Симчишин заговорив про нові платні парковки. Розповідаємо деталі

Симчишин заговорив про нові платні парковки. Розповідаємо деталі
  • Мережу платних парковок у місті можуть розширити.

  • Крім того, у міськраді збираються найняти більше інспекторів з паркування та купити евакуатор.

Цього року в Хмельницькому відновили систему платного паркування. Комунальні парковки працюють на Львівському шосе біля речового ринку та на проспекті Миру біля автовокзалу №1. Їхніми особливостями є, зокрема, автоматизована оплата, тобто без участі працівника за допомогою паркомату. До слова, такими є вимоги законодавства щодо платного паркування.

У майбутньому платні парковки можуть з’явитися у центрі Хмельницького. Про це розповів міський голова Олександр Симчишин. Як приклад він назвав вулицю Вайсера біля продуктового базару.

— Ми бачимо таку ситуацію, коли люди, наприклад, під’їжджають на Вайсера до ринку, залишають свій автомобіль о 7 годині, а забирають о 19, бо йдуть десь в сусідній офіс працювати. Це не зовсім правильно, тому що парковка для ринку має працювати на ринок. Парковка — це одна з артерій життєдіяльності ринку. Покупець приїхав, купив і поїхав. Коли приїжджає покупець, йому немає де стати, бо місце вже зайняте людиною, яка безкоштовно поставила собі на цілу добу під світло в центральній частині міста автомобіль, — сказав міський голова.

Відео дня

За його словами, парковку можуть зробити платною, впровадивши пільговий час — на невеликий час можна буде лишати авто безкоштовно. Це розраховано на покупців, які лишають машину, скупляються та їдуть. Для тих, хто залишає авто на дві години й більше, паркування буде платним. Однак загалом це питання поки вивчається, оскільки місто готується до розробки плану сталої мобільності. Про нього ми вже розповідали вам раніше.

Окрім Вайсера, впровадити платне паркування можуть на Соборній, Грушевського та Староміській. Про це журналістам vsim.ua розповів директор комунального підприємства по організації роботи міського пасажирського транспорту Віталій Когут.

Олександр Симчишин також сказав, що планується збільшення кількості працівників в інспекції з паркування та придбання для неї евакуатора. За деталями ми звернулися до виконувача обов’язки начальника управління транспорту Хмельницького Юрія Смолінського. Він розповів, що його відомство зверталося з проханням про збільшення штату. Чи дійсно це буде зроблено, чиновник поки не знає.

— В інспекції з паркування у нас три працівники, два працює на лінії, і один як адміністратор працює в офісі. Тут я нічого не можу сказати, тому що це все залежить від керівництва міста. Ми цього очікуємо, тому що у нас не справляються ці люди, ми заявку подавали на розширення штату. Поки у нас чіткої відповіді немає. Це все залежить від міського голови особисто, тому що він збільшує-зменшує штати, — розповів Юрій Смолінський.

За його словами, очікується додавання трьох працівників щороку. Як приклад чиновник навів інші міста. Так, у Вінниці інспекторів з паркування 18, у Львові — 30, у Дніпрі — понад 50. Більше працівників потрібно не тільки через те, що порушників багато, й через те, що штрафувати за паркування без оплати можуть тільки інспектори.

— Роботи вистачає, у нас на вулицях хто як хоче, так і паркується. Плюс же відкриваються платні парковки. Притягнути до відповідальності за те, що людина припаркувалася і не оплатила, накласти штраф може тільки інспектор з паркування. Працівники комунального підприємства [по організації роботи міського пасажирського транспорту] просто ведуть роз'яснювальну роботу — «Ви, будь ласка, оплачуйте, оскільки парковка платна», — пояснив Юрій Смолінський.

Про можливе придбання евакуатора ми запитали у Віталія Когута. Він розповів, що його підприємство зараз прораховує фінансові питання. Зокрема, де взяти гроші на евакуатор та як він може окупитися. Так, розглядають варіант придбання у кредит. Купівля машини залежить від кількості інспекторів з паркування. Крім того, шукаю місце для розташування штрафмайданчика, куди можна евакуйовувати авто.

Ми також запитали у Віталія Когута про вартість евакуатора. Він розповів, що розглядають два варіанти. Перший — це турецька модель з бічним завантаженням. Вона дозволяє завантажувати машину автоматично та має менший ризик її пошкодження. Коштує такий евакуатор близько 3,5 — 4 мільйонів гривень. Другий варіант — дешевша та менш зручна модель з ручним завантаженням приблизно за 2,7 мільйона гривень.

Читайте також: На Юності хочуть зробити нову зупинку. Навіщо вона потрібна

Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.

Коментарі (1)
  • Ameno Ameno

    За что именно я плачу за парковку хочу понять? Возле Цукерни поставил авто был парковщик дал денег, в мае. Через 10 минут пришел обокрали машину,, внимание вопрос за что я заплатил?

keyboard_arrow_up