Виторг «Електротрансу» за чотири місяці — 5,7 мільйона. Які маршрути найвигідніші (ІНФОГРАФІКА)

-
За минулі чотири місяці кондуктори та водії комунального підприємства зібрали понад 5,7 мільйона гривень виторгу.
-
Прибутковість окремих тролейбусних маршрутів відрізняється у понад 14 разів.
Останніми місяцями міська влада все частіше говорить про підняття вартості проїзду в Хмельницькому. Одним із головних аргументів є зниження доходів від перевезень через карантинні обмеження, які не дозволяють брати стоячих пасажирів. Ми вирішили поцікавитися, яку суму грошей отримує комунальне підприємство «Електротранс» у своїх автобусах та тролейбусах. Аби отримати цю інформацію, ми подали запит. У відповіді нам надали дані щодо суми виторгу в кожному з маршрутів протягом останніх чотирьох місяців — жовтня, листопада, грудня та січня (до 27 числа).
Ключові факти про виторг комунального підприємства «Електротранс»:
-
загальна сума за чотири місяці — 5 761 449,5 гривні
Відео дня/li> -
сума за тролейбусними маршрутами — 5 513 140,5 гривні
-
найбільш вигідні тролейбусні маршрути:
-
7А — 721 528,5 гривні
-
11А — 522 070,5 гривні
-
13 — 485 376,5 гривні
-
-
найбільш вигідні тролейбусні маршрути за середньоденним виторгом:
-
7А — 6 063,3 гривні за день
-
11А — 4 387,1 гривні за день
-
13 — 4 078,8 гривні за день
-
-
найменш вигідні тролейбусні маршрути:
-
1 — 49 077 гривень
-
1А — 133 гривні info
-
-
найменш вигідні тролейбусні маршрути за середньоденним виторгом:
-
8 — 405,6 гривні за день
-
1 — 412,4 гривні за день
-
4А — 532,3 гривні за день
-
-
сума за автобусними маршрутами — 248 309 гривень
-
найбільш вигідний автобусний маршрут — №20 (182 784 гривні)
-
найменш вигідний автобусний маршрут — №3 (23 500 гривень)
В проаналізований період, а саме 25 листопада, відновили роботу маршруту №8. За майже два місяці в ньому зібрали виторг на суму 25 959,5 гривні. Крім того, маршрут №1А працював тільки у тестовому режимі — у січні виторг склав лише 133 гривні. За словами виконувача обов’язки директора КП «Електротранс» Олексія Ковтуна, маршрут не працює через невигідність.
— Останнім часом цей маршрут тимчасово не працює у зв’язку з тим, що на ньому був і до карантину малий пасажиропотік, а у зв’язку з цими обмеженнями карантинними став ще менший. Тому ми тролейбуси, які вивільнилися, запустили на більш завантажені маршрути. Це №8 на Гречанах і на Ракове додали. Практика показала, що маршрут №1А з цими карантинними обмеженнями майже не затребуваний був, то ми вирішили, щоб не втрачати кошти, додати тролейбуси туди, де вони дійсно потрібні. Коли ми повернемося до нормального життя, то ми, скоріш за все, його відновимо, — розповів Олексій Ковтун.
Крім того, ми поцікавилися кількістю валідацій пільгових електронних квитків. Нам надали дані від 1 до 27 січня, оскільки до цього система працювала у тестовому режимі. Загалом за цей період було 281 772 валідації, при чому найбільше у маршруті №11А (32 432), а найменше — у маршруті №56 (1 969).
Як було вже вказано вище, загальний виторг за майже чотири місяці склав понад 5,76 мільйона гривень. Багато це чи мало? Для порівняння наводимо найбільші витрати «Електротрансу» в 2020 році (від п’яти мільйонів гривень за інформацією системи електронних закупівель «Prozorro»):
-
електрична енергія разом із супутніми послугами, що зумовлюють її постачання — 23 230 000 гривень
-
зубчасті колеса, зубчасті передачі та приводні елементи — 8 287 000
-
послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання — 5 748 755
Крім того, підприємство має й інші витрати, наприклад, виплата зарплат працівникам та сплата податків.
Всі дані щодо виторгу та кількості валідацій переглядайте в інфографіці. Натискайте на стовпці, аби дізнатися показники.
Читайте також:
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
Дякуємо, що прочитали. Підтримайте автора та редакцію Всім.юа гривнею

Дякуємо за вашу підтримку!
Війна змінила багато всього, але не нашу мету — розповідати правду, яка важлива сьогодні, як ніколи.
Ваша допомога — це не просто фінансова підтримка. Це ваша довіра, яка дає нам сили. Завдяки вам ми створюємо якісні статті, запускаємо нові проєкти та досліджуємо важливі теми.
Ми залишаємося незалежними, щоб служити тільки вам — нашим читачам. Адже журналістика, яка працює для читачів, — це єдиний шлях до правди.
Кожен ваш донат — це крок до розвитку нашої редакції та збереження свободи слова. Дякуємо, що ви з нами! Разом ми робимо важливу справу для Хмельницького та України.
Аркадій Скочеляс
Читач81
Читач33
вы там реально идиоты?? если на маршруте троллейбус то есть, то нет, то кто станет его ждать на холоде???? естественно, что заработок состоял лишь от случайных пассажиров
PutnickFree
Пустили "дорогущий тролейбус на батарейках" за "дивним" маршрутом 4а, а виявляється на зарплату кондукторам потрібно вдвічі більше ніж "середньоденний виторг" - на сміх курям!
Краще б пустили за маршрутом Ружична-Лезневе через центр і сенс є і навряд чи такий маршрут був би збитковим ;)
Читач10 reply PutnickFree
PutnickFree reply Читач10
"найменш вигідні тролейбусні маршрути за середньоденним виторгом:
8 — 405,6 гривні за день
1 — 412,4 гривні за день
4А — 532,3 гривні за день"
Найпростіший варіант - кожен тролейбус виходить 21 день на місяць(тільки у робочі дні без вихідних) тільки в одну зміну і без кондуктора.
Виручки вистачить хоч би на зарплату одному водієві разом з податками? - НІ!!!
А за рахунок чого тоді хоч би оплата електроенергії і через пару років "батарейки" поміняти?
Чи треба проїзд зробити у всіх тролейбусах по 10 грн., у т.ч. і у 7а і за рахунок цього пустити ще декілька 1б та 4б???