Як передати показники за воду, світло та газ. Інструкція для хмельничан

Кожна установа має кілька способів як можна подати показники за користування послугами. Розповідаємо детально як це зробити.
Щомісяця хмельничани передають показники за користування електроенергією, газом та водою до міських установ. Кожна з установ — “Хмельницькводоканал”, “Хмельницькгаз”, “Хмельницькобленерго” налаштувала декілька способів передачі показників для користувачів. Це можна зробити зателефонувавши в кол-центри, в “особистих кабінетах” на сайтах чи за допомогою вайбер-чатів. Нагадуємо, куди, коли та як передати показники до кожного з постачальників.
Хмельницькводоканал
Показники лічильника доцільно подавати до 30 числа поточного місяця та в перші 3 дні наступного. Про це йдеться в Особистому кабінеті на сайті установи.
Передати показник за користування водою можна наступними способами:
-
телефоном до оператора кол-центру — 0 800 508 067 (безкоштовно зі стаціонарного та мобільного телефонів усіх операторів України)
-
через чат-бот у Viber
-
через Особистий кабінет (необхідна реєстрація)
В установі нагадують, що показання лічильників гарячої води також слід передавати, бо вони необхідні для формування нарахувань за водовідведення.
Хмельницькобленерго
Передати показники лічильника можна в період з двох останніх днів поточного місяця до 3 перших днів наступного. Наприклад, з 30 липня по 3 серпня 2022 року.
Зробити це можна наступними способами:
-
через Особистий кабінет споживача енергоресурсів (необхідна реєстрація)
-
через сервіс «SMS-показ». Ви можете відправити sms-повідомлення на один із номерів: (067) 850 50 62, (050) 850 50 62
-
через чат-боти iEnergo в месенджерах Telegram та Viber. Дотримуйтеся інструкцій боту та не забудьте свій 14-значний номер особового рахунку та безпосередньо показники
-
через кол-центр АТ «Хмельницькобленерго», дзвінки приймають у режимі 24/7 за номерами телефонів: 067 250 50 62; 066 650 50 62; 0 800 50 50 62; 0 382 75 52 00.
Хмельницькгаз
Незважаючи на те, що з травня хмельничани перейшли до постачальника останньої надії “Нафтогазу”, передавати показники потрібно і далі до “Хмельницькгазу”. Про це ми писали у матеріалі Хмельничанам примусово змінили постачальника газу. Що потрібно знати
Зробити це можна такими способами:
-
через Особистий кабінет на сайті 104.ua. Для реєстрації кабінету необхідно вказати номер особового рахунку і суму останнього платежу
-
за допомогою мобільного додатку 104Mobile. Користуйтеся підказками додатку
-
через чат-бот 7104ua у месенджері Viber
-
за допомогою SMS на короткий номер 7104. У повідомленні необхідно вказати номер рахунку та показання лічильника у форматі: ХХХХХХХХХХ YYYYY, де ХХХХХХХХХХ – 10 цифр особового рахунку, YYYYY – показання лічильника (до 5 цифр). Між даними особового рахунку і показаннями необхідно ввести пробіл. Після відправлення повідомлення споживач автоматично отримує відповідь: «Ваші показання прийняті та оброблені. Дякуємо». Якщо клієнт отримав відповідь «Невірний формат», це означає, що дані, які він надіслав, вказані некоректно. Йому необхідно їх перевірити та повторити спробу
-
за номером кол-центру (067) 01 14 104, (0382) 742 104 за допомогою IVR . Користуючись підказками голосового меню, необхідно ввести номер особового рахунку та показання
-
зателефонувавши в кол-центр за номерами (0382) 742 104, (067) 01 14 104. Він, пишуть на сайті установи, працює без вихідних з 8.00 до 20.00 год., без обідньої перерви
Нагадаємо, що не отримавши вчасно фактичні показання лічильників, обсяги спожитого газу, світла та води підприємства розраховують самостійно. Система при цьому нараховує середньомісячну норму спожитих користувачем послуг на основі попередніх показів.
Читайте також:
-
Топ-10 будинків в Хмельницькому, які найбільше заборгували за воду
-
Як дізнатися коли відключатимуть світло. Нова опція від “Хмельницькобленерго”
-
В Україні заборонять примусово стягувати заборгованість за комуналку
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
Галина Яковенко
Валентина Кубрик
Віталій Бурячок
Валентина Пол-Полтавская