Реконструкція в тролейбусному депо. Що про це відомо?

- Роботи планують виконувати поступово.
Комунальне підприємство «Електротранс» замовило реконструкцію частини головного корпусу депо за майже 26,2 мільйона гривень. На таку суму уклали договір з підрядником — ТОВ «Інженерно-будівельна компанія „Гайвей“». Така інформація цього місяця була опублікована у системі електронних закупівель «Prozorro».
Замовлена «Електротрансом» реконструкція є частиною проєкту оновлення громадського транспорту у Хмельницькому. Оскільки місто отримало кредитне та грантове фінансування, воно має внести свою частку у проєкт. Всієї суми грошей на реконструкцію зараз немає, тому підрядник отримає виплату на першочергове завдання — ремонт даху, який є критичною потребою.
Передбачається, що з часом він поступово отримуватиме фінансування на наступні кроки. Вони включатимуть, серед іншого, облаштування ремонтних ям та придбання обладнання. Про це журналісту vsim.ua розповів заступник міського голови Микола Ваврищук. Також має бути проведена закупівля на оновлення мийки, яка зараз є напівавтоматичною.
Довідка. ТОВ «Інженерно-будівельна компанія „Гайвей“» зареєстроване у селі Лісоводи Городоцької громади у березні 2017 року. Основним видом діяльності компанії є будівництво доріг і автострад, статутний капітал складає 2 416 349 гривень. Директором, власником та засновником є Давид Арутюнян.
«Інженерно-будівельна компанія „Гайвей“» перемогла загалом у 68 закупівлях на суму в понад 280,1 мільйона гривень. Компанія завершила виконання 41 договору на майже 78,2 мільйона гривень. Такі дані є в аналітичній системі «YouControl».
Читайте також:
- Нестача водіїв у хмельницьких перевізників. Скільки їх ще потрібно?
- Три зміни у транспорті, яких варто очікувати хмельничанам
- Вартість проїзду в Хмельницькому: перевізники просять 15+ гривень
- У Хмельницькому маршрут №47 продовжать до Лісогринівецької
- Новий тролейбус у Хмельницькому: чим оснащений і які має особливості
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
-
Леонід ГромишинЗарплату працівникам треба підняти, 42 тисячІ механікам , 47 тисяч водіям, бо скоро на конях їздити будемо, ЕВРОПЕЙЦЯМ ЕВРОПЕЙСЬКІ ЗАРПЛАТИ , і не забувайте хто за кермом буде навіть коня , то також хоче Европейську зарплату.Микола Марковський reply Леонід ГромишинТам хороші зарплати. Але в адміністрації.
-
Світлана СевастьноваУдачі