З 1 березня у Хмельницькому збільшили вартість проїзду в автобусах, які працюють в режимі маршрутного таксі. Від цього виграли в «Електротрансі». Директор комунального підприємства Віктор Паламарчук заявив «ВСІМ», що збільшилася щоденна виручка на 2-3 тисячі гривень. За його ж словами, це свідчить про те, що пасажиропотік збільшився на 10%.
- Дещо збільшилася виручка і в автобусах підприємства, які працюють у звичайному режимі. Наші маршрутки заробляють майже стільки ж, як і до підняття тарифів. Можливо, після збільшення вартості пасажири стараються обирати більш економні варіанти громадського транспорту, - говорить Віктор Паламарчук.
Ці факти мають радувати. Це додаткові надходження до міського бюджету. Можливо, ці кошти підуть на такий необхідний ремонт тролейбусів. А цього вони просто потребують. І мова йде навіть не про технічний стан, а про салон транспортних засобів. Порвані та брудні сидіння, ржавчина, підлога, яка ніби ось-ось та й провалиться під ногами. Заходячи в салон, не можна бути впевненим, що звідти вийдеш чистим та здоровим. Яскраве свідчення цього – фото із тролейбуса №17, які надіслав «ВСІМ» читач. Зроблені вони були в неділю, 13 березня.
За поясненнями такого далеко неохайного стану тролейбусу ми звернулися до директора КП «Електротранс» Віктора Паламарчука.
- Генеральні прибирання в кожному тролейбусі здійснюються кожні п’ять днів. Щодня перед виходом на маршрут відбувається поточне. Трапляються поодинокі випадки, коли пасажири скаржаться на стан тролейбусів. Та ми активно працюємо над усуненням недоліків, - коментує «ВСІМ» Віктор Паламарчук.
Читачка «ВСІМ» (ім’я редакції відоме – прим.авт) написала в редакцію, що після проїзду у 17-ому тролейбусі відмовиться від цього виду транспорту. У салоні вона замастила верхній одяг пилом, який не прибирається між сидіннями. Те, що інколи салони бувають брудні комунальник не заперечує. Пояснює це тим, що не догледіти може кожен. Мовляв, людський фактор ніхто не відміняв. Ще одна причина – неможливість повного вологого прибирання в середині транспортного засобу. Це пояснюється тим, що повсюди там проходять електропроводи і присутність там води може спричинити надзвичайні ситуації.
Та від цих пояснень навряд чи буде легше тим, хто став жертвою древності та брудності тролейбусів. Пошкоджений одяг чи, що гірше, здоров’я… Ніхто із пасажирів не застрахований від цього. Довести провину перевізника та добитися відшкодування за завданні збитки виявляється досить не просто.
- Для того, щоб захистити свої права, спершу споживач транспортних послуг (пасажир) повинен звернутись письмово з листом-зверненням до адміністрації підприємства-перевізника, Виконавчого комітету Хмельницької міської ради, або до Державної інспекції України з безпеки на наземному транспорті, щоб повідомити про факт порушень, які відбулись з метою досудового врегулювання спору. Необхідно зазначити, що споживач має право на відшкодування шкоди у разі, якщо доведе в встановленому порядку вину надавача послуг. Доказами у цій ситуації будуть фото- та відео-матеріали, пояснення свідків та інше, – коментує «ВСІМ» юрист ХОГО «Подільська правова ліга» Кристина Антонюк.
Довідка:
В парку Хмельницького комунально підприємства «Електротранс» нараховується 105 тролейбусів. Із них робочих і готових в будь-який момент виїхати на маршрут – 90. Ще 15 потребують капітального ремонту. Та навіть працюючих «рогатих» у Хмельницькому, як виявляється, забагато. Комунальники випускають на лінію щодня не більше 75 транспортних засобів. Все через те, що в підприємстві не вистачає водіїв.
Більшість тролейбусів, якими щоденно їздять хмельничани, уже зовсім старенькі. На те, щоб підтримувати їх в робочому стані щорічно «Електротранс» витрачає до 3 мільйонів гривень. Щось іде на поточний дрібний ремонт. Деякі потребують більш вагомих робіт та витрат. Та й цих коштів, схоже, не вистачає на те, щоб привести до ладу принаймні салони.
Усе це зайвий раз свідчить про необхідність наведення порядку в транспортній системі міста. І стосується це не лише тролейбусів чи маршруток. Стан зупинок громадського транспорту теж влаштовує далеко не всіх. Із закликом до вирішення цих проблем до міськради хмельничани звертаються часто. Хтось пише скарги, а хтось - петиції. Останні досить швидко знаходять підтримку. Та чи спричинить це якісь реальні позитивні зрушення? Питання болюче та актуальне. Як його вирішуватиме міська влада, дізнаємось згодом. Слідкуйте за оновленнями разом із «ВСІМ».
Читачка поскаржилася: вийшла із тролейбуса та помітила, що забруднила пальто.
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
На 980 грн розкажи як прожити Хмельничанами чи пенсіонерам??
Якшо тіки проізд людини і дитини 2*3,5*2*22=2*154=308
На дитсадок, школу здай на обіди 220 (то є мінімум здай )
980-308-220= 460
460/2особи/30днів= 7,6 в день жити
І розказувати як люди живуть, одягаються, НЕКРАДУТЬ, мають дітей……
І ЧУЖИХ ОТПРИСКІВ , ЧУЖЕ ПОТОМСТВО , ЧУЖИХ НАЩАДКІВ, НАСЛЕДНИКЇВ ЧУЖОГО РОДУ ВИХОВУЄШ ( ЩО ПЛОДЯТЬСЯ ВИВОДКАМИ ), А НА СВОІХ НІ НА ІДЛО НІ НА УВАГУ НЕ ХВАТАЄ, ПРАКТИЧНО ІХ НЕБАЧИШ ЧИМ ПОКОРМИТИ, ЧИМ ЗОДЯГНУТИ ??!!???
ГРОШІ ІДНАКОВІ ВИДІЛЯЮТЬСЯ НА ІХ УТРИМАННЯ
ТО КУДИ???, НАКОГО ???ВОНИ ТРАТЯТЬСЯ, ЯКЩО ВСІ ІХ ЛЮДИ З ОБЛАСІ В МІСТІ???
теж виділяються субвенціі, дотціі .
Значить область , райони теж непогано заробляє від орендарів землі, теж є надходження.
ТО КУДИ???, НАКОГО ???ВОНИ ТРАТЯТЬСЯ, ЯКЩО ВСІ ІХ ЛЮДИ В МІСТІ???
тільки навантаження на каналізаційні труби йде.