На сайті Хмельницької міської ради з'явилося звернення Віталія Андрійовича, який пропонує запустити міську електричку маршрутом "Гречани - Ракове".
Хмельничанин наводить ряд переваг, які отримають містяни, якщо такий транспорт все-таки з'явиться.
Корисне посиланняАктуальні ціни на ЗАЗ у Хмельницькому на Automoto.ua.
У своїй петиції він зазначає: "Запуск міської електрички (з інтервалом хоча б раз в 20 - 30 хв або менше) дозволить поєднати мікрорайон Гречани (від залізничної станції) з центром, головним залізничним вокзалом міста та мікрорайоном Ракове. Такий вид транспорту дозволить добиратися з одного кінця міста в інший кінець швидше, ніж маршрутне таксі і дозволить перевозити значно більше людей (лише в одному вагоні є стільки сидячих місць, скільки може влізти взагалі в декілька маршрутних таксі разом взятих). До того ж, крім місткості, це ще й екологічніший вид транспорту, ніж маршрутки".
Віталій Андрійович наполягає також на популяризації такого виду громадського транспорту в місті - якщо про нього знатимуть, то і користуватися будуть.
Петицію розмістили на сайті 5 лютого. Збір голосів триватиме ще 84 дні.
Якщо ви також за таку ідею, то можете віддати за неї свій голос ТУТ.
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
Мастер Автополив
Мастер Автополив
Vitalii reply Мастер Автополив
Для трамвая треба інфраструктура (рейки, контактна мережа), чого не треба електричці (в якої інфраструктура практично є вже)
Мастер Автополив reply Vitalii
Vitalii reply Мастер Автополив
Пасажиропотік не настільки великий, але по-перше в години-пік він збільшується (електричку можна пускати як на цілий день, так і лише в години-пік), по-друге в Раково живе не мало людей і в центр багато кому треба (не тільки з Раково, а й взагалі), по-третє кількість вагонів можна зменшити, ну і наостанок громадський транспорт не обов'язково повинен бути забитий вщент. Якщо навіть буде 40-70% сидячих місць зайняті (а стояти не буде ніхто), то це вже транспорт не можна вважати пустим.
Чому це зразу приміський? Що йому не дає виконувати роль міського? В Києві він міський (він там функціонує не надто добре, але ж це не означає, що в нас не можна це зробити нормально).
Можна запустити 2-4 поїзди і тоді і інтервали руху будуть хороші (якщо 4 поїзди, то ДО 12-13хв (з такими інтервали реально бути, не заважаючи при цьому всім іншим поїздам)), і не треба надто багато грошей на рухомий склад і на електрику для нього і на зарплати машиністів.
Дніпро більший ніж Хмельницький в 3,7 раза за населенням і в 4,35 за площею. Але в Дніпрі дуже популярні маршрутки. В нас вони звичайно теж популярні, але не настільки та й в години-пік більше людей схоче їхати в електричці (де можна навіть сісти), а не в забитій маршрутці (де немає як стати). А проект не настільки й дорогий і для міста це реально. В Київській міській електричці теж буває досить пусто навіть зовсім пусто, але ще не закрили, працює. В крайньому разі, можна запустити на 1 рік і подивитися що буде. Думаю, що навіть якщо вагони будуть наполовину пусті, то все одно знайдеться досить велика група людей, для якої цей транспорт буде дійсно зручний. + Добиратися від кінцевої до кінцевої електричка буде швидше, ніж маршрутка №2
Мастер Автополив reply Vitalii