Як скуплятися в секонді, аби це стало бізнесом: історія подружжя з Хмельницького

Як скуплятися в секонді, аби це стало бізнесом: історія подружжя з Хмельницького
  • Подружжя з Хмельницького перетворило закупи в секонді на бізнес.
  • Як все працює та яких правил вони дотримуються?
  • Дізнавайтеся в цьому матеріалі. 

Все частіше в Хмельницькому стали помічати довжелезні черги у день завозу в секонди. Серед тих, хто чекає на відкриття магазину - люди різного віку. Переважна більшість - молодь. Деякі з них роками “полюють” на якісні й брендові речі в секонд-хендах. Хтось - для власного гардероба. А хтось - з метою підзаробити. 

Так, 22-річна Анна Ткачук та її чоловік Ярослав перетворили закупи в секонд-хенді на власний бізнес. Як це працює, розповіли журналістці vsim.ua.

“Треба мати сильні руки”

Продажем речей з секонд-хенду Анна займається разом зі своїм чоловіком. Почалося все 3 роки тому, коли її коханий купив у секонді дві брендових футболки “Lacoste”. Тоді й виникла ідея - продати їх. Все вийшло вдало й пара вийшла в “плюс”.

Відео дня

Відтоді вони разом стали ходити в дні завозу в магазини з вживаними речами. І так у них налагодилася схема з перепродажу речей через соцмережі. Проте, звучить все просто лише на словах. Адже перш ніж продати що-небудь, слід налагодити увесь процес реалізації товару. Що, за словами Анни, спершу виходило не ідеально. 

На завози одягу в секонд-хенди подружжя відправляється щоденно. Анна кепкує, що кожен ранок в їхній сім’ї починається однаково. “Найперший етап - знайти скарб, в цьому і весь смак, азарт!”, - каже хмельничанка. 

Розповідає, що основне при цьому - мати сильні руки, щоб швидко гортати верхні вішаки, особливо коли вони густо набиті. Далі стандартно перебираються речі по стану: погані, з дефектами - відкладаються і залишаються. Речі, які мають попит і гарний стан, Анна і Ярослав купують. 

Нет описания.

Черги біля секондів: чи бувають бійки?

Черги в секонд-хенди у день завозу речей. Без цього не обійтися. Проте досвідчені покупці знають, як правильно себе там поводити. І яких правил дотримуватися, аби вихопити найкрутіший одяг.

Анна каже: черги при вході в магазини виникають через те, що секонд - це доступно та актуально. До того ж серед вживаного одягу можна знайти одяг таких брендів, як “Zara”, “H&M”, “Prada”, “D&G” та інші.

За словами Анни, у чергах біля секондів всі люди між собою знайомі. “Ми як колеги”, - каже вона. 

Як вихопити класну річ в секонді

Анна з чоловіком дотримуються деяких правил у своїй роботі. По-перше, займають чергу ближче до входу. Відразу формують план свого пересування магазином. А саме - у який відділ краще йти. “Велику роль грає досвід. Деякі речі я вже можу визначити по тканині, адже вони можуть повторюватись. Чи навіть по маленькому клаптику бірки”, - додає хмельничанка.

- Загалом у нашій справі є такі етапи: 1. Закупка товару, сортування на завозі та доставка його на офіс. 2. На офісі відібрати речі: згідно з сезоном, категорії (чоловіче/жіноче), і актуальності на попередню обнову, чи залишити на зберігання наступних оновлень. 3. Коли речі на обнову відібрані, ми переходимо до замірів, додаткових фото деталей. 4. Усі речі проходять обробку паром, додатково для естетичного вигляду - прасовані речі більше тішать око покупця.

- 5. Зйомка: фото на тілі, або вішаку. Додатково я знімаю відео анонсу, і додаю у стрічку Instagram напередодні обнови, щоб покупці переглянули, що їх очікує. 6. Відбір фото, які додаються у сторіс, які у дописи, а якщо потрібно - ще їх обробка. Монтаж відео, та іноді буває озвучка. Моїй аудиторії це подобається, тому коли є натхнення - я завжди «за» показати свій закадровий голос. 7. Публікація анонсу у стрічці, таймер у сторіс, щоб інстаграм надіслав сповіщення. 8. Я роблю заготовки завчасно, щоб швиденько викласти обнову й присвятити всю решту часу покупцям у directi: приємно коли від зацікавленості до моменту оплати проходить мінімум часу, - ділиться закуліссям своєї роботи Анна.

Вартість одягу, який подружжя продає в Instagrami, є різною. Все залежить від виду та фірми одягу. Найдорожчим продажем у їхній справі стала куртка “Arc'teryx” за 5 тисяч гривень. Анна знайшла її в секонді у свій день народження. 

Хмельничанка каже, що їхній дохід залежить і від сезонності. Влітку - він завжди менший. Адже футболки й шорти коштують дешевше, ніж верхній одяг. 

Подружжя працює офіційно. Про це зазначено в шапці профілю на їхній сторінці в Instagram. Анна каже, що робота відкриває перед ними багато напрямків. Тож вони вже замислюються над виробництвом власного одягу. 

Читайте також: Ціни на цукор і крупи: де вигідніше у Хмельницькому (ІНФОГРАФІКА)

Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.

Коментарі (62)
  • Тетяна Зубик
    Нічого цікавого!Вже чули
  • Саша Бурчак
    Молодці
  • Людмила Накапюк
    В українській мові немає слова " скуплятися" !!!
    Віталій Малий reply Людмила Накапюк
    Людмила Накапюк неологізми як мають з'явитись?
  • Анна Слободян
    Якщо є можливість знаходити класні речі і вміння їх продати ,то чому і ні ? Молодці ,а хто каже що своїми руками заробити,ну хтось заробляє руками ,а хтось мізками та руками,кожна робота цінна

keyboard_arrow_up