Вакансії тижня у Хмельницькому: кому пропонують зарплату до 30 тисяч гривень

Вакансії тижня у Хмельницькому: кому пропонують зарплату до 30 тисяч гривень
Фото ілюстративне
  • Журналісти vsim.ua підготували для вас підбірку свіжих вакансій.
  • Цього тижня аналізуємо пропозиції із зарплатою до 30 тисяч.

Сайти з пошуку роботи ледь не щогодини поповнюються новими пропозиціями. З усього переліку можна знайти вакансії на будь-який смак – чи то кількагодинний заробіток, чи пропозиції без обов’язкового досвіду роботи. Цієї п'ятниці традиційно аналізуємо актуальні оголошення із сайту Work.ua за останній тиждень. Підібрали для вас вакансії із зарплатою до 30 тисяч гривень. Що ж пропонують роботодавці:

Менеджер-перекладач

до 30 тисяч гривень

Відео дня

Обов'язки:

  • ведення переговорів щодо поставок продукції;
  • ділова переписка;
  • переклад документів. 

Програміст 1С: Підприємство 8

35 тисяч гривень

Вимоги:

  • вища освіта;
  • досвід роботи на платформі 1С:8 від 2 років;
  • знання типових конфігурацій 1С;
  • базові знання бухгалтерського та оперативного обліку, сертифікати 1С Професіонал, Спеціаліст.

Обов'язки:

  • супроводження та оновлення конфігурацій 1С;
  • модифікація існуючих документів, звітів, доробок та створення нових;
  • взаємодія з аналітиками та керівниками проектів;
  • участь в написанні технічного завдання та інше.

Менеджер з продажу нерухомості

до 30 тисяч гривень

Вимоги:

  • бажання заробляти гроші;
  • активна життєва позиція;
  • знання ПК на рівні користувача (офісні програми);
  • вміння працювати з людьми;
  • досвід роботи у сфері нерухомості необов’язковий.

Обов'язки:

  • консультування клієнтів компанії;
  • ведення клієнтської бази;
  • покази та перегляди об'єктів нерухомості;
  • ведення переговорів.

Торговий представник з авто

до 30 тисяч гривень

Вимоги:

  • бажаний досвід роботи в торгівлі лакофарбовими або будівельними матеріалами;
  • перевагою буде знання аналогічної продукції і досвід роботи в будматеріалах;
  • наявність власного автомобіля;
  • успішний особистий досвід активних продажів;
  • комунікативні навички, відповідальність і працьовитість;
  • вміння вести переговори на різному рівні;
  • здатність до навчання, бажання розвиватися;
  • володіння ПК на рівні впевненого користувача;
  • цілеспрямованість, відповідальність, комунікабельність, стресостійкість.

Обов'язки:

  • активна робота на довіреній території;
  • розвиток клієнтської бази (робота з будівельними об'єктами, забудовниками, проектними організаціями, великими комунальними підприємствами, пошук об'єктів будівництва, будівельних компаній);
  • організація об'єктних продажів, робота з Замовниками / Інвесторами, Архітекторами, проектантами / Генеральними підрядниками;
  • проведенням презентацій і переговорів з діючими та новими клієнтами і партнерами компанії;
  • надання консультацій по матеріалах новим та існуючим клієнтам;
  • виконання плану продажів;
  • аналіз конкурентного середовища;
  • контроль поставок і оплати, робота з дебіторською заборгованістю;
  • надання комерційних пропозицій;
  • ведення документообігу клієнтської бази;
  • впевнене володіння ПК, 1С.

Оператор чату в шлюбне агенство

до 35 тисяч гривень

Вимоги:

  • вміння підтримати розмову, комунікабельність.

Торговий представник

до 45 тисяч гривень

Вимоги:

  • вміння грамотно розставляти акценти в роботі, самоорганізація;
  • вміння нести відповідальність за результат;
  • навик ефективних переговорів;
  • досвід роботи в системних компаніях буде перевагою;
  • уміння переконувати.

Обов'язки:

  • продаж продукції (косметика для волосся);
  • робота з клієнтською базою;
  • виконання плану продажів;
  • робота з дебіторською заборгованістю;
  • пошук нових ТТ і збільшення обсягів продажів на ввіреній території.

Керівник відділу закупівлі та продажів

до 30 тисяч гривень

Вимоги:

  • успішний досвід роботи із закупівлями;
  • успішний досвід роботи із схожими товарними групами (продукти, алкоголь, побутова хімія).

Обов'язки:

  • контролювати та супроводжувати закупівлі (організація вчасної оплати, контроль запасів, вивантаження, прийняття товарів на склад, підготовка документації)
  • організовувати ефективну роботу відділу (аналіз показників, адаптація новачків, робота із командою, контроль дотримання вимог зберігання).
  • шукати товари/постачальників та проводити успішні перемовини (моніторинг, телефонні дзвінки, ділова переписка, врегулювання спірних питань із постачальниками).

Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.

Коментарі (2)
  • Богдан Хмель

    Яке шлюбне агентство?? 35 тисяч
    Газета Всім звалилася з дуба

    Читач06 reply Богдан Хмель

    просто просишь денег на дорогу
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Хмельницького за сьогодні
Ваші відгуки про послуги у Хмельницькому Ваші відгуки про послуги у Хмельницькому
keyboard_arrow_up