Народний бренд 2023: як нагороджували переможців (ФОТОРЕПОРТАЖ)
-
Конкурс “Народний бренд” для Хмельницького є багаторічною традицією.
-
Переможці вже отримали омріяні статуетки і поділились своїми враженнями.
-
Під час церемонії провели благодійний аукціон, на якому виручили гроші на авто для військових.
"Народний бренд" - вже традиційний конкурс, в якому хмельничани обирають кращі компанії міста. Цей рік теж не став виключенням. Впродовж двох місяців мешканці голосували за ті бренди, яким довіряють. І ось вчора, 14 грудня, відбулось довгоочікуване нагородження переможців.
Церемонія відбулась у залі готельно-ресторанного комплексу “Sobkoff”.
Окрім статуеток та нагороди, кожен переможець отримав подарунки від генерального партнера “Юмокс” - склад сантехніки, опалення та кераміки, партнера здоров’я медичного центру “Марія” та від Торгового дому «АВ»: ігристе вино Villa UA та коньяк Довбуш Карпатський.
Цьогоріч однією з “родзинок” нагородження став благодійний аукціон на користь наших захисників. Учасникам заходу були представлені лоти, привезені волонтерами ГО “Мистецька сотня Гайдамаки”. Розповідаємо про ці презенти детальніше, а також скільки вдалось зібрати коштів на потреби військових.
-
Отож, перший лот - велетенська гільза, розфарбована руками дітей. Стартова ціна: 2 000 гривень. Врешті її вдалось продати за 35 тисяч гривень.
-
Другий лот - пара вишиванок для нього та для неї від бренду “Анатана”. Стартова заявлена ціна: 7 000 гривень. Їх на аукціоні придбали за 15 тисяч гривень.
-
Третій лот - гітара від сил ССО, на якій військові грали у гарячих точках. Початкова ціна: 5 000 гривень. Гітару вдалось продати “з молотка” за 20 тисяч гривень.
-
Лот - книга з автографом акторки Ади Роговцевої. Початкова вартість цього лоту: 5 тисяч гривень. Врешті книгу придбали за 15 тисяч.
-
Лот - “бомбочка” від “Мадяра”. Стартова ціна традиційно - 5 000 гривень. Продали за 12 тисяч.
-
Лот - календар з особистим підписом Залужного. Продали за 9 тисяч гривень.
-
Останній представлений лот - “привіт” окупантам з персональним написом на снаряді. Стартова ціна: 5 000 гривень. Такий лот придбали на заході за 10 тисяч гривень.
Загалом під час благодійного аукціону та церемонії (збори в скриньку) вдалось зібрати понад 100 тисяч гривень, які волонтери-”гайдамаки” спрямують на потреби військових.
Буга Вадим Русланович, СЕО директор "Юмокс":
- Цьогоріч наша компанія вирішила підтримати Народний бренд 2023, підприємців Хмельниччини та стати генеральним партнером проекту. Адже у такий складний час важливо працювати, підтримувати економіку нашого краю, сплачувати податки та донатити на Збройні сили України. Ми раді вітати сьогодні переможців – кращих з кращих – яких обрали хмельничани. Довіра клієнтів є високою оцінкою Вашої праці та стимулює ставати кращими щодня.
Попри насичену програму церемонії нагородження, аукціон, переможці “Народного бренду” таки знайшли можливість поділитись враженнями із журналістами vsim.ua від свого виграшу. А також привідкрили невеличкі секрети свого успіху.
Отож, знайомимось із переможцями ближче.
Компанія “Престиж-Авто” цьогоріч перемогла одразу у двох номінаціях: “Автосалон” та “Автосервіс”.
Олег Петельчук, генеральний директор автосалону “Престиж-Авто”:
- 20 років плідної праці. 20 років поспіль ми доводимо нашим клієнтам, що ми кращі, і цей рік не виключення. Але цього всього би не було без мужності та відваги наших воїнів. Ми вдячні всім, хто боронить нашу країну, і дає змогу нам працювати і розвиватись на благо нашої країни.
Микола Сабадаш, заступник генерального директора з сервісного обслуговування “Престиж-Авто”:
- Дякуємо всім за підтримку та вашу довіру. І обов'язково завдячуємо нашим захисникам. Для нас ця перемога має велике значення тому, що ми розуміємо, що робимо все правильно. Нам з Вами завжди по дорозі!
“Хмельницький виробник (промислова група)” - “2К”
Олена Венгер, директор з маркетингу:
- Щиро дякуємо хмельничанам за довіру у Народному бренді та всім, хто обирає нашу продукцію кожного дня. Це не перша наша нагорода, але дуже цінна, особливо у такий не простий час. Для команди 2К - це гордість та водночас велика відповідальність, мотивація на нові звершення. Компанія 2К народжена у нашому рідному місті, підтримує економіку України та експортується у 23 країни світу. Наша місія – робити світ чистішим.
“Спортзал/фітнес-клуб” - “СпортЛенд”
Аліна Данилюк, директор фітнес-клубу “СпортЛенд”:
- Хмельничани обирають нас за відмінний сервіс, простору велику тренажерну залу, комфортні умови, професійних тренерів та відповідальних менеджерів. Ми лідери у Народному Бренді вже не вперше, маємо великий відрив, але щоразу до останнього дня голосування хвилюємось, адже для нас це дуже важливо. Цінуємо кожен голос. Дослухаємось до кожної думки наших гостей та досягаємо нових вершин разом. Величезна подяка за довіру від усієї команди“СпортЛенд”.
“Ігровий комплекс” - “Країна мрій”
Ірина Рудик, директор:
- Хочемо подякувати хмельничанам за підтримку та визнання. Увесь наш великий колектив щоденно докладає максимум зусиль для того, щоб дарувати веселощі, радість та посмішки малечі.
Це наша перша нагорода, яка стане стимулом не зупинятися і продовжувати робити свою справу ще краще. Адже щасливі діти - це успішна країна.
“Магазини сантехніки, кераміки” - “AQUAROOM”
Стефанюк Аліна Олександрівна, менеджер:
- Колектив AQUAROOM висловлює щиру подяку і глибоку вдячність за те, що вкотре хмельничани підтримали наш салон у номінації «Магазин сантехніки і кераміки». Народний Бренд - це не просто нагорода, це визнання нас найкращими.
“Натяжні стелі” - “BRITON”
Олександр та Тетяна Веремеєнки, власники “Briton”:
- Від щирого серця вдячні кожному за ваш голос! Це наша третя перемога поспіль і наш новий рівень норми. Адже мати звання «народного бренду» це про відповідальність, це про очікування, яким ми маємо відповідати. Ми вдосконалюємо виробничі процеси, кваліфікацію монтажників, рівень обслуговування та сервісу щодня! Щодня ми працюємо для задоволеного клієнта та дилера! Сьогодні ми єдині довкола спільної мети і впевнено продовжуємо допомагати та підтримувати один одного! Дякуємо!
“Комплекс відпочинку” - “7 океан”
Борисенко Дмитро Вікторович, комерційний директор:
- Колектив аквапарку 7 Океан неймовірно вдячний кожному за довіру та перемогу у конкурсі Народний бренд у номінації Комплекс відпочинку. Це дуже приємно і разом із тим, - відповідально для нас. Адже ми стараємось надавати тільки якісний сервіс, приділяти увагу кожному гостю, бо наш пріоритет - це задоволений клієнт, якому ми даруємо океан емоцій.
“Ресторан” - “Тако”
Маріна Добжанська, ресторан “Тако”:
- Ми дуже довго виношували мрії про ресторан. Бажання подарувати хмельничанам простір естетичного задоволення своїм інтерʼєром, а ще більше задовольняти їх смакові рецептори представленим меню переповнювали. Нам однозначно є куди рости, бо це лише перша сходинка в розвитку "Тако". І те, що нас обрали "Народним брендом 2023 р" говорить, що усе не дарма, людям подобається те, що робимо ми та наша команда і це головне! Однозначно, ця нагорода дарує великий стимул рости, розвиватись і стрибнути вище голови задля задоволення відвідувачів!
“Супермаркет” - “Грош”
- Бути вибором Бренду цього року у своїй номінації - це завжди честь. Цю честь ми з року в рік отримуємо у Вінниці, але отримавши її у Хмельницькому, у магазинах, в яких ми ще навіть не повноцінний рік працюємо, було мега-приємним неочікуваним презентом під новий рік. Враження не порівняти ні з чим, адже кожен з працівників в цей момент відчув гордість за свою роботу. Для нас це був маячок “Нас полюбили”, тепер маємо старатись ще більше, аби виправдати очікування та готуватись для нової нагороди наступного року. Ми хочемо стати не лише кращим супермаркетом, але і кращим роботодавцем для хмельничан.
“Центр розвитку, секції” - “NewSchool”
Наталія Олійник:
- Освітній Простір NewSchool уже вдруге поспіль отримав перемогу в номінації «Народний Бренд». Дуже приємно усвідомлювати те, що продукт, який створює команда NewSchool, має теплий відгук в серцях людей. Це мотивує зростати, невпинно рухатися вперед, генерувати, впроваджувати та реалізовувати нові проєкти. Це наповнює новими сенсами, прагненнями й мріями. Такий фідбек формує впевненість у перспективі. Дуже цінно розуміти, що формується комʼюніті однодумців; тих, хто синхронізується з нашим світоглядом. Адже в усе, що ми робимо, - у освіту, у волонтерську діяльність - ми вкладаємо найкраще: інноваційні світові практики, визнаний топовий досвід, власний досвід, креативні ідеї, творчість. І, щонайголовніше, власну любов. Це визначальний фактор. Простір щасливого дитинства: to be continued…
“Магазин дитячих товарів” - “Юніор”
Валентина Петришина, засновниця магазину “Юніор”:
- Ми отримали нагороду, яка надзвичайно важлива для нашого магазину дитячого одягу Юніор. Ця нагорода – не лише визнання нашої праці, а й підтвердження того, що кожен вибір нової колекції одягу, ретельна перевірка якості тканини й її пошиття, співпраця лише з перевіреними роками виробниками дитячих речей, які представлені у нашому магазині та помірні ціни, має особливе значення для вас. Юніор – не просто магазин, це місце, де ми з любов'ю обираємо найкращі речі та іграшки для ваших дітей, де кожен день для нас – це можливість принести в ваші сім'ї радість та щасливі оченята ваших дітей. Ми щиро вдячні кожному нашому клієнту, за те що крізь роки залишаєтесь з Юніор. І вдячні нашій команді, яка завжди намагається з турботою та любовʼю підібрати саме те, що потрібно для вас. Ця нагорода належить кожному з вас. Дякуємо, що ми разом будуємо та розвиваємо магазин дитячого одягу Юніор. Дякуємо вам за віру в нас.
“Навчання, курси” - “ITSTEP”
Ольга Осмолян, спеціаліст з маркетингу “IT Step Academy”:
- Ми вдячні хмельничанам, що 5 рік поспіль незмінно обирають наш бренд. Обіцяємо й надалі підтримувати марку й надавати якісну освітню базу для роботи в ІТ.
“Клінінг, хімчистка” - “Clean carpet”
Андрікевич Тарас Павлович, власник:
- В будь-якому бізнесі , товарному чи в сфері послуг , важлива цінність яку несе собою продукт для кінцевого клієнта і те яка якість цього продукту. Ми допомагаємо нашим клієнтам впоратись з такою складною задачею як прання килимів , забираємо від них турботу про те як його доставити, так як самі забираємо від дверей клієнта , і робимо це якісно; Є цінність, є якість - тому думаю обрали нас. Для нас ця перемога означає що ми на вірному шляху. Не скажу, що був здивований, так як ми могли слідкувати за ходом голосуванням онлайн. Більше здивований що цього року нам вийшло отримати цю перемогу з великим відривом. Нас це мотивує навіть в такий складний час не зупинятись , а займатись розвитком своєї справи, щоб бути ще кращими в наступному році.
“Медичний центр” - “Марія”
Каретна Анна Олександрівна і Каськов Олександр Олександрович, засновники медичного центру:
- Це була безумовна радість для всього нашого колективу! Тому, що ми дійсно багато чого досягли за останні роки. Повірте, це досить непросто в умовах війни та випробувань, які випали на долю усіх українців. Це не єдина нагорода, яку ми отримали у 2023 році, тому це ще один доказ, що ми рухаємось у правильному напрямку. Ми працюємо у сфері, яка стосується людського здоров'я та життя, тому ті оберти які ми набрали, масштабуючись та відкриваючи нові відділення та напрямки, лише доводить той факт, що ми потрібні людям. А що може бути цінніше за довіру від вдячних пацієнтів?
“Туристичне агентство” - “Лопатюк, ЕКО-ТУР”
Олександр Лопатюк, власник компанії:
- Ми найкращі, бо маємо вдячних клієнтів. Це заслуга наших туристів, які з нами подорожують. У нас склалася дуже гарна команда. Я дуже їм усім вдячний. Нашу роботу вже вкотре достойно оцінили туристи. Ми зростаємо, бо підтримка збільшується. Конкуренція посилюється, однак ми цього року знову переможці. Те, що ми найкращі, додає нам впевненості та спонукає до подальшої системної роботи.
“Косметологічний центр” - “My secret”
Лілія Іванівна та Володимир Іванович, власники:
- Коли ми дізнались про перемогу «Май сікретс» у конкурсі були надзвичайно раді, адже кожен з наших суперників гідний бути переможцем. В такі моменти ще більше цінується підтримка наших колег, друзів та клієнтів, тому хочемо їм подякувати за голоси, які віддали на користь нашої компанії. Любимо та цінуємо кожного з вас! Перемога надихає ще більше розвиватись та дарувати красу і комфорт нашим клієнтам!
“Магазин кліматичної техніки” - “Аква ДІМ”
Єрмолаєв Вадим Леонідович, директор:
- «Аква-Дім» вже п'ятий рік поспіль отримує титул переможця у конкурсі «Народний бренд».Пишаємось цим та щиро дякуємо усім, хто віддав за нас свій голос.Це мотивує нас на те, що ми продовжуємо постійно розвиватися. Нас обирають за величезний вибір сантехніки та теплотехніки від провідних виробників за гуртовими цінами.
“Магазин будівельних матеріалів” - “Ангар”
Іван Ващук, директор:
- «Ангар» брав участь в конкурсі Народний Бренд вперше. Перемога, чесно кажучи, була приємною несподіванкою для нас. Ми дуже раді найвищій відзнаці, адже обирали найкращих, самі хмельничани. Щиро дякую усім за підтримку. Думаю наша перевага у широкому асортименті будівельних товарів з хорошими цінами.
“Магазин меблів” - “Ясен”
Заїка Галина, начальник відділу з реклами:
- Ми не сподівалися, що переможемо, але надіялися на це. Все-таки наші конкуренти у нас дуже й дуже сильні. Тому ми були приємно здивовані. Але все ж вважаю, що ми заслужено отримали цю нагороду. Наші салони в Україні існують вже 30 років. І ми крок за кроком йдемо до того, щоб ставати і залишатися кращими серед кращих. Дякуємо усім, хто за нас проголосував і щодня приходить у наші салони та купує меблі.
“Салон краси, СПА-центр” - “Геометрія”
Поліщук Каріна Олегівна, засновниця салону краси “Геометрія”:
- 4 роки Геометрія йшла до цього звання! Перемога для нас це не просто позначка в біографії життя нашого салону -це велика відповідальність, адже досягти успіху це тільки половина шляху, для нас важливо втримати це звання і ставати кращими з кожним роком. Величезна подяка усім хто віддав свій голос , хто вірить в нас. Для нас дуже важливо! Тільки ви - наші люди мотивуєте нас і надихаєте!
“Торговий центр” - “Оазис”
Сергій Морголя, директор Торгово-розважальний центру «Оазис»:
- Вкотре дякуємо жителям міста Хмельницького за визнання ТРЦ "Оазис" кращим! Перемога в "Народному бренді" надихає щоразу на нові звершення та досягнення нових, вищих цілей! Позитивні емоції, задоволення від шопінгу та неймовірні враження - це те, що ми будемо і надалі дарувати нашим відвідувачам!
“Кав'ярня, кондитерська” - “Витребеньки від куми”
Світлана Локазюк і Марина Сирота, співвласники:
- Дякуємо нашим любим хмельничанам за високу оцінку! Ми раді та горді, що наша сумлінна праця принесла такий результат. Ми багато працювали, вдосконалювались, розвивались, крок за кроком йшли до цієї мети. Ми щасливі ! Вкотре наші старання були оцінені на найвищому рівні, що стимулює нас тримати такий високу планку. Наша сьогоднішня перемога у конкурсі - це частинка вкладу всіх нас у великій перемозі над ворогом! Все буде Україна!
“Автомобілі з-за кордону” - “Komis Auto”
Тарас Мудрик, співвласник:
- Першим враженням, це, звісно, була радість! А також вдячність хмельничанам, за те, що вже третій рік поспіль обирають саме «Komis Auto». Для нас це велика мотивація працювати, розвиватися, ставати ще кращими для того, щоб кожного дня втілювати все більше ваших мрій у реальність. Це високий показник якості та професіоналізму нашої праці. Це орієнтир, що ми дійсно робимо те, що маємо робити і рухаємося у правильному напрямку. Кожне продане авто, кожний задоволений клієнт — для нас найвища цінність і нагорода. Щиро дякуємо за довіру, далі ще краще, далі ще більше!
“Стоматологічна клініка” - “Добрий лікар”
Лілія Анатоліївна, ортодонт:
- Перемога в “Народному бренді”, - це можливість помірятись силами у своїй сфері, зрозуміти, наскільки висока підтримка наших пацієнтів, які за нас голосувати, а також чесна боротьба, адже ми переможці.
“Автошкола” - “Люкс Авто”
Поліщук Роман Григорович та Ланчук Сергій Миколайович, засновники:
- Дуже хочеться сказати всім і кожному величезне спасибі за те, що наша компанія залишається уже третій рік поспіль Народним Брендом №1 у місті Хмельницькому. Ми не можемо досягти цього успіху без Вас - наших клієнтів. Ваше успішне навчання – наша турбота номер один, і ми обіцяємо надалі залишатися надійними відданими своїй справі.
"Агентство нерухомості" - "INVEST"
Мельник Інна, засновниця:
- Вже третій рік поспіль ми здобуваємо цю перемогу. Ми щодня навчаємось нового, вдосконалюємось, щоб наша послуга була ще якіснішою. Ми працюємо не на єдиноразову угоду, а на подальшу співпрацю. Наша команда - це сертифіковані спеціалісти з досвідом. В нас до кожного клієнта індивідуальний підхід. Ця нагорода для нас - це натхнення ставати ще кращими. Це поштовх розвиватися. Адже люди нам довіряють і ми не можемо та не хочемо їх розчарувати.
“Магазин вікон, дверей” - «WinDoor»
Олена Гуцалюк:
- Перемога у “Народному бренді” була для нас повністю неочікуваною. Ми декілька років беремо участь, але перше місце ми зайняли вперше. Тому дійсно не очікували. Я була дуже щаслива і здивована, що наші старання і наші найкращі прагнення в реалізації нашої роботи оцінились хмельничанами. Для нас ця перемога - це відзнака нашої роботи і тих послуг, які ми надаємо. Ми є досить клієнтоорієнтованою компанією. І ця нагорода означає, що нас оцінили, що є дуже приємно.
“Барбершоп” - “Mastak Barbershop”
Артем Щедрін, керівник:
- BARBERSHOP MASTAK вже 2 рік поспіль є переможцем конкурсу Народний Бренд. Отримати перемогу у такі важкі часи - результат наполегливості та спільних зусиль нашої працьовитої та досвідченої команди. Висловлюємо щиру вдячність усім, хто підтримав нас і віддав свій голос. Наша ціль – досягти великої перемоги завдяки спільним зусиллям.
“Школа іноземної мови” - “Enjoy”
Михайло Калінійчук, керівник:
- Наш центр вже 10 років надає якісні послуги, має виключно індивідуальний підхід та тисячі задоволених клієнтів як в сфері навчання, так і в сфері перекладу. Наші співробітники показують висококваліфіковану роботу та чудові результати на місіях ОБСЄ, ООН, НАТО, проектах ЄС та інших. Ми дуже вдячні громадянам за вибір і це нам дає натхнення та мотивацію розвиватись та покращувати наш сервіс і надалі.
“Школа танців” - “Black'n'White”
Каріна Гліненко, керівник:
- Наша студія вже 4 роки поспіль бере участь у народному бренді в номінації "школа танців", завдяки голосам наших вдячних підтримувачів. Ми прагнемо до розвитку, покращення результатів і формування потужної та дружньої спортивної сім'ї, де кожен може насолоджуватися крутою атмосферою, цікавими тренуваннями та отримувати бонусом гарне, підтягнуте тіло. Дякуємо за довіру,для нас перемога - це стимул ставати ще кращими.
“Хмельницький виробник (продуктова група)” - “Галя Балувана”
Роман Кордон, директор:
- Жителі Хмельницького визнали нас "Народним брендом", підтверджуючи тим самим віру у нашу продукцію. Це свідчить про те, що наші страви дійсно смакують місцевому населенню. Ця перемога — результат нашої плідної праці, ми підтримуємо високий стандарт якості нашої продукції і не зупиняємось на досягнутому. Продовжуємо готувати їжу, яка не тільки не завдає клопотів споживачам, а й приносить радість, як справжні домашні страви.
“Магазин одягу, взуття” - “STIMMA”
Параска Сергій Георгійович, співвласник компанії “STIMMА”:
- Компанія STIMMA створює продукт думаючи про свого клієнта, щоб йому було комфортно. Щоб кожна дівчина стильно виглядала, мала сучасні трендові образи, які підходили б під кожну подію її життя.Коли ти повністю віддаєшся своїй роботі, це призводить до того що люди, клієнти та дівчата це відчувають та віддають цьому перевагу. Перемога у Народному бренді якраз яскравий доказ довіри людей до нашого бренду. Чому ця нагорода для нас важлива? Тому що, ми хмельничани, маємо фабрику у Хмельницькому, а також мережу магазинів по всій Україні. Ми гордо говоримо:"Це вироблено у нашому місті!" Нам приємно, що хмельничани довіряють нам і ми разом рухаємося вперед до національного бренду!
“Служба таксі” - “OPTI - 579”
Шкринда Альона Станіславівна, адміністратор кол-центру:
- Насамперед, перемога в “Народному бренді” означає, що ми задали певну планку, нижче якої вже не можемо опускатися. Наші пріоритети це найкращий сервіс за оптимальною ціною. Ми віднайшли певний баланс у послугах перевезення та продовжуємо рух уперед. Дякую усім, хто обирає Opti Taxi. Тож ця нагорода не лише наша, а й кожного, хто обрав нас.
“Ветеринарна клініка, зоосалон” - “Добродій”
Ольга Ткач, власниця амбулаторії:
- Ми вже вп’яте здобуваємо перемогу в конкурсі “Народний бренд”. Наша команда пишається цим і вдячна кожному, хто довіряє здоров’я своїх чотирилапих ветамбулаторії “Добродій”. Вважаємо, що з кожним роком лише підтверджуємо хмельничанам свій статус. На першому місці в нашій справі - професіоналізм та відповідальність. Саме це щороку приводить нас до нагородження.
“Місцева мережа” - “Офіс Центр”
Альона Гнап, керівниця відділу маркетингу мережі магазинів “Офіс Центр”:
- Перемога в Народному бренді - визнання для нас. Це індикатор того, що ми робимо свою роботу якісно і маємо це продовжувати. Наша команда щодня вдосконалює всі процеси, щоб клієнти зосередились виключно на своїй роботі. Щоб вони не займали свій час думками про деталі: «Де взяти канцтовари?», «хто привезе матеріали на склад?», «Де купити чай, каву в офіс?» Наша перемога - ознака того, що це нам вдається. Ми працюємо з 1994 року. Тож “Офіс Центр” - це кілька поколінь, які зростають разом з нашими товарами. Нашими ручками в пологовому підписують бірочки. Ми поряд, коли діти в садочку малюють своє майбутнє. З нашими товарами йдуть в перший клас. А згодом - у перший робочий день. “Офіс Центр” - це супровід протягом усього життя.
"Сервіс доставки їжі" - "COOK DRIVE"
Панасюк Людмила, директорка:
- Щиро дякуємо усім нашим клієнтам за підтримку у конкурсі "Народний бренд 2023". Цей успіх — це не тільки наш, а й ваш. Для нас це означає нові відповідальності і відданість вам, нашим дорогим клієнтам. Ми глибоко вдячні за вашу довіру та обіцяємо лише зростати та розширювати горизонти задоволення ваших гастрономічних очікувань.
"Магазин декору, інтер'єру" - "Rozavilla"
Іван Лужняк, власник:
- Щастя та гордість – перші враження від того, що нас обрали. Думаю, це визнання того, що наша робота спрямована на задоволення потреб і очікувань хмельничан. Дякуємо усім за підтримку та довіру!
"Автомийка, детейлінг" - "OTTO"
Грицанюк Руслан Анатолійовиx, керуючий мережі автомийок самообслуговування Otto:
- Отримати визнання у вигляді статусу «Народного бренду» має для нас особливе значення. Це свідчення того, що ми завоювали довіру споживачів та стали невід'ємною частиною їхнього вибору. Ми прагнемо продовжувати виправдовувати цю довіру, надаючи найкращі послуги і дбаючи про задоволення наших клієнтів.
"Кафе, піцерія, паб" - "Chili Pizza"
Вус Юстина, власниця:
- Для Chili pizza велика честь бути №1 у серцях хмельничан, це ще більший стимул працювати, щоб залишатися кращими та вдосконалюватися, реалізовувати нові проєкти. Дякую всім хмельничанам за підтримку та віру в нас. Нагорода Народний бренд 2023 – це відзнака всього колективу, тому хочу подякувати і всім своїм співробітникам.
"Офтальмологічна клініка, оптика" - "Gold Vision"
Михалюк Наталя Олегівна, оптометрист та Чабан Марина Юріївна, консультант:
- Щиро дякуємо вам, що обрали нас! Наші досягнення це результат спільних зусиль дружньої та кваліфікованої команди оптики GOLD VISION та вірних клієнтів, за що ми безмежно вдячні. Дякуємо вам за довіру! Baше визнання нас мотивує бути кращими
"Магазин побутової та цифрової техніки" - "МобіФренд"
Олександр Єременко, власник:
- Хмельничани обирають "МобіФренд" тому, що ми цінуємо кожно клієнта, також стараємось задовільнити всіх клієнтів в їх потребах, а не просто продати товар. Нас обирають 8-й рік поспіль, тому що ми найкращі та нас люблять. Кожен наш клієнт - це наш мобільний друг. Перемога - це довіра до нас.
"Суші-бар" - "Baloo"
- Нас обирають за смачні і якісні страви та затишну атмосферу. Уже третій рік поспіль ми отримуємо визначну і важливу для нас нагороду «Народний Бренд» у номінації найкращий «Суші Бар». Команда Baloo дякує усім хмельничанам за довіру, ми Вас сильно любимо! Для нас це надзвичайно приємно та мотивація ставати ще кращими. Ми працюємо завдяки нашим Героям і підтримуємо їх. Слава Україні !
ГЕНЕРАЛЬНИЙ ПАРТНЕР
ЮМОКС - склад сантехніки, опалення та кераміки
ПАРТНЕР ЗДОРОВ’Я
ПАРТНЕРИ