Спека нестримно набирає обертів з суботи. З кожним днем стовпчик термометра сягає нових висот. Сьогодні, 2 серпня, в обід на сонці було +44. За прогнозами синоптиків – це ще не межа.
За таких умов поїздка в громадському транспорті стає справжнім випробовуванням. Як катаються хмельничани і чим вони рятуються від спеки в маршрутках, автобусах і тролейбусах, бачили журналісти vsim.ua.
Корисне посиланняАктуальні ціни на ВИС у Хмельницькому на Automoto.ua.
Ми вирішили перевірити температуру в громадському транспорті. Прийшли на зупинку «Філармонія» (напрямок руху в центр). В тіні термометр показав +35. Заходимо у нещодавно придбаний тролейбус, який їде за маршрутом №11а на Озерну. Протиснутися в салон важко. Частково від спеки рятують відкриті навстіж вікна. Кондиціонер у новому тролейбусі не працює. В даній моделі він є лише у кабіні водія. В інших моделях від "Богдану" вони передбачені і в салоні.
За таких умов стовпчик термометра поповз вгору. Вже на зупинці біля підземки він досяг позначки +37.
Пасажири, які встигли зайняти сидячі місця, обмахують себе усіма можливими підручними засобами. Завбачливі ганяють біля себе повітря віялом. Важче тим, хто стоїть. Спітнілі тіла пасажирів труться один об одного й від цього стає все гірше. На зупинці біля ЦНАПу на Соборній ми вийшли. Футболку можна було викручувати.
Після цього вирішили перевірити температуру в старому тролейбусі. Якраз під’їхав «рогатий», який курсує за маршрутом №15. Людей тут поменше і, здавалося б, має бути комфортніше. Але - ні. Температура в салоні додала градус і сягнула +38. Пасажири намагаються зайняти місце поближче до відкритого віконця. Це чи не єдиний порятунок.
Виходимо на зупинці «Дитяча лікарня» і пересідаємо в маршрутку №35. Прямуємо в сторону Озерної. Вже в центрі термометр показує +39.
Хоч людей в маршрутці мало, від «пекла» це не рятує. З чола стікає одна за другою каплі поту. Хтось витирається носовичком, інші - рушником чи просто руками.
Остання наша перевірка – автобус №21. Як не дивно, але тут термометр показав рекорд - +40.
Дві жіночки, що сиділи спереду, активно махають біля своїх лиць віялами. Кожен рятується як може.
Доїхавши від проспекту до філармонії, виходимо із автобуса втомлені від безжальної спеки, роздратовані й мокрі. Поїздка в громадському транспорті за таких умов – ніби іспит на витривалість. Скласти його цілком можливо, але можливість «зваритися» досить велика.
Виявляється, що трохи прохолодніше на місцях одразу ззаду за водієм, але найкомфортніше на сидіннях, що біля проходу, а також біля дверей.
Щоб пережити поїздку у спекотній маршрутці, лікарі радять пасажирам брати із собою віяло та воду, але без газу і не дуже холодну. А ще – не стояти під відчиненим люком, бо перетяг.
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
Yulia Ryabovol
Алексей Ковтун
Панове журналісти - довожу до вашого відома що кондиціонерів в салонах нових тролейбусів не передбачено конструкцією....оскільки навіть діти знають що ефективна робота кондиціонера лише за умови зачиненого простору, а в салоні де майже щохвилини відчиняються і зачиняються двері уся його робота зводиться нанівець.....кондиціонер є тільки на робочому місці водія..... Тому радив би вам спочатку проконсультуватись з фахівцями а потім писати несинітниці!!!!!!
Посилання на джерело: https://vsim.ua/DTP/peklo-v-gromadskomu-transporti-yak-hmelnichani-varyatsya-pri-40-10627728.html
Anna Blonska reply Алексей Ковтун
IGOR reply Anna Blonska
IGOR reply Алексей Ковтун
Можно конечно консультироваться с разными специалистами, но я больше ДОВЕРЯЮ СЕБЕ! Я лично убедился, что не смотря на то, что двери открываются каждую остановку - кондиционер МОЖЕТ БЫТЬ ЭФФЕКТИВНЫМ!
Игорь Батов reply Алексей Ковтун
Алексей Ковтун
Роман Гетьман reply Алексей Ковтун