Мережу громадського транспорту Хмельницького хочуть змінити. Ми дізналися деталі

-
Читачі нашого сайту часто нарікають на транспортну сферу у місті.
-
Дістається і перевізникам, і комунальникам.
-
У міськраді готують для всього єдине рішення.
-
Розповідаємо, що про це відомо.
Новини про дороги та громадський транспорт на нашому сайті збирають чимало зауважень до цих сфер. Так, до матеріалу про автобус №32 читачі залишали коментарі, де нарікали на брак машин на інших маршрутах та недотримання графіків. Інший приклад — новина про зміну організації руху на центральних вулицях. Частина коментаторів схвалювала зміна, частина ні, дехто ж просив звернути увагу на інші вулиці.
У міській раді хочуть розробити План сталої мобільності, який буде комплексним розв'язанням транспортного питання Хмельницького. План включатиме широкий спектр заходів — від реформування мережі маршрутів громадського транспорту до роботи світлофорів. Запропоновані Планом зміни стосуватимуться всіх способів пересування містом — пішки, велосипедом, приватним та громадським транспортом.
Заступник міського голови Хмельницького Микола Ваврищук розповів журналістам vsim.ua, що для розробки Плану сталої мобільності планують отримати грант Європейського банку реконструкції та розвитку. Власне розробка документу має розпочатися цього року та триватиме орієнтовно рік-півтора.
— План сталої мобільності — це в тому числі рух громадського транспорту. І ми хочемо серйозні зміни вносити, бо бачимо, що і місто розростається, і дуже сильно вплинули карантинні обмеження на весь рух. Плюс ми знаємо, що є кілька об’єктів у місті, куди треба буде запускати громадський транспорт, бо воно буде користуватися популярністю. Та ж сама Прибузька, адже ми відкриємо Палац спорту, туди точно треба буде запускати. «Urban bazar» (продуктовий ринок на Січових стрільців — прим. авт.) вже звернувся, тому що вони теж планують десь на осінь відкриватися, — розповів чиновник.
За словами Миколи Ваврищука, в рамках розробки Плану дізнаватимуться думки пішоходів, велосипедистів, водіїв та пасажирів:
— План розробляється для того, аби зрозуміти, що потрібно місту зробити, аби мобільність стала кращою. Тобто це і заторів стосується, і загалом питання швидшого проїзду містом, і загалом дослідження мобільності — хто куди їздить, з якої причини, тобто це така дуже комплексна робота, яка потім нам покаже, які дії треба здійснити, аби мобільність в місті, і пішоходів, і велосипедистів, і автомобілів, і громадського транспорту, стала кращою.
Нагадаємо, що у міськраді очікують підписання кредитної угоди з Європейським банком реконструкції та розвитку. В її рамках місто отримає гроші на придбання 50 нових тролейбусів. Крім того, цього року очікується постачання восьми міських автобусів для «Електротрансу», які працюватимуть на маршрутах №4 та №5.
Внаслідок цього «Електротранс» зможе обслуговувати більше маршрутів, ніж зараз, а з окремими приватними перевізниками, ймовірно, розриватимуть угоди:
— Враховуючи те, що ми докуповуємо велику кількість комунального транспорту, не виключений варіант, що ті перевізники, які зараз не до кінця виконуються умови, а такі є, і ми їх фіксуємо часто, і з ними проводимо жорсткі розмови, можливо, вони й не будуть працювати. Тобто, можливо, ми замінимо їх комунальними транспортом, який завжди стабільно їздить, і ми знаємо, що він далі буде стабільно їздити, — розповів Микола Ваврищук.
Нагадаємо, що востаннє масштабні зміни мережі громадського транспорту відбулися у Хмельницькому 2018 року. Тоді від 1 січня:
-
змінилися 7 тролейбусних маршрутів
-
змінилися 10 автобусних маршрутів
-
запроваджені 11 нових автобусних маршрутів
Читайте також:
-
Чому на маршруті №32 мало автобусів? Запитали у заступника Симчишина
-
У Хмельницькому запустять два нових автобусних маршрути (КАРТА)
-
Хмельничанин просить замінити валідатори у тролейбусах. Ми дізналися, чи будуть це робити
-
Старокостянтинівське шосе розширили біля Зарічанської. Що ще планують змінити (ФОТО)
-
Острівці безпеки на хмельницьких вулицях: де і як їх облаштовують та що про це думають містяни
-
Що буде з транспортом на Прибузькій, де будують Палац спорту та «SportCity»
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
Дякуємо, що прочитали. Підтримайте автора та редакцію Всім.юа гривнею

Дякуємо за вашу підтримку!
Війна змінила багато всього, але не нашу мету — розповідати правду, яка важлива сьогодні, як ніколи.
Ваша допомога — це не просто фінансова підтримка. Це ваша довіра, яка дає нам сили. Завдяки вам ми створюємо якісні статті, запускаємо нові проєкти та досліджуємо важливі теми.
Ми залишаємося незалежними, щоб служити тільки вам — нашим читачам. Адже журналістика, яка працює для читачів, — це єдиний шлях до правди.
Кожен ваш донат — це крок до розвитку нашої редакції та збереження свободи слова. Дякуємо, що ви з нами! Разом ми робимо важливу справу для Хмельницького та України.
Читач33