Пекло в громадському транспорті: як хмельничани «варяться» при +40

Пекло в громадському транспорті: як хмельничани «варяться» при +40
  • Температура в маршрутках і тролейбусах сягнула +40.
  • Хмельничани рятуються віялами і тиснуться до відкритих вікон та люків.
  • Щоб з’ясувати, наскільки ситуація критична,  журналісти vsim.ua вирішили проїхатися із термометром у різних видах громадського транспорту.

Спека нестримно набирає обертів з суботи. З кожним днем стовпчик термометра сягає нових висот. Сьогодні, 2 серпня, в обід  на сонці було +44. За прогнозами синоптиків – це ще не межа.

За таких умов поїздка в громадському транспорті стає справжнім випробовуванням. Як катаються хмельничани і чим вони рятуються від спеки в маршрутках, автобусах і тролейбусах, бачили журналісти vsim.ua.

Корисне посилання

Актуальні ціни на ВИС у Хмельницькому на Automoto.ua.

Пекло в громадському транспорті: як хмельничани «варяться» при +40, фото №1 на сайті vsim.ua

Відео дня

Ми вирішили перевірити температуру в громадському транспорті. Прийшли на зупинку «Філармонія» (напрямок руху в центр). В тіні термометр показав +35. Заходимо у нещодавно придбаний тролейбус, який їде за маршрутом №11а на Озерну. Протиснутися в салон важко. Частково від спеки рятують відкриті навстіж вікна. Кондиціонер у новому тролейбусі не працює. В даній моделі він є лише у кабіні водія. В інших моделях від "Богдану" вони передбачені і в салоні.

Пекло в громадському транспорті: як хмельничани «варяться» при +40, фото №2 на сайті vsim.ua

За таких умов стовпчик термометра поповз вгору. Вже на зупинці біля підземки він досяг позначки +37.

Пекло в громадському транспорті: як хмельничани «варяться» при +40, фото №3 на сайті vsim.ua

Пасажири, які встигли зайняти сидячі місця, обмахують себе усіма можливими підручними засобами. Завбачливі ганяють біля себе повітря віялом. Важче тим, хто стоїть. Спітнілі тіла пасажирів труться один об одного й від цього стає все гірше. На зупинці біля ЦНАПу на Соборній ми вийшли. Футболку можна було викручувати. 

Пекло в громадському транспорті: як хмельничани «варяться» при +40, фото №4 на сайті vsim.ua

Після цього вирішили перевірити температуру в старому тролейбусі. Якраз під’їхав «рогатий», який курсує за маршрутом №15. Людей тут поменше і, здавалося б, має бути комфортніше. Але - ні. Температура в салоні додала градус і сягнула +38. Пасажири намагаються зайняти місце поближче до відкритого віконця. Це чи не єдиний порятунок.

Пекло в громадському транспорті: як хмельничани «варяться» при +40, фото №5 на сайті vsim.ua

Виходимо на зупинці «Дитяча лікарня» і пересідаємо в маршрутку №35. Прямуємо в сторону Озерної. Вже в центрі термометр показує +39.

Пекло в громадському транспорті: як хмельничани «варяться» при +40, фото №6 на сайті vsim.ua

Хоч людей в маршрутці мало, від «пекла» це не рятує. З чола стікає одна за другою каплі поту. Хтось витирається носовичком, інші - рушником чи просто руками. 

Пекло в громадському транспорті: як хмельничани «варяться» при +40, фото №7 на сайті vsim.ua

Остання наша перевірка – автобус №21. Як не дивно, але тут термометр показав рекорд - +40

Пекло в громадському транспорті: як хмельничани «варяться» при +40, фото №8 на сайті vsim.ua

Дві жіночки, що сиділи спереду, активно махають біля своїх лиць віялами. Кожен рятується як може.

Пекло в громадському транспорті: як хмельничани «варяться» при +40, фото №9 на сайті vsim.ua

Доїхавши від проспекту до філармонії, виходимо із автобуса втомлені від безжальної спеки, роздратовані й мокрі. Поїздка в громадському транспорті за таких умов – ніби іспит на витривалість. Скласти його цілком можливо, але можливість «зваритися» досить велика.

Виявляється, що трохи прохолодніше на місцях одразу ззаду за водієм, але найкомфортніше на сидіннях, що біля проходу, а також біля дверей.

Щоб пережити поїздку у спекотній маршрутці, лікарі радять пасажирам брати із собою віяло та воду, але без газу і не дуже холодну. А ще – не стояти під відчиненим люком, бо перетяг. 

Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.

Коментарі (8)
  • Yulia Ryabovol
    Дійсно,а для чого той кондиціонер,ми ж скот веземо. Welcome to xxi centure
  • Алексей Ковтун

    Панове журналісти - довожу до вашого відома що кондиціонерів в салонах нових тролейбусів не передбачено конструкцією....оскільки навіть діти знають що ефективна робота кондиціонера лише за умови зачиненого простору, а в салоні де майже щохвилини відчиняються і зачиняються двері уся його робота зводиться нанівець.....кондиціонер є тільки на робочому місці водія..... Тому радив би вам спочатку проконсультуватись з фахівцями а потім писати несинітниці!!!!!!

    Посилання на джерело: https://vsim.ua/DTP/peklo-v-gromadskomu-transporti-yak-hmelnichani-varyatsya-pri-40-10627728.html

    Anna Blonska reply Алексей Ковтун
    Да ну....а как же в Италии общественный транспорт с кондиционером, точно также как и у нас, на остановках открываются двери, заходят и выходят люди....НО кондиционер существует и он РАБОТАЕТ;)
    IGOR reply Anna Blonska
    Кондиционеры в транспорте почему-то работают, причём успешно, во всех развитых странах, а у нас почему-то это не эффективно. Видимо на разных планетах живём))
    IGOR reply Алексей Ковтун
    Когда я был в Москве, я впервые в жизни увидел такое явление, как троллейбус с кондиционером. Так я хочу сказать: интервал между остановками там такой же, как и у нас, НО! В салоне не просто комфортно, а даже порохладно! 22 градуса от силы!

    Можно  конечно консультироваться с разными специалистами, но я больше ДОВЕРЯЮ СЕБЕ! Я лично убедился, что не смотря на то, что двери открываются каждую остановку - кондиционер МОЖЕТ БЫТЬ ЭФФЕКТИВНЫМ!
    Игорь Батов reply Алексей Ковтун
    а чому-б журналістам не покататись поряд з водіем цілу зміну?
  • Алексей Ковтун
    Панове журналісти - довожу до вашого відома що кондиціонерів в салонах нових тролейбусів не передбачено конструкцією....оскільки навіть діти знають що ефективна робота кондиціонера лише за умови зачиненого простору, а в салоні де майже щохвилини відчиняються і зачиняються двері уся його робота зводиться нанівець.....кондиціонер є тільки на робочому місці водія..... Тому радив би вам спочатку проконсультуватись з фахівцями а потім писати несинітниці!!!!!!
    Роман Гетьман reply Алексей Ковтун
    А ви, власне, звідки знаєте про конструкцію тролейбуса? Ви інженер, конструктор чи може технолог? Звідки у вас такі "широкі" знання в галузі електротранспорту? Чи ви просто так відписалися?

keyboard_arrow_up