Тролейбуси окремо, автобуси окремо: “Електротранс” у Хмельницькому можуть розділити

Тролейбуси окремо, автобуси окремо: “Електротранс” у Хмельницькому можуть розділити
Фото ілюстративне
  • Місцева влада обговорює розділ “Електротрансу” на 2 окремі підприємства.
  • Між працівниками КП поширюються чутки, що це робиться для того, аби “зробити начальником” заступника “Електротрансу”.
  • Що про розподіл кажуть посадовці та чи вплине він на вартість проїзду?

У комунальному підприємстві “Електротранс” обслуговують тролейбуси та автобуси. На сьогодні на балансі підприємства знаходиться 104 “рогатих” та 25 автобусів. В кабінетах “Електротрансу” ходять чутки про розділ підприємства. Мовляв, планують зробити 2 окремі депо: тролейбусне та автобусне. Про це журналістам vsim.ua розповів один із працівників. 

Для автобусів - інша територія та окремий штат

“В нас тут повним ходом всі говорять, що автобуси мають відділити в окреме комунальне депо. Зробити 2 різних підприємства. Тролейбуси залишаться тут, а для автобусів буде інша територія і окремий штат працівників. Так спеціально роблять, щоб Богачука (теперішній заступник директора “Електротрансу” з автоперевезень - ред.) зробити начальником. Він має гарні зв’язки, скажемо так: знає з ким і про що говорити”, - розповідає працівник підприємства на правах анонімності.

Тим, хто молодший за віком, навіть радять приглядатися до можливості перейти в “нове” депо. Мовляв, штат укомплектовуватимуть з молоді. Називають і адресу, яку розглядають для розташування автобусів - Київська, 4. 

Відео дня

“Питання розділу не на часі, але було б добре”

Можливий розподіл підтверджує і керівник “Електротрансу”. І одразу ж зауважує, що від’єднання автобусів обговорювали до 24 лютого. Тоді точного рішення не прийняли. А з початком війни воно відійшло на задній план. Повернутися до обговорення планують після перемоги. 

“Було б добре розділити, бо в обслуговуванні тролейбусів та автобусів є своя специфіка. І якщо з тролейбусами ми виходимо на 0, то з автобусами навпаки, не виходимо на 0.  Тож якщо буде доцільно розширюватися - ми будемо. Нам не вистачає території на підприємстві. А плануємо закуповувати ще нові тролейбуси та автобуси. Комунальне підприємство має бути сучасним”, - пояснює Сергій Бобух.

Директор тролейбусного депо розповідає, що на підприємстві зараз проводять аудит. Каже, будуть підписувати угоду з Європейським банком реконструкції та розвитку на  закупівлю нових автобусів та “рогатих”. А для цього необхідні чіткі розрахунки.

“Все потрібно рахувати з економічної точки зору. Питання розділу зараз не обговорюємо, бо не на часі. І приймати таке рішення будемо всі разом. На рівні міськради, виконкому. Для цього слід мати чіткі розрахунки того, що є і скільки ще необхідно місту, а в умовах війни немає можливості їх зробити”, - зауважує Сергій Олександрович. 

Що кажуть в міськраді

Інформацію про автобусне депо не спростовують і в міській раді. Та тут же зауважують, що зараз не до змін.
“Є така ідея, думали над розділом до 24 лютого, але з початком війни припинили. В такий період це взагалі другорядна тема. Тож конкретно нічого не вирішили, - зазначає заступник міського голови Микола Ваврищук. - У нас є зараз багато транспорту, а після війни “Електротранс” буде закуповувати велику кількість тролейбусів. Але створювати нове комунальне підприємство 100% ніхто не буде. Це недоцільно. Якщо й буде розподіл, то, можливо, автобуси перейдуть на баланс іншого комунального підприємства. Але все це вже після перемоги”.

А от кандидатуру Володимира Богачука на пост керівника автобусного депо чиновник спростовує. Каже, в “Електротрансу” є директор, він ним і залишиться. Якщо ж розділ транспорту все ж зроблять, то хто керуватиме автобусами буде залежати від того, на баланс якого підприємства вони перейдуть. Не спростовують та не підтверджують можливе розміщення автопарку на території по Київській, 4. Сергій Бобух пояснює, що розглядали кілька адрес і цю в тому ж числі. 

Центр міста планують розвантажити

Наразі, на балансі “Електротрансу” знаходиться 104 тролейбуси. Із них 32 нові. Решта, за словами Сергія Бобуха, мають “старший поважний вік”. Тож ці “рогаті” планують передивитися. Ті, що придатні до капітального ремонту - оновлять. Що залишиться - замінять на нові. 

Із 25 автобусів 4 вже мобілізували на потреби армії. Інші виходять в рейси. Тож кількість комунального транспорту в Хмельницькому будуть збільшувати.

Разом з тим, працюватимуть і приватні перевізники. 

“Заміна транспорту на великогабаритний не означає, що той має замінити маршрутки. Адже є маршрути, куди великогабаритний транспорт не може їздити. Наприклад, 30 маршрут в Дубове. Туди тролейбус чи автобус поїхати не зможе. Але центр міста потрібно розвантажити. Туди має заходити більше великогабаритного транспорту і менше маршруток”, - зазначає Микола Ваврищук. 

Купівля нових тролейбусів чи можливе відділення автобусного депо на вартість проїзду не вплине, запевняють у міськраді. А от вартість пального та комплектуючих для ремонту - цілком. 

Тарифи на проїзд в даний час залежать від того в яку ціну буде пальне та в скільки обійдеться обслуговування транспорту. Тут спрогнозувати неможливо” - Микола Ваврищук. 

Якою буде доля хмельницького “Електротрансу” після перемоги слідкуйте разом з vsim.ua.

Опитування

Друзі, а як ви вважаєте, доцільно розділити “Електротранс” на 2 окремих депо: тролейбусне та автобусне?

Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.

Коментарі (7)
  • Анастасия Яблонская

    а в лезнево коли будуть їздити  тролейбус
  • Сергий Васьковський

    Пишите багато тролейбусів аде вони в деяких районах їх доволі часто неможна дочекатися це раз і ще куди ваші водії тролейбусів зажди спішать люди зажди скаржатся
  • українець воля

    Спочатку за межі,далі підприємство банкрут а потім і земелька вільна для будівництва.схема 👍
  • Татьяна Голюк

    Забрати маршрутки, випускати набагато більше тролейбусів- от і не будете в мінус!

keyboard_arrow_up