Поліцейські назвали основні причини ДТП на Хмельниччині
-
Винуватцями часто бувають не тільки водії, а й пішоходи.
Упродовж серпня на території Хмельницького району трапилося 13 дорожньо-транспортних пригод із травмованими.
Найчастішими причинами ДТП з постраждалими стають:
- перевищення безпечної швидкості;
- порушення правил маневрування;
- порушення правил проїзду перехресть;
- порушення правил проїзду пішохідних переходів ;
- недотримання дистанції;
- керування транспортом у стані сп'яніння.
Утім, зазначають поліцейські, винуватцями ДТП стають не тільки водії. Недотримання правил дорожнього руху пішоходами – ще одна причина багатьох аварій. Перехід дороги в недозволеному місці, несподіваний вихід на проїжджу частину можуть спричинити аварії з серйозними наслідками.
Правоохоронці закликають усіх учасників дорожнього руху бути обережними та сумлінно дотримуватися правил, адже безпека на дорозі залежить від обережності та взаємоповаги кожного з них.
Нагадаємо, за даними Всеукраїнського форуму «Україна 30. Здорова Україна», в середньому в країні кожних три хвилини трапляється одне ДТП, кожні 15 хвилин травмується одна особа, а кожні 3 години одна людина гине.
На думку заступника Голови Комітету ВРУ з питань правоохоронної діяльності, нардепа Григорія Мамки, знизити аварійність та підвищити безпеку на дорогах можна за умов:
- дієвої системи менеджменту доріг і системи дорожньої безпеки. При цьому комплексні заходи щодо запобігання аваріям мають відбуватися в координації з правоохоронним блоком;
- інформаційних кампаній щодо запобігання ДТП, які повинні створюватись не для «галочки». Вони мають бути продуманими, такими, які стосувалися б кожного громадянина – саме тоді вони будуть максимально ефективними;
- розбудови інфраструктури, правильного нанесення дорожньої розмітки, встановлення знаків так, щоб вони не мали подвійних трактувань;
- розроблення й втілення на всіх рівнях нової Стратегії підвищення безпеки дорожнього руху, бо та, що ухвалена в 2020-му та має діяти до 2024-го, потребує адаптації до умов воєнного часу.
Окрім того, певен Григорій Мамка, водії мають навчитися керувати автотранспортом у межах міста так, щоб у будь-який момент, в будь-якому місці можна було загальмувати – як, наприклад, це роблять у Польщі, де перевагу на дорозі має пішохід. Стосовно нього там, до речі, діє заборона на користування телефоном під час переходу дороги або трамвайної колії.
Як і в багатьох країнах Європи, у Польщі вдалося суттєво зменшити аварійність на дорогах завдяки шведській програмі «Vision Zero», головним принципом якої є розумна система менеджменту безпеки на автошляхах.
Читайте також:
- Суд виніс вирок посадовцеві, який у Шепетівці збив двох жінок
- П'яного водія оштрафували на 34 тисячі. За кермо він сяде ще не скоро
- 13 цікавих справ про п’яних хмельницьких водіїв. Чим закінчилося нетверезе водіння
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
Андрей Гришнюк
(подавали так би мовити (приклад))!....
Olga Zugan
Читач97