Вже місяць як у Хмельницькому курсує нічний транспорт. Тролейбуси поки перевозитимуть пасажирів в рамках експерименту три місяці. За ніч транспортом користується близько сотні містян на усіх трьох маршрутах. Але щоб транспорт був рентабельним, ним має користуватись вчетверо більше пасажирів.
Тема нічних тролейбусів найбільш жваво обговорювалась останні кілька місяців. Аби подивитись, чи потрібен місту нічний транспорт, влада навіть провела громадське обговорення. Щоправда, хмельничани не надто активно брали в ньому участь.
З 1 лютого на лінії таки вийшли нічні тролейбуси, які возять пасажирів з 24 годин до 5 ранку. Кількість пасажирів за ніч складає близько 100 на
трьох маршрутах. Як зізнається «ВСІМ» керівник «Електротрансу» Віктор Паламарчук, цей результат менший, ніж того очікувалось. Тому поки підприємство працює у збиток.
- Звичайно, розраховували на більший пасажиропотік. Майже завжди пілотні проекти мають збитки. Для того, щоб «накатати» маршрут, потрібно попрацювати. За одну ніч чи місяць це не робиться, потрібно трохи більше часу. Найбільше за цей період перевезли 135 пасажирів. Є не дуже позитивна тенденція, коли водії таксі перехоплюють наших пасажирів на залізничному вокзалі. Десь люди користуються автобусами приватних перевізників – це їм трохи вигідніше. Негативну роль грає і те, що підприємства зараз не працюють у другу зміну. Якщо тенденція буде зменшуватись, то можливо керівництво міста прийме рішення про відміну нічного транспорту. Адже, щоб був рентабельний маршрут, потрібно до 400 пасажирів,- каже Віктор Паламарчук. – За цей час було багато хороших відгуків, люди задоволені таким нововведенням.
Моніторинг триватиме три місяці. Після цього влада вирішуватиме – є доцільність пускати нічні тролейбуси для хмельничани або немає.
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.