Атака на “Київстар” вплинула на роботу “Хмельницькобленерго”. Як саме?
-
Не працює сайт та електронна пошта обленерго.
-
А дізнатися про відключення світла можна лише подавши заявку на чат-боти товариства у соцмережах.
Масштабний збій у роботі мобільного оператора “Київстар” спричинив труднощі для практично всієї країни. Із учорашнього ранку, 12 грудня, абоненти не можуть скористатися послугами мобільного зв’язку та доступом до інтернету. Все це — наслідок хакерської атаки на ядро мережі.
Збій у “Київстарі” призвів до ускладнень роботи “ПриватБанку” та “Монобанку”. Так, у “Приваті” виникли проблеми з роботою деяких терміналів та банкоматів, які працюють на мобільних картках. А у “Моnо” заявили про масовану DDoS атаку, яку вдалось відбити. Детально про це ми розповіли у матеріалі Київстар, ПриватБанк, Монобанк: що відомо про масштабний збій в їхній роботі
Що не так з “Хмельницькобленерго”?
Про складнощі в роботі сьогодні проінформували в соцмережах акціонерного товариства “Хмельницькобленерго”. Вчора в енергокомпанії повідомили про технічні роботи на онлайн сервісах.
Вони мали пройти 12 грудня із 15:00 до 17:00. . В цей час фахівці проводили технічне обслуговування серверного обладнання. Відтак сервіси самообслуговування не працювали, а це:
- «Особистий кабінет споживача енергоресурсів»
- Мобільний додаток iEnergo
- «SMS-показ»
- Чат-боти iEnergo у месенджерах Telegram, Viber.
Сьогодні ж в обленерго заявили, що збій у “Київстарі” вплинув на ресурси «Хмельницькобленерго». Тож офіційний сайт товариства та зовнішня електронна пошта тимчасово недоступні.
ІТ фахівці обленерго спільно з Київстаром уже працюють над відновленням працездатності сервісів. До того часу усю важливу інформацію обіцяють висвітлювати на сторінках обленерго у соціальних мережах (Facebook, Instagram та у Telegram-каналі).
Споживачі, у яких вимкнули електрику, можуть дізнатися очікуваний час відновлення світла, подавши заявку за допомогою чат-ботів у Telegram та Viber. Також в посиленому режимі працює Кол-центр. Для зв’язку з операторами необхідно телефонувати на номери: 0 800 50 50 62, 0 382 75 52 00.
ОНОВЛЕНО:
Сьогодні енергетики здійснюють планові роботи з технічного обслуговування електромереж, розчищають траси, встановлюють нове обладнання. Перелік адрес, за якими немає світла 13 грудня подали в соцмережах обленерго лише о 14.24.
Згідно списку сьогодні, 13 грудня, немає електрики із 10:00 до 17:00 за такими адресами:
-
вул. Висока, будинки: 7, 11, 13, 15, 17, 1А, 5А, 5/3, 9/1, 15/1;
-
вул. Південна, будинки: 2, 3, 4, 5, 6, 8, 12, 21, 1/1, 3/1, 3/2, 5/1, 1/1А;
-
пров. Високий, будинки: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 20, 22, 24, 26, 28, 10А, 4/ 1, 10/1, 10/2, 12/1, 12/2, 13/1;
-
вул. Висока, будинки: 1, 2, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 12, 14, 16, 18, 20, 22, 1/1, 1/2, 2/1, 2/2, 3/ 1, 5/2, 5/4, 7/1, 1/1А, 2/1А, 5/2А, 5/4А;
-
вул. Південна, будинки: 1, 1/2;
-
пров. Загребельного Павла, будинки: 20, 22, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 31, 33, 35, 37, 18/1, 20/1, 22/2, 22/3;
Енергетики додають, що в електромережах відбулись незначні технологічні порушення, які призвели до знеструмлення споживачів.
Додамо, що у “Київстарі” заявили, що ввечері 12 грудня вдалося частково відновити роботу послуг фіксованого зв`язку. Наразі фахівці компанії працюють над відновленням інших послуг і планують зробити завершити цю роботу протягом 13 грудня.
Відновлення сервісів може відбуватись поступово. А після стабілізації роботи мережі усім абонентам і корпоративним клієнтам, які внаслідок хакерської атаки не могли скористатись сервісами компанії, обіцяють виплатити компенсації.
Читайте також:
-
Київстар, ПриватБанк, Монобанк: що відомо про масштабний збій в їхній роботі
-
Як передати показники за воду, світло та газ. Інструкція для хмельничан
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
Nadin
V reply Nadin
Nadin reply V
V reply Nadin
Nadin reply V
Іван Геращенко
ЧитачЧитачів reply Іван Геращенко