На передостанньому сидінні Максим Дмитрів відчув, що сильно дме в ноги.
Дирка виявилася у підлозі над колесом.
Як таку машину могли випустити на маршрут після конкурсу серед перевізників і куди звертатися в подібних випадках, дізнавався журналіст vsim.ua.
До редакції vsim.ua звернувся хмельничанин Максим Дмитрів. Він розповів про свою екстримальну поїздку громадським транспортом.
- Я сів у Раковому в маршрутку №19 о 10:10 ранку. Сів позаду, де сидіння в один ряд. Мені стало дути в ноги. Я поглянув на підлогу і побачив там величезну діру. Через неї навіть було видно як крутиться колесо. Мені реально було холодно. Того дня (понеділок, 22 січня, - прим.авт), на дворі був мороз. Я затулив дірку ногою, щоб не дуло, - розповідає хмельничанин Максим Дмитрів.
Якщо перевізник випускає на маршрут такий дірявий транспортний засіб, то для нього це може стати попередженням. Нагадаємо, що за після введення в дію нової транспортної мережі, для перевізників змінили правила роботи. Серед них й те, що договір із підприємцем може бути розірваним після трьох попереджень. Окрім несправної машини, це може бути недотримання графіків, куріння водієм в салоні чи розмова під час руху по телефону, відмова везти пільговика та інше. Далі на маршрут призначається тимчасовий перевізник і в міськраді проводять новий конкурс.
У підтвердження своїх слів чоловік зняв відео. На ньому чітко видно дірку в підлозі. Чи знав про це перевізник, ми запитали в директора ТОВ «Рембуд-транс». Саме це товариство обслуговує маршрут №19 «Ракове-Озерна».
- Йому напевно дує звідкись з іншого місця. В нас усі машини нормальні. Такого бути не може, - прокоментував директор ТОВ «Рембуд-транс» Петро Кузьмін.
Виявилося, що даний факт підтвердився. За словами в.о. начальника управління транспорту і зв’язку Хмельницької міськради Сергія Шепурєва, дану машину уже зняли з маршруту і було замінено.
- Якщо такі випадки трапляються, пасажирам потрібно звертатися до нас. Якщо він підтверджується, то перевізнику може бути винесене попередження, - каже Сергій Шепурєв.
Щоб звернутися зі скаргою на роботу маршруток, автобусів чи тролейбусів, потрібно звертатися в управління транспорту і зв’язку Хмельницької міськради на Сковороди, 12. Або за телефонами - 79-55-25, 79-55-77 чи писати лист на електронну адресу - [email protected], Також можна залишати повідомлення на сайті "Відкрите місто".
Також можна повідомляти в редакцію за телефонами 65 98 20; 65 98 40, надсилати фото/відео на Viber або Telegram (096-197-36-44) або писати на електронну адресу [email protected]. Слідкуйте за новинами Хмельницького і не тільки на vsim.ua.
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
«Транспортна революція» у Вінниці триває. Яким буде картковий проїзд
http://www.vinnitsa.info/news/transportna-revolyutsiya-u-vinnitsi-trivaye-yakim-bude-kartkoviy-proyizd.html
Ось так має бути у кожному місті України, як у Тернополі http://www.rada.te.ua/novyny/65268.html
Як працюють штрафні санкції для перевізників?
http://pik.cn.ua/print/27032/