На які медзаклади Хмельниччини скаржились пацієнти: дані НСЗУ

На які медзаклади Хмельниччини скаржились пацієнти: дані НСЗУ
Ілюстративне фото
  • Вимагання грошей чи платні послуги та ліки замість безкоштовних.  
  • На ці порушення у медзакладах пацієнти скаржаться найчастіше. 
  • Цього року в НСЗУ зареєстрували 19 скарг на лікарні Хмельниччини. Які саме?

Невдоволені пацієнти та скарги – явище не рідкісне для медичних закладів. Хтось нарікає на якість послуг, хтось на обслуговування персоналу. Та чимало мешканців скаржиться на вимагання грошей за безоплатні ліки чи медичні послуги. 

Існують різні способи, аби подати скаргу: звернення до керівництва медичного закладу, департаменту охорони здоров’я, «гарячої лінії» МОЗ чи Національної служби здоров'я України. 

Ми вже розповідали про порушення у медзакладах за минулий рік.  Нагадаємо, їх було понад 150. 

Відео дня

Наразі  проаналізували дані НСЗУ за 2025-ий. Додамо, що з початку цього року реєстрували 19 скарг. 

На які медзаклади Хмельниччини скаржились пацієнти, які причини і як відреагувала Національна служба здоров'я?

На що скаржаться найчастіше?

Найчастіше на Хмельниччині пацієнти скаржились на такі порушення:

  • Вимога оплати безоплатних послуг, витратних матеріалів та лікарських засобів, передбачених програмою медичних гарантій
  • Вимагання коштів
  • Відмова у наданні медичних послуг, укладанні декларацій, передбачених програмою медичних гарантій
  • Створення фіктивних направлень, декларацій та інші порушення при наданні медичних послуг

На які медзаклади надходили скарги?

Проаналізували скарги на сайті НСЗУ з початку цього року. До переліку потрапили як заклади Хмельницького, так і в містах області.

Як реагували на скарги пацієнтів?

Всі скарги пацієнтів Національна Служба здоров'я України реєструє, перевіряє, а згодом повідомляє про результати. До прикладу, якщо мешканці розповідали про вимагання або про те, що сплачували за безкоштовні послуги чи ліки –  можуть повернути кошти. 

За неякісні медичні послуги скарги направляли для розгляду Міністерства охорони здоров'я.

Також цього року були випадки, коли керівництво закладів заперечувало порушення зі свого боку. 

Однією з причин, чому НСЗУ може не відреагувати на вашу скаргу – недостатня інформація для вжиття заходів. 

Як можна повідомити про порушення?

Найперше радять адресувати звернення головному лікарю медичного закладу. Якщо він не вирішує проблему, варто звернутися до місцевого департаменту охорони здоров’я або до НСЗУ.

Скаргу, адресовану Національній службі охорони здоров’я України, можна залишити кількома способами:

  • заповнити форму на сайті НСЗУ в розділі "Громадянам";
  • подати скаргу можна зателефонувати за безкоштовним номером контакт-центру за телефоном 16-77;
  • надіслати офіційний лист на електронну пошту [email protected] або на адресу: проспект Степана Бандери, 19, м. Київ, 04073. 

НСЗУ рекомендують надати в тексті скарги якомога більше фактів та доказів вимагання коштів чи відмови у наданні послуг. До звернення варто додати чеки з аптек, фото чи відео, а також імена медичних працівників, які порушили право на медичну допомогу.

Читайте також:

Від чого найчастіше вакцинуються хмельничани у 2025 році (ІНФОГРАФІКА)

Хмельницька інфекційна лікарня завищила кількість хворих на менінгококову інфекцію в області

Які пляжі Хмельниччини безпечні для купання? Дані МОЗ

 

 

 

Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.

Коментарі (29)
  • Михаил Жилюк
    ШОКОЛАДНИЙ УБЛЮДОК ЗРОБИВ ЦЮ КОНЧЕНІ РЕФОРМУ
    Іван Довгополик reply Михаил Жилюк
    Михаил Жилюк Так петі вже 6років нема,може вже пора вову запитати?
  • Мілан Міла
    Тепер усіх будуть лікувати за гроші бо в бюджеті грошиків нема, бо навіть військовим відмовляють у лікуванні в них такий приказ, нема грошей вмирай є буде жити, вже зовсім знахабніли.
  • Катерина Мудрик
    Йти до головного лікаря не має сенсу бо він "кришує'. Без його відома ніхто не вимагає гроші. В обласній лікарні ховали від переселенців гуманітарну допомогу в підвалах, за яку гроші не платили, то що вже казати
  • Inna Inna
    Інфекційна лікарня, навіть не оглянуть без грошей, одразу ж відверто в очі кажуть що огляд 300 гривень,особисто сама знаю бо возила дитину свою в ту лікарню, навіть не оглянули а одразу ж за гроші сказали, розвернулася і поїхала до свого лікуючого лікаря оглянула дитину і порадила що робити.
    Елена Иванова reply Inna Inna
    Ирина Попроцкая співчуваю Вам
    Ирина Попроцкая reply Inna Inna
    Elena Ivanova городок  врачи  вимагатели  по  их  вине  умер  мой  отец
    Елена Иванова reply Inna Inna
    Ольга Кононова дякувати Богу,що краще ніж у Вас
    Ольга Кононова reply Inna Inna
    Elena Ivanova боюсь навіть спитати де ви і що у вас по-іншому )))
    Елена Иванова reply Inna Inna
    Ольга Кононова Розрізняти то Ваша справа
    Елена Иванова reply Inna Inna
    Ольга Кононова Ну може там де Ви так,а в нас по іншому
    Ольга Кононова reply Inna Inna
    Elena Ivanova розрізняйте будь ласка види допомог. Невідкладна є ургентною і надається безоплатно, пацієнт без неї помре. В інфекції таких станів небагато. Невідкладної допомоги при  проносі немає))) Все це спокійно лікується у сімейного лікаря чи педіатра, та й консультативну допомогу стаціонар надати може офіційною платною послугою. Такі нововведення.
    Anna Levchenko reply Inna Inna
    Elena Ivanova спочатку треба думати, а потім робити, а не навпаки, як зробили ви
    Елена Иванова reply Inna Inna
    Anna Levchenko 🤣🤣🤣 не говоріть за всіх
    Anna Levchenko reply Inna Inna
    Elena Ivanova я не доводжу, я констатую факти
    Елена Иванова reply Inna Inna
    Anna Levchenko я нічого, це Ви доказуєте,що без направлення нікуди
    Anna Levchenko reply Inna Inna
    Elena Ivanova то що ви хочете кому тут доказати?
    Елена Иванова reply Inna Inna
    Anna Levchenko я Вам ще раз кажу не завжди,не раз зверталась сама,і ніяких грошей ні з мене,ні з дітей ніхто не брав
    Anna Levchenko reply Inna Inna
    Elena Ivanova медична реформа. Без направлення нікуди
    Елена Иванова reply Inna Inna
    Anna Levchenko не завжди,є люди ,а є людиска
    Anna Levchenko reply Inna Inna
    Elena Ivanova це якщо ви по швидкій приїхали, а так, звісно платно буде
    Елена Иванова reply Inna Inna
    Anna Levchenko а яка різниця,першу невідкладну, зобов'язані надати
    Anna Levchenko reply Inna Inna
    Ярковська Інна ви мабуть були без направлення

keyboard_arrow_up