За неякісні товари та послуги мешканцям Хмельниччини повернули 243 тисячі гривень

- За пів року розглянули 835 звернень.
- В результаті повернули понад 243 тисячі гривень.
За перші шість місяців цього року до Держпродспоживслужби надійшло 835 звернень щодо неякісних товарів, послуг та робіт. Мешканці Хмельниччини скаржилися телефоном, листами та на особистих прийомах. Звернення стосувалися:
- придбання товарів через онлайн-магазини — 254
- придбання непродовольчих товарів — 243
- сфери послуг — 148
- надання послуг житлово-комунального господарства — 166
- якості продовольчих товарів, обслуговування в закладах громадського харчування та магазинах — 24
В результаті споживачам повернули понад 243 тисячі гривень. Також споживачам надали 162 консультації, переважно щодо повернення та обмін товару неналежної якості, замовлення в онлайн-магазинах та надання неякісних побутових послуг. Про це повідомляють на сайті головного управління Держпродспоживслужби. Графік прийому громадян її спеціалістами та контакти установи можна переглянути за посиланням.
Читайте також:
- Ціни на домашню молочку в Хмельницькому: де дешевше (ІНФОГРАФІКА)
- Ціни на фрукти і ягоди у Хмельницькому: де дешевше (ІНФОГРАФІКА)
- В Україні планують підняти ціни на спиртне: як подорожчає горілка, віскі та коньяк
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.