Хмельничани платитимуть за проїзд більше. Якщо раніше прокататись у тролейбусі коштувало 2,50 гривень, то зараз вартість підняли до 3,50 гривень. Зміниться тариф на проїзд і у маршрутках. Якщо вже з 1 вересня він становитиме 5 гривень. Але і це ще не все. У Хмельницькому вирішили запровадити так званий "вечірній тариф". Це означає, що після 20:00 пасажири платитимуть за поїздку ще більше - по 6 гривень.
Журналісти vsim.ua запитали у хмельничан, як вони ставлять до підняття вартості проїзду та чи стане їздити комфортніше.
Анна, 27
- Якщо будуть ходити частіше у різні напрямки кожні півгодини то окей, хай буде і десять гривень. Все рівно дешевше, ніж таксі. Якщо транспорт буде ставати краще, то дійсно можна платити більше. Я живу на кінцевій Ракового і скажу, що за десять років транспорт змінився на краще. Те, що було раніше, і те, що є зараз — дійсно зміни є. Не такі звісно, значні, як би хотілось, але є.
Ігор, 60
- Звісно, не завадило б трішки підняти хоча б мінімальні зарплати та пенсії, а там уже потім думати. Машини усі імпортні, паливо за ціною закордонною, а ціни на проїзд українські. Трошки їх можна зрозуміти. Але якість перевезень на "трієчку" зараз.
Наталя, 44
- Взагалі підвищення тарифів було необхідним, тому що перевезення має бути якісним. Я сподіваюсь, що за рахунок підвищення тарифів все ж таки покращиться і якість перевезень. Досить складно виїхати на роботу, повернутися з роботи у години-пік. Хотілося б, щоб у ці години більше транспорту було і була можливість вільно виїхати. Готова платити більше, якщо це буде відповідати якості.
Володимир, 24
- Підвищують постійно, але… Їздити некомфортно, людей постійно багато, платиш гроші за те, щоб стояти згорбившись. Кондиціонерів тут ніхто не зробить, навіть близько. Робити більшу вартість проїзду у вечірній час взагалі безглуздо, тому що дуже багато людей працює до дев’ятої години або до десятої. Особливо у якихось кавових точках. Тобто людина встає на восьму, на дев’яту на роботу, виходить з роботи пізно, і ще повинна переплачувати. Це безглузда ідея. Бувають, водії нормальні, їздять нормально, а бувають — зелений, педаль на газ, потім різко гальмують і йому все одно на пасажирів.
Валентина, 53
Це не дуже добре для людей. У мене пенсійне, але у мене внуки їздять, дочка їздить. Я би не хотіла, щоб піднімались тарифи. Мені не подобається у транспорті нашому, культури дуже мало і маршрутки навантажені завжди, дихати нема чим. Я була за кордоном, там кондиціонер, а у нас… Я їжджу у тролейбусах і це некомфортно для мене. Більше тролейбусів треба, щоб люди себе вільніше почували, бо лаються, один одного десь штовхне і сварка починається.
Про "вечірній тариф", то для декого це буде дуже хороший вихід. Якщо немає транспорту, люди замовляють таксі. Доїхати ввечері немає чим і я вважаю, що це хороше рішення. Якщо звичайно, не будуть далі з'їжджати з маршрутів.
Микола, 51
Перевезення повинні окупатись. Якість перевезень невисока, хотілося б вищої, як у Львові, Києві, Вінниці. Думаю, що підвищення вартості проїзду не вплине на якість. Гроші кудись підуть, але людям навряд чи стане краще їздити.
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
А тем временем в Тернополе...
https://te.20minut.ua/DTP/miska-vlada-taki-hoche-zaminiti-privatni-ternopilski-marshrutki-na-kom-10715619.html