Виборчі перегони за крісло мера давно позаду. Кандидати не шкодували грошей, аби здобути прихильність виборців. Хто ж витратив найбільше коштів, а хто вирішив зекономити на передвиборчій кампанії.
Дослідження проводили активісти руху «Чесно». Свої фінансові звіти громадськості подали лише сім претендентів на посаду мера. Зокрема, дорого вартісною була агітація у Костянтина Чернилевського. Його витрати склали 494 018 тисячі гривень. А його суперник у другому турі виборів
Олександр Симчишин вклав у кампанію учетверо меншу суму – 105 755 тисяч гривень.
Серед інших кандидатів, хто "відважився" зізнатись у витратах на кампанію:
Олег Лукашук (ВО "Батьківщина")- 321 801
Юрій Самолюк («Самопоміч») – 316 868
Валентина Немерюк (самовисуванка) – 148330
Дмитро Йовдій («УКРОП») – 109 473
Олександр Підмурняк (самовисуванець) – 90 059
Свої звіти не подали: Олександр Коліжук( партія "5.10"), Сергій Мандзій (БПП "СОЛІДАРНІСТЬ"), Валерій Полозюк (самовисуванець), Микола Кулик (самовисуванець) та Віктор Кліщ (самовисуванець).
З партій найбільші витрати на передвиборчу кампанію належать політсилі «За конкретні справи». Сума, яку вклали її представники за довіру виборців складає 3 325 565 гривень. Безкоштовною виявилась передбвиборча кампанія партії «Рідне місто».
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
PAL