Як передати показники за воду, світло та газ. Інструкція для хмельничан

- Кожна установа має кілька способів як можна подати показники за користування послугами. Розповідаємо детально як це зробити.
Щомісяця хмельничани передають показники за користування електроенергією, газом та водою до міських установ. Кожна з установ — “Хмельницькводоканал”, “Газмережі”, “Хмельницькобленерго” налаштувала декілька способів передачі показників для користувачів. Це можна зробити зателефонувавши в кол-центри, в “особистих кабінетах” на сайтах чи за допомогою вайбер-чатів. Нагадуємо, куди, коли та як передати показники до кожного з постачальників.
Хмельницькводоканал
Показники лічильника доцільно подавати до 30 числа поточного місяця та в перші 3 дні наступного. Про це йдеться в Особистому кабінеті на сайті установи.
Передати показник за користування водою можна наступними способами:
-
телефоном до оператора кол-центру — 0 800 508 067 (безкоштовно зі стаціонарного та мобільного телефонів усіх операторів України)
-
через чат-бот у Viber
-
через Особистий кабінет (необхідна реєстрація)
В установі нагадують, що показання лічильників гарячої води також слід передавати, бо вони необхідні для формування нарахувань за водовідведення.
Хмельницькобленерго
Передати показники лічильника можна в період з двох останніх днів поточного місяця до 3 перших днів наступного. Наприклад, з 30 липня по 3 серпня 2022 року.
Зробити це можна наступними способами:
-
через Особистий кабінет споживача енергоресурсів (необхідна реєстрація)
-
через сервіс «SMS-показ». Ви можете відправити sms-повідомлення на один із номерів: (067) 850 50 62, (050) 850 50 62
-
через чат-боти iEnergo в месенджерах Telegram та Viber. Дотримуйтеся інструкцій боту та не забудьте свій 14-значний номер особового рахунку та безпосередньо показники
-
через кол-центр АТ «Хмельницькобленерго», дзвінки приймають у режимі 24/7 за номерами телефонів: 067 250 50 62; 066 650 50 62; 0 800 50 50 62; 0 382 75 52 00.
Газмережі
Газові мережі по всій країні поетапно переходять під державне управління Групи Нафтогаз. Від 15 серпня «Хмельницькгаз» також перейшов до складу державного драйвера відповідно до рішення Уряду.
Відтак, змінилися способи передачі показників лічильників. Сервіси 104 – більше не працюють. Відтепер показання лічильника можна передати з 1 по 5 число тільки через сервіси «Нафтогаз України» такими способами:
1. - в особистому кабінеті my.gas.ua
2. - на сайті без реєстрації за спрощеною процедурою https://gas.ua/uk/indicators
-
в головному меню натиснути розділ «Передача показань»
-
ввести особовий рахунок споживача газу, який складається з 9 цифр 36XXXXXXX і перші три літери прізвища власника рахунка
-
клікнути на «Відправити»
-
у віконці «Форма передачі»
-
введіть поточні показання та номер телефона
-
тисніть кнопку «Відправити»
-
очікуйте повідомлення на екрані «Показання прийняті успішно»;
3. - за допомогою SMS-повідомлення на номер 4647 у форматі XXXXXXXXХ_YYYYY (де X – це 9 цифр особового рахунку ГПК «Нафтогаз України», який починається на 360XXXXXX, а Y – 5 цифр показань лічильника).
4. - через чат-боти GASUA у Viber , Telegram, NaftogazGasSupply у Facebook Messenger;
5. - за телефонами Контакт-центру:
-
066-300-28 88 (Vodafone)
-
098-300-28 88 (Kyivstar)
-
093-300-28 88 (Lifecell)
Нагадаємо, що не отримавши вчасно фактичні показання лічильників, обсяги спожитого газу, світла та води підприємства розраховують самостійно. Система при цьому нараховує середньомісячну норму спожитих користувачем послуг на основі попередніх показів.
Читайте також:
-
Відключення електроенергії: як не «спалити» побутову техніку
-
Які будинки найбільше заборгували Хмельницькводоканалу в листопаді (СПИСОК)
-
В Україні заборонять примусово стягувати заборгованість за комуналку
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
-
Читач66Судячи з відгуків споживачів КП, бардак прогресує, оскільки відповідальність надавачів послуг є нульовою. Це простежується по довільно узятих КП показниках лічильників , які не відповідають переданим показникам, ускладненнях з передачею показників через непрацюючу форму прийому показників та непрацюючий Вайбер-бот МКП Водоканал, на відповідних сайтах не оновлюється застаріла інформація тощо. Наче мимоволі відбувається розмежування між працівниками комунальних підприємств та споживачами. Перші отримують зарплату зі сплачених споживачами коштів і ні за що не відповідають, другі - платять кошти та вимушені ще тратити час і нерви - розбиратися з викривленнями тим чи іншим комунальним підприємством переданих споживачами показників лічильників. Ми є люди і живемо в одному місті , і повинні робити краще, щоб полегшувати життя кожного в цих непростих умовах буремного часу . Не відаю, однак замислююсь : можливо серед нас зявляється все більше інопланетян!?
-
Читач57Я небачу смисла в подачі показників,передаєш показники одні,а приходять квитанції ,а в них незрозумілі покази,де вони їх беруть?Напевно зі стелі,особливо це стосується за газ.Прошлий місяць подав то у мене вийшло 17 кубів,а квітанція прийшла ,а в ній 49,81куб.Як таке може бути?
-
Жанна ЗагурскаяА нащо передавати, коли в квітанціі про оплату є графа показники поточні і попередні?Лесовой К. reply Жанна ЗагурскаяВы ходите в банк с бумажками до сих пор? Ну, если рядом, то можно... Оплатить просят до 20-го, хотя и все счета выставляют не особо то и раньше, а показания хотят с 29 до 3-го. Интересно бы статистику оплат по датам глянуть.
-
Галина ЯковенкоСупер, все без проблем, передаю показники лічильника через sms, а воду через оператора, швидко і зручно.