Запитали в “Електротрансі”, чому зламався новий тролейбус

- У Хмельницькому є 32 нових тролейбуси, які обладнані для пасажирів з інвалідністю.
- Один із них зламався під час відкриття пандуса.
- Як це прокоментували в “Електротрансі”?
Для людей з інвалідністю у Хмельницькому курсують спеціальні тролейбуси - із низькою підлогою та обладнаним пандусом. При відкритті останнього, пасажир на візку може легко потрапити до салону. Так мало б бути у суботу, 2 жовтня. Коли всередину тролейбуса хотів потрапити хмельничанин з інвалідністю. Та замість цього, без проїзду залишилися всі пасажири “рогатого”.
“Простіше занести”
Відео інциденту за участі тролейбуса №7А (Катіон - Ракове) з’явилося в спільноті Хмельницький LIVE. На кадрах - людина з інвалідністю та особа, що її супроводжує. Чоловік, який знімав все на камеру, попросив водія відкрити пандус. Той взяв необхідне обладнання й став це робити. Проте додав: “Простіше занести” (візок із людиною з інвалідністю, - прим. автора).
Після його відкриття, пандус відламався, а тролейбус перестав працювати. Водій сказав: “Вже не поїдемо. Я ж казав занести - ніхто не слухав”. Працівник “Електротрансу” пояснив, що через зламаний пандус не закриються двері. Тому їхати далі ніхто не зможе. Тоді пасажири стали залишати салон. Автор відео обурено продовжував запитувати водія: “Хто вас випускає на лінію у такому стані?”
У коментарях під відео містяни стали залишати свої думки щодо цієї ситуації. Хтось написав, що став свідком подібного в ще одному тролейбусі. Інші зазначили: пандус був прикручений найдешевшими шурупами. Мовляв, тому він і відламався.
Користувач з ім’ям Олександр Симчишин в Telegram-каналі Хмельницький LIVE залишив наступний коментар: “Будь-яка техніка має властивість виходити з ладу”. На що йому відповіли: “Нова?”
-
Їй 3 роки скоро буде, - зазначив користувач Олександр Симчишин.
Що кажуть в “Електротрансі”
Головний інженер КП “Електротранс” Олексій Ковтун розповів, що в курсі вище описаної ситуації. Наразі тролейбус, який зламався, перебуває в депо. Він додав, що працівники з’ясовують причину поломки.
Олексій Ковтун пояснив, що зламаний тролейбус є новим. А загалом “рогатих” із низькою підлогою, що обладнані пандусами, в Хмельницькому є 32. Такі почали закуповувати із 2012 року.
-
Це сталося 2 жовтня із тролейбусом №7А, що є одним із нових. Ми проводимо службове розслідування, з’ясовуємо і все аналізуємо. Можливо, це з вини наших технічних служб сталося, які щось недогледіли під час щоденної перевірки стану тролейбусів. Або ж причина поломки - заводський брак. Ми дізнаємося і відповідні висновки будуть зроблені, - каже Олексій Ковтун. - Звісно, що відповідальність хтось понесе. Або бригада, яка проводить технічний огляд, або керівник депо. У нас вертикаль, яка відповідає за стан тролейбусів, досить велика. Рішення буде за керівником комунального підприємства.
Також головний інженер додав: щодня технічний стан тролейбусів ретельно перевіряється. Зокрема - оглядають ходову частину, гальмівну й рульову систему, тяговий двигун та інше. “У тому числі повинні переглядати обладнання кузова”, - каже Олексій Ковтун.
Тож відповідь на запитання: “Чому зламався новий тролейбус?” вдасться почути після встановлення причини працівниками “Електротрансу”.
Читайте також: Мережу громадського транспорту Хмельницького хочуть змінити. Ми дізналися деталі
Нові автобуси для «Електротрансу»: коли купуватимуть та за скільки
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
Але між рядків правда таки просочується "У нас вертикаль, яка відповідає за стан тролейбусів, досить велика."
Так, "перевіряючих" багато на досить непоганій зарплаті, але все перевіряється переважно на папері, про що складаються відповідні акти.
Так перевіряють і табло і пандус у т.ч., всі знають якість того пандуса "простіше занести", але заносити мають не Ковтун з Симчишиним, а гроші вже "освоєні" і претензій виробнику ніхто не виставляє, так що маємо те що маємо ;)
Надія тільки на те що мало користуються - можна сказати "нам нормально"