Вже у 2018 році Хмельницький матиме власний бренд. У міській раді збираються провести конкурс серед дизайнерів, які розроблять логотип, слоган та фірмовий стиль для міста. Таким чином, хочуть, аби Хмельницький став більш впізнаваним серед мешканців та його могли презентувати за кордоном.
Ми вирішили поцікавитись у активних хмельничан, яким вони бачать Хмельницький зараз та чого не вистачає місту для повноцінного розвитку. Цього тижня ми запитали у волонтерів. Усім задали однакові питання:
- Що вирізняє Хмельницький з-поміж інших міст України?
- Як і що саме потрібно розвивати у Хмельницькому?
- Чим Хмельницький може пишатися?
- Як вважаєте, яка найбільша проблема є сьогодні в місті?
- Який би ви особисто обрали слоган і логотип для брендування міста?
Максим Мужичук, голова ВО “Твори добро”
1. Хмельницький формується із його містян, тому, як на мене, відрізняється він тим, що у нашому місті за останній час молодь стала дуже прогресивною. У нас багато молодіжних організацій та активістів, які відомі по всій Україні. Читав, що Хмельницький - найбезпечніше місто для життя.Також займаємо одне із перших міст по новозабудовам. Тому у нас найдешевше житло по країні. А ще Хмельницький бере своєї компактністю, невелике місто, де за 15 хвилин на авто можна добратися до будь-якого місця.
2. Як на мене, туризм у нас хромає на дві ноги. А насправді є що показати, знає про це кожен із місцевих. Також було б добре щось придумати у культурному розвитку. Нашому місту не вистачає концертного холу для того, щоб привозити музикантів найвищого гатунку. Це додатково позитивно посприяє на культурний розвиток наших людей. І ще вважаю, що у місті і мікрорайонах мало спеціалізованих майданчиків для спортивних занять та дозвілля для дітей.
3. Ми довели, що наше місто може бути цікавим не лише своїм базаром, хоча хмельничани можуть пишатися і ним. Про Хмельницький знають як про місто, де місцевий ринок – один із найбільших за територією в Європі. Ми, як молодь Хмельницького, своїм друзям із інших міст розповідали про екозаправки. У нас є лавки із сонячними батареями і незвичайний ляльковий театр. Наше місто може похизуватися відреставрованою набережною. А на сірих стінах з недавнього часу майоріють арт-проекти Андрія Зоіна. А також ми маємо вже свій рок-фестиваль.
4. Найперша проблема - це екологічна проблема Хмельницького - дефіцит зелених насаджень. Також це незаконне будування нових споруд, яке позбавляє нас статусу "Молоде зелене місто". Також існують проблеми в охороні здоров`я.
5. Слоган - “Хмельницький - Молоде місто". На логотипі, скоріш за все, має бути молода щаслива сім’я на фоні зелених насаджень. Тобто має бути щось, пов`язане з родинними цінностями та екологічною гармонією.
Тетяна Юзепчук, голова БФ “Подих надії нації”
1. Наше місто вирізняє академія прикордонних військ. Вона є історично важливою і зараз важливо, щоб цей заклад розвивався і був збережений саме в Хмельницькому. Якщо говорити про інші речі, то місто саме по собі привітне, тихе. Якщо навіть кажуть, що воно базарне, то це не є недоліком, бо ми явно не найбідніше місто в Україні. Є що подивитися, місто розбудовується, Хмельницький - чисте місто.
2. В Хмельницькому потрібно розвивати абсолютно все. Не можна сказати, що лише те чи інше. Культуру треба розвивати, відношення одне до одного, тому що якщо говорити про великі заходи, то люди не бачать, що перед ними хтось стоїть, ходять ледь не по головах.
3. Пишатися Хмельницький може прикордонною академією, вона - єдина в Україні. В нас є безліч військових частин. Потрібно пишатися тими людьми, які роблять щось для міста, ті, які зараз на Сході. Місто почало нарешті видавати квартири для тих людей, які стояли в черзі.
4. Проблем є дуже багато. Якщо говорити конкретно, то потрібно зробити поручні на сходах для людей з обмеженими можливостями. Я з цим стикаюсь постійно. Це не лише в комунальних закладах, але й в приватних. Якщо піднятися це ще півбіди, то спуститися нереально. Мають бути правильні пандуси для людей на візках.
5. Я вважаю, що Хмельницький не забере від себе асоціації з торгівлею. Люди, які навіть років 30 тут не були, все одно знають, що тут є базар. Слоган має бути лаконічним і простим, інакше люди не будуть звертати на це уваги. Як воно має виглядати, я говорити не берусь.
Олександр Попов, волонтер ГО “Мистецька сотня “Гайдамаки”
1. Ринок, звісно ж. Але якщо серйозно, то Хмельницький - це місто, що швидко розвивається. Воно постійно розростається. І за такими темпами я думаю, що воно точно № 1.
2. Розвивати в першу чергу треба інфраструктуру. Це - дитячі садочки, школи. Будівництво в нас хаотичне, а от школи і садочки, то комерція їх не будує. Не вистачає вищих навчальних закладів.
3. Історичного у нас в місті дуже мало. Ми можемо пишатися нашими людьми.
4. В нас є транспортна проблема. Треба розробити правильно транспортну мережу. А то дуже багато районів пододавалось, а транспорт туди не ходить. Потрібно також відмовлятися від маршруток і переходити на автобуси і тролейбуси. Наприклад, якщо проїде 100 маршруток, то це як 20 автобусів. Місто буде більш екологічно чистим і не буде забитим, якщо буде тих 20 автобусів. Також велика проблема з інвалідами-візочниками. Ми нещодавно з бійцем приїжджали в міську раду, то нам довелося мера викликати на вулицю.
5. Мені подобаються логотипи з вишиванкою. Якщо ж має бути зображена якась споруда, то це стара пожежна вежа біля кінотеатру “Планета”. А взагалі у Хмельницькому треба придумати “фішку”. Треба відходити від теми базару. І вже до тієї “фішки” варто підводити все інше. А не так, що зараз ми придумаємо логотип, а потім перероблятиметься.
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
Мастер Автополив
Анна Островська