Повірка водяного лічильника в Хмельницькому: як відбувається і хто має платити

Повірка водяного лічильника в Хмельницькому: як відбувається і хто має платити
Тут і далі фото зі сторінки "Хмельницькводоканалу"

Дізнавайтеся що таке повірка і для чого її проводять, хто має сплачувати за процедуру та як знати коли її слід робити. 

Час від часу водяні лічильники в домівках хмельничан слід відносити на повірку. У тих, хто добре знайомий з цією процедурою, питань не виникає. Хто ж має робити це вперше часом не до кінця розуміє для чого і яким чином це слід правильно зробити.

А найголовніше питання, яке турбує багатьох — хто має платити за процедуру. У “Хмельницькводоканалі” дали пояснення найголовніших фактів щодо повірки водяного лічильника. 

Відео дня

Що таке повірка лічильників і для чого її проводять

Простити словами повірка — це перевірка якості роботи лічильника. Лічильник дуже схожий за своєю природою на годинник – може поспішати або відставати. Тому необхідно раз в чотири роки його перевіряти, кажуть у “Водоканалі”. 

Перевіряють прилад тільки ліцензовані компанії і підприємства. А от демонтувати і доставити лічильник на перевірку можна самостійно. Так дешевше, але довше.

Власноруч привезти самостійно знятий лічильник в сервісний центр водоканалу і повірити можна за 126,40 гривень.

На підприємстві додають, повіряти потрібно всі водоміри, незалежно від марки. Це підтверджується статтею 10 Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність". Відрізнятися може лише термін, протягом якого перевірку потрібно буде здійснити.

Як дізнатися дату повірки лічильника води

Не потрібно запам’ятовувати чи записувати на папірці дату останньої повірки. Про це повинно бути написано в паспорті вашого вузла обліку або в особистому кабінеті на офіційному сайті “Хмельницькводоканалу”. 

Однак, на підприємстві зазначають, якщо інформації немає або її не вдалося знайти, можна зателефонувати до кол-центру за номером 0-800-50-80-67.

Що робити, якщо я хочу повірити лічильник

Буває, що споживачі часом і самі прагнуть звірити свій водяний лічильник. Заявки на повірку лічильників холодної води приймаються у вікні №5 адмінприміщення “Хмельницькводоканалу” за адресою: вул. Водопровідна, 75 або за номерами телефонів: 78-75-16, або 067-671-40-83

Заявки приймаються щодня:

  • з 08:30 до 16:30 год (у п’ятницю – з 08:30 до 15:30 год);
  • обідня перерва – з 12:00 до 13:00 год.

Вартість коливається від 127 до 455 гривень:

Порядок проведення повірки читайте за посиланням.

Хто має сплачувати за повірку лічильника?

Хто ж має платити за послугу — сам споживач чи “Хмельницькводоканал”? На підприємстві зазначають, до 2017 року ця процедура на перший погляд була обов’язком водоканалів, тобто повірка для споживача проводилась безкоштовно.

Однак, тоді вартість послуги просто була закладена до тарифу. Тобто всі споживачі все одно сплачували за повірку, просто маленькими частинами під час кожної оплати послуг, так би мовити, на виплату. 

Але постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг №1344 “Про внесення змін до постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг”, зі структури тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення вилучили складову обслуговування лічильників (у тому числі, і їх періодичної повірки). 

Відтак, послуга з повірки лічильників з 29 листопада 2017 року стала платною. Тобто, наразі за повірку має сплачувати споживач. 

Нагадаємо, в Хмельницькій області ціна за кубометр води коливається від 23 до майже 60 гривень. У “Хмельницькводоканалі” розповіли де найдешевше і найдорожче платять за воду. Дізнавайтесь на якому місці Хмельницький за посиланням. 

До слова, хмельничани заборгували підприємству за воду близько 76 мільйонів. А десята частина абонентів заборгувала понад 42 мільйони гривень. Більше про це, та чому слід сплатити борг читайте за посиланням

Читайте також:

Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.

Коментарі (43)
  • Валентина Дудар

    За що ми сплачуємо абонплату щомісячно, ще й таку велику, коли за все людина має платити ???
  • Марта Жук

    Можна пояснити,як самому зняти лічильник,якщо потрібно воду перекривати у всьому будинку?І найчастіше приходять до тих,хто справно раз на 4 роки носив на перевірку,у нас у будинку 9 років не подають показники на гарячу воду і не здають на перевірку і все чудово,тому був карантин,зараз війна,за обслуговування плотимо,то радійте,як переможемо,вийде о з фінансової кризи,то може тоді здамо на перевірку.У нас 4 лічильники,і щоб два здати на перевірку гарячої води,мені рахунок надали 860грн,це вже занадто на сьогодні.

    Іванна Борецька reply Марта Жук

    Марта Жук не слухайте цих дурних балачок.
  • Зигмунд Зондер

    Витяг з "Закону про метрологію...." Стаття 10. Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері метрології та метрологічної діяльності. В ній нічого про повірку лічильників не йдеться. Бреше стаття. Аж ось читаємо далі: Розділ IV

    ОЦІНКА ВІДПОВІДНОСТІ ТА ПОВІРКА ЗАСОБІВ ВИМІРЮВАЛЬНОЇ ТЕХНІКИ. Стаття 17. Повірка засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації. Пункт 4. Періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування і монтаж) вузлів обліку, що забезпечують індивідуальний облік споживання теплової енергії та води в квартирах (приміщеннях) будинку, здійснюються за рахунок власників таких вузлів обліку, якщо інше не встановлено договором. Ось така х@йня малята, любі хлопчики й дівчата. якщо інше не встановлено договором. Хоча "Періодична повірка засобів вимірювальної техніки (результати вимірювань яких використовуються для здійснення комерційних розрахунків за спожиті теплову енергію і воду) проводиться за рахунок плати за абонентське обслуговування - за умови укладення індивідуального договору або індивідуального договору з обслуговуванням внутрішньобудинкових систем про надання комунальних послуг відповідно до Закону України "Про житлово-комунальні послуги".
  • Зигмунд Зондер

    В статті написано, що "до 2017 року ця процедура на перший погляд була обов’язком водоканалів, тобто повірка для споживача проводилась безкоштовно". Брехня повна. Подивився свої старі акти- завжди за повірку до 17 року вимагали гроші. Сварився з їхнім юридичним відділом посилаючись на "Закон про метрологію". Як об стіну. Плати і всьо.

keyboard_arrow_up