до вокзалу на іншій стороні від автобуса, а дорога з Хмеля до Красного автобусом+електричками для посадки на потяги займала близько восьми годин
  • Евгений Черепков

    Хмельницький -Чорний Острів возили автобусом ПАЗ. А як круто звучить "ШАТЛ" 😄😄😄

keyboard_arrow_up