- Журналісти vsim.ua підготували для вас чергову підбірку вакансій.
- Цього разу ми вирішили дізнатись, яку зарплату роботодавці пропонують бухгалтерам.
На сайті work.ua за останні сім днів від роботодавців з’явилось 22 вакансії бухгалтера. Саме їх огляд ми підготували цього тижня. Ми обрали ті пропозиції, де вказана заробітна плата. Вона коливається від 6 до 20 тисяч. Більш детально про умови працевлаштування читайте далі.
10 000 грн.
Вимоги:
- досвід роботи бухгалтером на виробничих підприємствах
- продуктивність
6 000 грн.
Вимоги:
- наявність освіти відповідного напрямку або перебування у процесі здобуття кваліфікації (якщо ви студент заочної форми навчання або на індивідуальному плані);
- володіння програмою 1С;
- відповідальність, старанність, позитив
- бажання вчитися та розвиватися
12 000 грн.
Вимоги:
- Вік до 35 років;
- Бажання навчатися сучасним методикам ведення української та європейської ділової бухгалтерії;
- Навики роботи із 1-С, MEDOK, клієнт банк та ін.;
- Можливість старт-апу у лідируючій на українському ринку сучасній проєвропейській компанії;
- Постійне зростання заробітної плати відповідно до професійного рівня та завдань, які беруться до виконання;
- Кар'єрний та посадовий ріст;
- Висока активність, комунікабельність та стресостійкість;
- Чесність, порядність та відповідальність.
Обов’язки:
- Ведення програми 1С;
- Ведення ФОПів
10 000 грн.
Вимоги:
- знання 1С (версія 8.2;8.3);
- бажання працювати.
- робота з юр. лицями компаніями
6 500 грн.
Вимоги:
- ведення програми 1С
- комунікабельність
Обов’язки:
20 000 грн.
Вимоги:
- Вища освіта (профільне).
- Досвід роботи головним бухгалтером від 3-х років в оптово-роздрібній торгівлі в алкогольних компаніях, + імпорт, ЗЕД;
- Знання бухгалтерського та податкового обліку
- Впевнене знання проводок;
- Впевнений користувач ПК: MsOffice. відмінне знання 1С (8.2) «Управління торговим підприємством для України» MeDoc, Excel;
- Уміння працювати з великим об'ємом інформації, працездатність, аналітичні здібності;
- Відмінні управлінські навички по організації роботи бухгалтерії;
- Високий рівень відповідальності, уважність, скрупульозність, ініціативність, гнучкість, позитивність, комунікабельність.
- Повна зайнятість
Обов’язки:
- Ведення бухгалтерського і податкового обліку підприємства;
- Формування і здача звітностей;
- Виконання умов оподаткування юридичних і фізичних осіб компаній, внесення змін в бухгалтерський облік компаній з урахуванням податкового та господарського законодавства;
- Адміністративне та функціональне управління відділом бухгалтерії;
- Забезпечення своєчасного перерахування податків і зборів, страхових внесків до державних соціальних фондів;
- Контроль правильності розрахунків з оплати праці працівників;
- Контроль операцій по:
- обліку ТМЦ (прихід, витрата, списання, робота з партіями товарів, робота зі складом, інвентаризації, позабалансовий облік ввірених матеріальних цінностей);
- обліку операцій з постачальниками послуг (надходження, щомісячні акти звірок та інвентаризація Дт і Кт-заборгованості в кінці місяця);
- Перевірка і підготовка документів по веденню книги покупок і книги продажів;
- Закриття періоду по ділянках обліку помісячно до 20 числа наступного місяця;
- Взаємодія з комерційної, фінансової, юридичної службою з питань діяльності компанії;
- Формування аналітичних даних (щомісячні звіти, планування);
- Організація і контроль проведення інвентаризацій на складі ;.
8 000 грн.
Вимоги:
- Вік від 23 до 55 років
- Знання 1С, Exel, Word
7 000 грн.
Вимоги:
- Знання програм: EXCEL, WORD, КЛІЄНТ-БАНК.
- Уміння працювати з офісною технікою (принтер, сканер, факс)
- Відповідальність, порядність.
Обов’язки:
- Ведення первинної бухгалтерської документації в АБ Офіс.
- Ведення актів звірки з клієнтами та постачальниками.
- Звіти по продажах, заборгованості.
- Клієнт- банк.
- Реєстрація договорів.
- Книга доходів і витрат приватного підприємця, ведення каси.
6 000 грн.
Вимоги:
- володіння програмою 1С;
- володіння навичками роботи з ПК, знання офісних програм;
- дружба з цифрами — обов’язково, аналогічний досвід не обов’язковий;
- активність та енергійність, бажання навчатись.
Обов’язки:
- Запрошується на роботу оператор 1С 8 для введення документів в облікову систему та виконання функцій помічника бухгалтера.
- Обов’язково знання 1С 8 та досвід роботи бажано.
- Посидючість, скрупульозність в деталях обробки документів, вміння обробляти швидко і без помилок великий обсяг інформації;
- Вітаємо знання в області бухгалтерського обліку.
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Facebook, Telegram, Instagram, Viber та YouTube.
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.