Виторг «Електротрансу» за чотири місяці — 5,7 мільйона. Які маршрути найвигідніші (ІНФОГРАФІКА)

Виторг «Електротрансу» за чотири місяці — 5,7 мільйона. Які маршрути найвигідніші (ІНФОГРАФІКА)
Фото «Суспільне»
  • За минулі чотири місяці кондуктори та водії комунального підприємства зібрали понад 5,7 мільйона гривень виторгу.

  • Прибутковість окремих тролейбусних маршрутів відрізняється у понад 14 разів.

Останніми місяцями міська влада все частіше говорить про підняття вартості проїзду в Хмельницькому. Одним із головних аргументів є зниження доходів від перевезень через карантинні обмеження, які не дозволяють брати стоячих пасажирів. Ми вирішили поцікавитися, яку суму грошей отримує комунальне підприємство «Електротранс» у своїх автобусах та тролейбусах. Аби отримати цю інформацію, ми подали запит. У відповіді нам надали дані щодо суми виторгу в кожному з маршрутів протягом останніх чотирьох місяців — жовтня, листопада, грудня та січня (до 27 числа).

Ключові факти про виторг комунального підприємства «Електротранс»:

  • Відео дня
    /li>

В проаналізований період, а саме 25 листопада, відновили роботу маршруту №8. За майже два місяці в ньому зібрали виторг на суму 25 959,5 гривні. Крім того, маршрут №1А працював тільки у тестовому режимі — у січні виторг склав лише 133 гривні. За словами виконувача обов’язки директора КП «Електротранс» Олексія Ковтуна, маршрут не працює через невигідність.

— Останнім часом цей маршрут тимчасово не працює у зв’язку з тим, що на ньому був і до карантину малий пасажиропотік, а у зв’язку з цими обмеженнями карантинними став ще менший. Тому ми тролейбуси, які вивільнилися, запустили на більш завантажені маршрути. Це №8 на Гречанах і на Ракове додали. Практика показала, що маршрут №1А з цими карантинними обмеженнями майже не затребуваний був, то ми вирішили, щоб не втрачати кошти, додати тролейбуси туди, де вони дійсно потрібні. Коли ми повернемося до нормального життя, то ми, скоріш за все, його відновимо, — розповів Олексій Ковтун.

Крім того, ми поцікавилися кількістю валідацій пільгових електронних квитків. Нам надали дані від 1 до 27 січня, оскільки до цього система працювала у тестовому режимі. Загалом за цей період було 281 772 валідації, при чому найбільше у маршруті №11А (32 432), а найменше — у маршруті №56 (1 969).

Як було вже вказано вище, загальний виторг за майже чотири місяці склав понад 5,76 мільйона гривень. Багато це чи мало? Для порівняння наводимо найбільші витрати «Електротрансу» в 2020 році (від п’яти мільйонів гривень за інформацією системи електронних закупівель «Prozorro»):

Крім того, підприємство має й інші витрати, наприклад, виплата зарплат працівникам та сплата податків.

Всі дані щодо виторгу та кількості валідацій переглядайте в інфографіці. Натискайте на стовпці, аби дізнатися показники.

 

Читайте також:

Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.

Коментарі (6)
  • Аркадій Скочеляс

    Сьогодні їдучи  тролейбусом    2А ,розрахувався карткою , коли підійшла кондуктор і  перевіривши  мою картку,  сказала що штраф , сперечатися  не хотілося , тому що часу було обмаль і "спілкуючись" з контролером  зупинку вже проїхав, вирішив заплатити.  Вийшовши з тролейбуса,   зайшов на сайт mycity в особистий кабінет побачив що кошти за проїзд все ж таки були зняті...  Чи була в когось  подібна ситуація!?   Хотілося би дізнатися чи це технічна несправність, чи новий вид комунального  "кидалова"...
  • Читач81

    Троллейбус 4 і 4а надо було пускати по Інститутській і далі за маршрутом, бо в 49 і 29 сісти не реально,багато студентів, народу, на Тернопільській людей мало, просто Поміняйте вулиці і буде затребуваний маршрут
  • Читач33

    Крім того, маршрут №1А працював тільки у тестовому режимі — у січні виторг склав лише 133 гривні. За словами виконувача обов’язки директора КП «Електротранс» Олексія Ковтуна, маршрут не працює через невигідність.

    вы там реально идиоты?? если на маршруте троллейбус то есть, то нет, то кто станет его ждать на холоде???? естественно, что заработок состоял лишь от случайных пассажиров
  • PutnickFree

    Це все результат "мудрого" керівництва не тільки Паламарчука, якого "вигнали", але й "цінного кадра з донеччини" Шепурєва.
    Пустили "дорогущий тролейбус на батарейках" за "дивним" маршрутом 4а, а виявляється на зарплату кондукторам потрібно вдвічі більше ніж "середньоденний виторг" - на сміх курям!
    Краще б пустили за маршрутом Ружична-Лезневе через центр і сенс є і навряд чи такий маршрут був би збитковим ;)

    Читач10 reply PutnickFree

    А ви попробуйте сісти в 4а... Те що він не часто ходить - тому й дохід малий. А в Раково (починаючи від Трудової0 найбільше  підприємств (в порівнянні з іншими мікрорайонами міста). Та й на Пілотській багато підприємств, в тому числі і великою кількістю працюючих. А Вам "дивний" маршрут 4А....

    PutnickFree reply Читач10

    Тільки факти:
    "найменш вигідні тролейбусні маршрути за середньоденним виторгом:
    8 — 405,6 гривні за день
    1 — 412,4 гривні за день
    4А — 532,3 гривні за день"
    Найпростіший варіант - кожен тролейбус виходить 21 день на місяць(тільки у робочі дні без вихідних) тільки в одну зміну і без кондуктора.
    Виручки вистачить хоч би на зарплату одному водієві разом з податками? - НІ!!!
    А за рахунок чого тоді хоч би оплата електроенергії і через пару років "батарейки" поміняти?
    Чи треба проїзд зробити у всіх тролейбусах по 10 грн., у т.ч. і у 7а і за рахунок цього пустити ще декілька 1б та 4б???

keyboard_arrow_up