Симчишин витратив на виборчу кампанію вчетверо менше, ніж його суперник - ЧЕСНО

Симчишин витратив на виборчу кампанію вчетверо менше, ніж його суперник - ЧЕСНО
Виборчі перегони за крісло мера давно позаду. Кандидати не шкодували грошей, аби здобути прихильність виборців. Хто ж витратив найбільше коштів, а хто вирішив зекономити на передвиборчій кампанії.
Дослідження проводили активісти руху «Чесно». Свої фінансові звіти громадськості подали лише сім претендентів на посаду мера. Зокрема, дорого вартісною була  агітація у Костянтина Чернилевського. Його витрати склали 494 018 тисячі гривень. А його суперник у другому турі виборів Олександр Симчишин вклав у кампанію учетверо меншу суму – 105 755 тисяч гривень.
Симчишин витратив на виборчу кампанію вчетверо менше, ніж його суперник - ЧЕСНО, фото №1 на сайті vsim.ua
Серед інших кандидатів, хто "відважився" зізнатись у витратах на кампанію:
Олег Лукашук (ВО "Батьківщина")- 321 801 
Юрій Самолюк («Самопоміч») – 316 868 
Валентина Немерюк (самовисуванка) – 148330 
Дмитро Йовдій («УКРОП») – 109 473 
Олександр Підмурняк (самовисуванець) – 90 059 
Свої звіти не подали: Олександр Коліжук( партія "5.10"), Сергій Мандзій (БПП "СОЛІДАРНІСТЬ"), Валерій Полозюк (самовисуванець), Микола Кулик (самовисуванець) та Віктор Кліщ (самовисуванець). 
Симчишин витратив на виборчу кампанію вчетверо менше, ніж його суперник - ЧЕСНО, фото №2 на сайті vsim.ua
З партій найбільші витрати на передвиборчу кампанію належать політсилі «За конкретні справи». Сума, яку вклали її представники за довіру виборців складає 3 325 565 гривень. Безкоштовною виявилась передбвиборча кампанія партії «Рідне місто».
 

Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.

Коментарі (1)
  • PAL

keyboard_arrow_up