Проїзд за спецквитками та обмежена кількість місць в салоні стали однією з причин для лайок між людьми. Так, в перший же день спеціального режиму роботи транспорту між водієм й пасажиром стався конфлікт. Було це на Кам’янецькій. Чоловік відмовлявся пред’являти спецквиток. Коли приїхала поліція, виявилося, що про нові правила проїзду він просто не знав.
З часом подібні конфлікти не вщухли. Часто-густо виникають вони через обмежену кількість місць в салоні. Адже перевозити одночасно можна стільки пасажирів, скільки займає половину сидячих місць у транспорті. Таке рішення прийняв Кабінет міністрів. Втім щоб потрапити до тролейбуса, хмельничани ладні “йти по головах”. До слова, не зупиняють людей ані карантинні обмеження, ані прохання водіїв не заходити до салону.
Журналісти vsim.ua перевірили, як нині їздять в тролейбусах. Ми проїхалися кількома маршрутами: 7А, 15 і 14. Стартували від зупинки “Катіон”. Чекати на тролейбус довелося близько 10 хвилин. Під’їхав “7А”. До салону зайшло п’ятеро осіб. З кожною зупинкою кількість пасажирів збільшувалась. Зважаючи на це, деякі зупинки водій минав не зупиняючись. Тож наближаючись до зупинки “Філармонія”, майже всі сидячі місця були зайняті. До слова, і вийти на цій зупинці було важко. Бо як тільки двері відчинилися - люди натовпом кинулися до салону.
Друже! Ви читаєте преміум-статтю на сайті "vsim.ua". Це екслюзивна
стаття нашого журналіста, якої немає в жодному іншому виданні. Ми
витратили багато часу та зусиль для її написання.
Ми віримо в те, що
незалежна журналістика, як і всяка праця, заслуговує на справедливу
оплату. Підпишіться на один з трьох преміум-пакетів та читайте всі
найкращі статті. А три статті щомісяця ви зможете прочитати
безкоштовно після авторизації.