-
Редакція vsim.ua щотижня активно досліджує ринок праці міста Хмельницького.
-
Цього тижня обирали пропозиції із сайту пошуку роботи rabota.ua.
-
Публікуємо ТОП-10 вакансій із найвищою заробітною платою.
Привабливість будь-якої роботи полягає не лише у комфортних умовах праці, а й, у першу чергу, в гідній заробітній платі. Схожих вакансій, хоч і небагато, проте завжди приваблюють шукачів роботи.
Пропозиції наявні і на сайті пошуку роботи rabota.ua. Для підбірки ми обрали у пошуку місто Хмельницький, вакансії за останні 7 днів, роботу на повну зайнятість та виключили пропозиції від агентств. За останній тиждень з’явилося 462 нові вакансії, серед яких пропонуємо ТОП-10 із найвищими зарплатами.
40 000 грн.
Вимоги:
- досвід роботи в сфері маркетингу не менше 5 років, на керівних посадах не менше 3 років;
- наявність портфоліо успішно реалізованих маркетингових стратегій і заходів, спрямованих на стимулювання збуту продукту / послуг;
- розробка і виведення на ринок нових послуг / продуктів;
- досвід в PR-діяльності, в інтернет-маркетингу;
- знання та вміння застосовувати сучасні маркетингові технології та інструменти;
- практичний досвід роботи з аналітичними системами Яндекс Директ, Google.
- навички написання продають текстів;
- амбіційність, прагнення до професійного росту;
- уміння вести проекти, вміння працювати з великим об'ємом інформації, стратегічне мислення, здатність надихати команду, організованість, впевненість в собі, пунктуальність.
Обов’язки:
- вибудовування і вдосконалення маркетингових бізнес-процесів;
- планування і управління відділом маркетингу;
- розробка, ведення і розвиток проектів, програм, акцій щодо просування компанії і представленості продукту на ринку. Оцінка і аналіз ефективності проведених програм;
- аналітична діяльність і планування, аналітика внутрішня (економічні показники асортименту, оцінки динаміки попиту на певні моделі) і зовнішня (конкуренти, тренди, модельний ряд, ціни, потреби ринку);
- ведення всіх рекламних кампаній. Рекламна підтримка відділу продажів в залученні клієнтів.
- планування, контроль і забезпечення ефективного використання маркетингового бюджету.
- підтримка в CRM.
30 000 грн.
Вимоги:
- досвід роботи у сфері продажу, керування колективом від 10 осіб;
- організаторські здібності;
- обов'язкова наявність автомобіля;
- досвід успішного ведення бізнесу (підприємницький досвід роботи є обов'язковим).
Обов’язки:
- підбір, контроль та мотивація персоналу;
- виконання планів продажу та розвиток точок продажу;
- видача автомобілів клієнтам, оформлення документів у МРЕВ, робота з нотаріусами;
- високий рівень доходу, який залежить від фінансових результатів продажу.
25 000 грн.
Вимоги:
- вища агрономічна освіта;
- успішний досвід продажів засобів захисту рослин, мікродобрив, стимуляторів росту;
- управлінський досвід роботи у сфері продажів ЗЗР, організації командної та проектної роботи;
- знання сільгоспвиробників регіону (налагоджені професійні відносни будуть перевагою);
- знання структури ринку (виробники, продавці, споживачі);
- знання біології та фізіології с/г культур; технології обробки сільськогосподарських культур за допомогою ЗЗР;
- впевнений користувач ПК;
- наявність водійського посвідчення та наявність автомобіля (бажано);
- навички ведення переговорів, відповідальність, цілеспрямованість, самоорганізація.
Обов’язки:
- планування і аналіз роботи відділу;
- формування команди і управління персоналом;
- моніторинг ринку, конкурентний аналіз;
- активний пошук і залучення потенційних клієнтів, підтримка та розвиток існуючих клієнтів;
- розробка індивідуального комерційної пропозиції для кожного клієнта;
- підготовка та укладення договорів, відстеження умов їх виконання;
- проведення переговорів, презентацій;
- участь в організації і проведенні виставок, днів поля.
20 000 грн.
Вимоги:
- знання бухобліку, обліку торгових операцій;
- досвід програмування в середовищі 1С8.3.;
- знання стандартних конфігурацій УТП, УПП;
- успішний досвід впровадження 1С на підприємствах;
- знання клієнт-сервісної архітектури (керований додаток), СКД, оптимізація запитів 1С.
Обов’язки:
- доопрацювання існуючого функціоналу під бізнес процеси компанії;
- розробка нових звітів, документів;
- розробка модулів системи.
16 500 грн.
Вимоги:
- повна вища економічна освіта (магістр, спеціаліст);
- досвід роботи в банківський системі не менше 3 років у Роздрібному / Корпоративному бізнесі;
- знання банківських продуктів та послуг, технік продажів;
- навички комунікації/презентації, організаційні здібності, відповідальність, вміння працювати в команді, орієнтація на досягнення результату, лідерські якості.
Обов’язки:
- керівництво, організація, планування, координація роботи відділення;
- контроль виконання завдань та функцій відділення;
- забезпечення якісного продажу банківських продуктів клієнтам;
- забезпечення нарощування клієнтської бази.
16 000 грн.
Вимоги:
- Чоловік віком до 50 років;
- Технічна освіта - обов'язкова;
- Досвід роботи по даній професії.
Обов'язки:
- Керування системою управління виробничої лінії (преса та БЗУ);
- Контроль за показниками;
- За необхідності - участь у ремонті устаткування.
15 000 грн.
Обов’язки:
- реклама об'єктів нерухомості;
- надання консультацій та супровід клієнтів;
- організація показів та продаж об'єктів нерухомості;
- допомога при укладанні договорів.
15 000 грн.
Вимоги:
- Вік від 30 до 55 років;
- Освіта: неповна вища освіта, вища;
- Досвід роботи на аналогічній посаді;
- Знання технічної частини вантажних автомобілів;
- Впевнений користувач ПК;
- Чесність і дисципліна;
- Відсутність шкідливих звичок.
Обов’язки:
- Організація випуску автомобілів на лінію; контроль проходження ТО;
- Управління та контроль процесу технічної експлуатації автомобілів (обслуговування вантажних автомобілів (іномарки) - ремонт ходової, розбирання-збирання автомобілів, зняття-встановлення вузлів і агрегатів);
- Планування і забезпечення технічного обслуговування і ремонту автомобілів;
- Складання графіка ремонту і аналіз ремонту автотранспорту, облік документації по транспорту, дорожніх листів;
- Облік ПММ, запчастин і витратних матеріалів;
- Управління персоналом ремонтно-механічної майстерні.
12 000 грн.
Вимоги:
- досвід створення кампанії в Facebook Ads Manager, Instagram;
- досвід створення кампанії в Google AdWords;
- досвід в налаштуванні та створенні таргетированной і контекстної реклами, володіння інструментами Google-Analytics;
- підбір цільової аудиторії, аналіз ефективності рекламних кампаній;
- величезним плюсом будуть базові знання в Adobe Photoshop.
Керуючий магазином
12 000 грн.
Вимоги:
- вища освіта (торгова, економічна);
- досвід роботи на аналогічній посаді в роздрібній мережі з текстилем, одягом, посудом від 3 років;
- досвід відкриття магазинів з нуля;
- знання сучасних технологій та принципів роботи роздрібної торгівлі, основ товарознавства, менеджменту, маркетингу;
- знання нормативної бази з питань роботи підприємств торгівлі, трудового законодавства.
Обов’язки:
- організація і планування роботи магазину;
- організація і контроль роботи персоналу в т. Ч. Прийняття рішення про прийняття на роботу, звільнення, заохочення або покарання;
- забезпечення виконання планових показників;
- організація і контроль замовлень продукції;
- забезпечення наявності товару в торговому залі;
- контроль викладки товару згідно планограмам;
- аналіз асортименту товару і продажів;
- робота зі зниженою в ціні і бракованим товаром;
- оперативне інформування вищого керівництва про всі значущі факти впливають на товарообіг, якість обслуговування клієнтів;
- організація і проведення інвентаризації;
- забезпечення магазинів рекламними матеріалами;
- взаємодія з контролюючими органами.
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.