Швидше і зручніше: хмельничани просять запустити міську електричку "Гречани - Ракове"

  • Автор звернення пропонує такий маршрут - Ракове (кінцева), Головний залізничний вокзал, Кам'янецький переїзд, Речовий Ринок, Гречани (кінцева).
Швидше і  зручніше: хмельничани просять запустити міську електричку "Гречани - Ракове"
Фото з сайту pravda.com.ua

На сайті Хмельницької міської ради з'явилося звернення Віталія Андрійовича, який пропонує запустити міську електричку маршрутом "Гречани - Ракове".

Хмельничанин наводить ряд переваг, які отримають містяни, якщо такий транспорт все-таки з'явиться.

Корисне посилання

Актуальні ціни на ЗАЗ у Хмельницькому на Automoto.ua.

У своїй петиції він зазначає: "Запуск міської електрички (з інтервалом хоча б раз в 20 - 30 хв або менше) дозволить поєднати мікрорайон Гречани (від залізничної станції) з центром, головним залізничним вокзалом міста та мікрорайоном Ракове. Такий вид транспорту дозволить добиратися з одного кінця міста в інший кінець швидше, ніж маршрутне таксі і дозволить перевозити значно більше людей (лише в одному вагоні є стільки сидячих місць, скільки може влізти взагалі в декілька маршрутних таксі разом взятих). До того ж, крім місткості, це ще й екологічніший вид транспорту, ніж маршрутки".

Віталій Андрійович наполягає також на популяризації такого виду громадського транспорту в місті - якщо про нього знатимуть, то і користуватися будуть.

Петицію розмістили на сайті 5 лютого. Збір голосів триватиме ще 84 дні.

Якщо ви також за таку ідею, то можете віддати за неї свій голос ТУТ

Новини за темою
Коментарі (15)
  • Мастер Автополив

    Хотя можно до Копыстына или где в ту сторону есть запасной пусть с электрификацией. Если конечно Укрзализныцьпостач не против )))))
  • Мастер Автополив

    Зачетная идея! Чувствуется размах сельского интеллекта! А давайте лучше трамвай построим скоростной вдоль Буга? Чур я буду пилить на подрядах )))

    Vitalii reply Мастер Автополив

    А що конкретно не подобається з технічної точки зору? Що не так?

    Для трамвая треба інфраструктура (рейки, контактна мережа), чого не треба електричці (в якої інфраструктура практично є вже)

    Мастер Автополив reply Vitalii

    то что для подобных вещей нужно редактировать график, что пассажиропоток между тремя или четырьмя станциями для транспорта который может перевезти очень много пассажиров отсутствует. ну и в третьих - это ПРИГОРОДНЫЙ транспорт. А есть специальный городской. В Днепре - который в пять раз больше хмельницкого и по площади и населению, был проет такой электрички на кучу станций - но он благополучно заглох ибо себестоимость несравнима с доходами.

    Vitalii reply Мастер Автополив

    Ну ясно що треба буде співставляти графіки руху.

    Пасажиропотік не настільки великий, але по-перше в години-пік він збільшується (електричку можна пускати як на цілий день, так і лише в години-пік), по-друге в Раково живе не мало людей і в центр багато кому треба (не тільки з Раково, а й взагалі), по-третє кількість вагонів можна зменшити, ну і наостанок громадський транспорт не обов'язково повинен бути забитий вщент. Якщо навіть буде 40-70% сидячих місць зайняті (а стояти не буде ніхто), то це вже транспорт не можна вважати пустим.

    Чому це зразу приміський? Що йому не дає виконувати роль міського? В Києві він міський (він там функціонує не надто добре, але ж це не означає, що в нас не можна це зробити нормально).

    Можна запустити 2-4 поїзди і тоді і інтервали руху будуть хороші (якщо 4 поїзди, то ДО 12-13хв (з такими інтервали реально бути, не заважаючи при цьому всім іншим поїздам)), і не треба надто багато грошей на рухомий склад і на електрику для нього і на зарплати машиністів.

    Дніпро більший ніж Хмельницький в 3,7 раза за населенням і в 4,35 за площею. Але в Дніпрі дуже популярні маршрутки. В нас вони звичайно теж популярні, але не настільки та й в години-пік більше людей схоче їхати в електричці (де можна навіть сісти), а не в забитій маршрутці (де немає як стати). А проект не настільки й дорогий і для міста це реально. В Київській міській електричці теж буває досить пусто навіть зовсім пусто, але ще не закрили, працює. В крайньому разі, можна запустити на 1 рік і подивитися що буде. Думаю, що навіть якщо вагони будуть наполовину пусті, то все одно знайдеться досить велика група людей, для якої цей транспорт буде дійсно зручний. + Добиратися від кінцевої до кінцевої електричка буде швидше, ніж маршрутка №2

    Мастер Автополив reply Vitalii

    Все, вы меня убедили. Тем более напечатали такой длинный пост! Запускайте, я не против. Думаю за год управитесь?
  • Igor Karpov

    Це не можливо, Раково це зп і до неї ніяк поїзд не поїде, а потім назад по колії перегону яка в одному напрямку

    Vitalii reply Igor Karpov

    Поїзди ж їздять в обидві сторони. Якщо ви маєте на увазі, що в Раково немає як переїхати з 1-єї колії на другу, то можна зробити з'їзд з 1-єї колії на іншу
  • Kykylyk Mik

    Що за логотип такий ?у кого спіонерили?
20:05 "Розумний" спінер від хмельницьких винахідників. Що він уміє і як працює? play_circle_filled photo_camera 19:39 Чотири роки після: у Генпрокуратурі розповіли про хід розслідування розстрілу людей під хмельницьким СБУ play_circle_filled 19:10 Антициклони Фріц та Енрік насуваються на Україну: синоптики попередили про "арктичну" погоду 18:22 Близько тисячі хмельничан вийшли на Марш Героїв (ФОТО/ВІДЕО) play_circle_filled photo_camera 18:01 21 лютого мешканці Книжківців залишаться без води 17:30 Хмельницькі лікарі провели унікальну операцію на серці 56-річного пацієнта 17:28 Епідемія грипу на Хмельниччині. Хворіє майже 10 тисяч людей 17:00 41-річного наркоторговця з Ізяслава взяли під варту 16:30 21 лютого мешканці двох вулиць Хмельницького залишаться без світла 15:45 Через "Марш Героїв" у центрі Хмельницького частково обмежать рух 15:14 У музеї історії Хмельницького презентували міні-експозицію на честь Героїв Небесної Сотні 15:03 Вдвічі більше талончиків і лише “жива” черга. Як змінили оформлення “біометрики” на Пушкіна photo_camera 14:30 До 8 років ув'язнення світить водієві, який у новорічну ніч насмерть збив підлітка на Старокостянтинівщині

На 7-ому тижні Хмельницька область перетнула епідемічний поріг на 9%.  Зараз хворіє майже 10 тисяч мешканців. Більша...

photo_camera

Дорожньо-транспортна пригода сталася ввечері 19 лютого поблизу села Мацьківці.  "Infiniti CX-35" збив жінку та покинув...

photo_camera

Фігури з металобрухту завжди приваблювали дітлахів, але з часом почали “розсипатись” на очах. За поточний ремонт комунальники...

З 12 по 18 лютого патрульні оформили 27 дорожньо-транспортних пригод.  В аваріях постраждало троэ пенсіонерок. Крім...

Не пропускай новини — долучайся до нас на Facebook
keyboard_arrow_up