З початку 2018-ого у Хмельницькому має запрацювати нова транспортна мережа. Схему, за яким курсуватиме громадський транспорт, уже розробили. На черзі - вибір підприємств, чий транспорт возитиме хмельничан. Обиратимуть їх на конкурсі.
На конкурс подали заявки сім фірм: п’ять старих і дві нові. До хмельницького ТОВ “Автопілот” в місцевих первізників претензій не виникло. Підозру викликало ПАТ “Північтранс” з Одеси.
Для здійснення перевезень в Хмельницькому, одеситам потрібна територія, де обслуговуватиметься їхній транспорт. Знайшли її на Заводській, 155. Домовилися про оренду із місцевим Автотранспортним підприємством (АТП)-16862.
Про це дізналися хмельницькі перевізники і прийшли під ворота підприємства сьогодні, 19 жовтня. Були тут представники кожного із конкурсантів, окрім “Електротрансу”.
- Наша мета сьогодні – подивитися, чи є у них транспорт, який вони заявили. А це порядку 130 машин, - каже директор «Рембудтранс» Петро Кузьмін. - Хотіли взнати, чи є персонал, який буде цей транспорт обслуговувати. Хотіли взнати, чи є в них наймані працівники-водії. Це не менше 200 чоловік. Чого в нас виникло питання в достовірності? Ми побачили, що одеська фірма не має стільки власного транспорту, щоб забезпечити перевезення. Вона виграє конкурси в інших містах за рахунок того, що в них велика кількість працюючих. А потім ці маршрути по містах продає. Така ситуація в Одесі, Кривому Розі, Павлограді. Дніпрі, Києві і Київській області. Підприємство намагається зайти нечесними на наш погляд шляхами і в Хмельницький. І нові перевізники в першу чергу будуть вимагати підвищення тарифу, що дуже неприємно для нашого міста. І ще одне. Це підприємство запропонувало на конкурс автобуси типу «БАЗ» і «Рута». Це та сама «Газель», від якої ми відмовилися ще в 2007 році.
Під ворота АТП прийшло близько сотні перевізників. Вони хотіли зайти на територію. Та їх не пустили. Розмова із керівником АТП Миколою Заганичем велася при вході на підприємство. Він вислухав усі претензії і бажання перевізників, аби договір з одеситами розірвали. Сказав, що якогось рішення самостійно прийняти не може.
- Я вас почув, але приймати якісь рішення про розірвання договору із «Північтранс» я не в праві. У мене, як в директора, виконавчі функції. Я усе передам власникам і вони приймуть рішення, - відповів перевізникам Микола Заганич.
На відповідь перевізники дали час до кінця сьогоднішнього дня. Якщо договір, як вони хочуть, з одеситами не розірвуть, то пообіцяли влаштувати такий собі «перевізницький майдан».
- Якщо ви розриваєте договір і даєте нам розірвану копію, ми приходимо всі і вам дякуємо. Якщо ні, то ми ще в більшому складі приходимо і тут ночуємо. Я чекаю дзвінка, - заявив Петро Кузьмін.
Після цих слів перевізники, які стояли за Петром Кузьміним, дружно загомоніли про те, що готові поставити намети під воротами підприємства й стояти доти, поки не питання не вирішиться на їхню користь.
ПАТ «Піавнічтранс» зареєстровано в Одесі в 1997 році. Основний вид діяльності - згідно даних сервісу YouControl - пасажирський наземний транспорт міського та приміського сполучення. Цікаво, що 95% акцій «Півнітрансу» належить ТОВ "Тріоріс Інкорпорейшн Лімітед", яке зареєстровано на Кіпрі. За два десятки років своєї діяльності одесити “наколекціонували” 321 ухвалу судів різних інстанцій, де вони були позивачами або відповідачами.
Керівником «Північтрансу» зазначається Сергій Губарєв. Власником ж фірми, за інформацією видання «Наші гроші», є Сурен Сардарян, якого журналісти охрестили «транспортним королем». Його називають другом родини Вілкулів. Вважають, що він товаришує із Юрієм Вілкулом (мер Кривого Рогу) і його сином Олександром Вілкулом (народний депутат). Обоє є екс-регіоналами. Зараз представляють «Опозиційний блок».
«Північтранс» займається пасажирськими перевезеннями не лише в рідній Одесі. У різні роки підприємство зайшло на ринки Кривого Рогу, Дніпра, Павлограду, Києва та Київської області.
В Хмельницькій міській раді ситуацію з одеським «Північтранс», яке має намір возити хмельничан, не коментують. Конверт із поданнями конкурсантів відкриють на засіданні комісії. Тоді й стане відомо, скільки автобусів і на які маршрути хочуть запустити одесити.
- Засідання конкурсного комітету мало бути 23 жовтня. Та є позов до суду і ухвала про призупинення усіх дій, спрямованих на проведення конкурсу. Тому він перенесений. Також ми зупинили перевірку документів перевізників, які подали документи. Про ситуацію на Заводській ми чули. Та ніяких дій вчинити не можемо, - каже виконуючий обов’язки начальника управління транспорту і зв’язку Хмельницької міськради Сергій Шепурев.
Позов до суду подало підприємство «Поділля Тур». За інформацією Хмельницької міськради, воно із запізненням принесло документи на конкурс і їх не прийняли. Судове засідання заплановане за п’ятницю, 20 жовтня. Слідкуйте за оновленнями на vsim.ua.
Читайте також:
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
Заморений холодом
Мастер Автополив reply Заморений холодом
Николай Николаев reply Мастер Автополив
Мастер Автополив reply Николай Николаев
ната
IGOR reply ната
За нарушение требований с ними будут разрывать контракты...
Так что ни на какие Кипры звонить не надо будет... Всех будет вести 1 диспетчерский пункт...
Заморений холодом reply ната
небайдужа
Анонім reply небайдужа
небайдужа reply Анонім
Заморений холодом reply небайдужа
Анонім
Іван reply Анонім
VITALIK Il reply Анонім
Іван reply VITALIK Il