Боротьба за ринок: хмельницькі перевізники хочуть вижити конкурента з Одеси

Боротьба за ринок: хмельницькі перевізники хочуть вижити конкурента з Одеси
  • З наступного року у Хмельницькому має запрацювати нова транспортна мережа.
  • За маршрути борються шість хмельницьких перевізників і один одеський.
  • Хмельницькі перевізники не хочуть ділитися ринком із заїжджим конкурентом, власником якого є фірма з Кіпру.
  • Готові влаштувати «перевізницький майдан».

З початку 2018-ого у Хмельницькому має запрацювати нова транспортна мережа. Схему, за яким курсуватиме громадський транспорт, уже розробили. На черзі - вибір підприємств, чий транспорт возитиме хмельничан. Обиратимуть їх на конкурсі.

«Небажані гості»

На конкурс подали заявки сім фірм: п’ять старих і дві нові. До хмельницького ТОВ “Автопілот” в місцевих первізників претензій не виникло. Підозру викликало ПАТ “Північтранс” з Одеси.

Для здійснення перевезень в Хмельницькому, одеситам потрібна територія, де обслуговуватиметься їхній транспорт. Знайшли її на Заводській, 155. Домовилися про оренду із місцевим Автотранспортним підприємством (АТП)-16862.

Відео дня

Про це дізналися хмельницькі перевізники і прийшли під ворота підприємства сьогодні, 19 жовтня. Були тут представники кожного із конкурсантів, окрім “Електротрансу”.

Петро Кузьмін, директор "Рембудтранс".

- Наша мета сьогодні – подивитися, чи є у них транспорт, який вони заявили. А це порядку 130 машин, - каже директор «Рембудтранс» Петро Кузьмін. - Хотіли взнати, чи є персонал, який буде цей транспорт обслуговувати. Хотіли взнати, чи є в них наймані працівники-водії. Це не менше 200 чоловік. Чого в нас виникло питання в достовірності? Ми побачили, що одеська фірма не має стільки власного транспорту, щоб забезпечити перевезення. Вона виграє конкурси в інших містах за рахунок того, що в них велика кількість працюючих. А потім ці маршрути по містах продає. Така ситуація в Одесі, Кривому Розі, Павлограді. Дніпрі, Києві і Київській області. Підприємство намагається зайти нечесними на наш погляд шляхами і в Хмельницький. І нові перевізники в першу чергу будуть вимагати підвищення тарифу, що дуже неприємно для нашого міста. І ще одне. Це підприємство запропонувало на конкурс автобуси типу «БАЗ» і «Рута». Це та сама «Газель», від якої ми відмовилися ще в 2007 році.

Готові ночувати під АТП

Під ворота АТП прийшло близько сотні перевізників. Вони хотіли зайти на територію. Та їх не пустили. Розмова із керівником АТП Миколою Заганичем велася при вході на підприємство. Він вислухав усі претензії і бажання перевізників, аби договір з одеситами розірвали. Сказав, що якогось рішення самостійно прийняти не може.

Микола Заганич, директор АТП-18682, яке під яким готові ночувати хмельницькі перевізники.

 - Я вас почув, але приймати якісь рішення про розірвання договору із «Північтранс» я не в праві. У мене, як в директора, виконавчі функції. Я усе передам власникам і вони приймуть рішення, - відповів перевізникам Микола Заганич.

На відповідь перевізники дали час до кінця сьогоднішнього дня. Якщо договір, як вони хочуть, з одеситами не розірвуть, то пообіцяли влаштувати такий собі «перевізницький майдан».

 - Якщо ви розриваєте договір і даєте нам розірвану копію, ми приходимо всі і вам дякуємо. Якщо ні, то ми ще в більшому складі приходимо і тут ночуємо. Я чекаю дзвінка, - заявив Петро Кузьмін.

Після цих слів перевізники, які стояли за Петром Кузьміним, дружно загомоніли про те, що готові поставити намети під воротами підприємства й стояти доти, поки не питання не вирішиться на їхню користь.

Зв'язок із родиною Вілкулів

ПАТ «Піавнічтранс» зареєстровано в Одесі в 1997 році. Основний вид діяльності - згідно даних сервісу YouControl - пасажирський наземний транспорт міського та приміського сполучення. Цікаво, що 95% акцій «Півнітрансу» належить ТОВ "Тріоріс Інкорпорейшн Лімітед", яке зареєстровано на Кіпрі. За два десятки років своєї діяльності одесити “наколекціонували” 321 ухвалу судів різних інстанцій, де вони були позивачами або відповідачами.

Керівником «Північтрансу» зазначається Сергій Губарєв. Власником ж фірми, за інформацією видання «Наші гроші», є Сурен Сардарян, якого журналісти охрестили «транспортним королем». Його називають другом родини Вілкулів. Вважають, що він товаришує із Юрієм Вілкулом (мер Кривого Рогу) і його сином Олександром Вілкулом (народний депутат). Обоє є екс-регіоналами. Зараз представляють «Опозиційний блок».

«Північтранс» займається пасажирськими перевезеннями не лише в рідній Одесі. У різні роки підприємство зайшло на ринки Кривого Рогу, Дніпра, Павлограду, Києва та Київської області.

Що кажуть в міські раді

В Хмельницькій міській раді ситуацію з одеським «Північтранс», яке має намір возити хмельничан, не коментують. Конверт із поданнями конкурсантів відкриють на засіданні комісії. Тоді й стане відомо, скільки автобусів і на які маршрути хочуть запустити одесити.

 - Засідання конкурсного комітету мало бути 23 жовтня. Та є позов до суду і ухвала про призупинення усіх дій, спрямованих на проведення конкурсу. Тому він перенесений. Також ми зупинили перевірку документів перевізників, які подали документи. Про ситуацію на Заводській ми чули. Та ніяких дій вчинити не можемо, - каже виконуючий обов’язки начальника управління транспорту і зв’язку Хмельницької міськради Сергій Шепурев.

Позов до суду подало підприємство «Поділля Тур». За інформацією Хмельницької міськради, воно із запізненням принесло документи на конкурс і їх не прийняли. Судове засідання заплановане за п’ятницю, 20 жовтня. Слідкуйте за оновленнями на vsim.ua.

Читайте також:

Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.

Коментарі (50)
  • Заморений холодом

    А взагалі плата за проїзд має бути 8 гривень. Тоді можна вимагати і оновлення транспорту, і т.д. А те що зарплати малі, то, в принципі, не перевізники тощо винні. Роботодавці не хочуть платити більше, навіть якщо є змога. А оці оголошення про вакансії із з/п від 5000 грн. це ловушка для лохів від приватних кадрових агенств. Заманюють цим, той хто шукає робіть оплату їх послуг, а роботодавець каже що з/п насправді мінімалка. А кадровому агенству пофік вже тоді, вони своє отримали. Так що вимагайте кращої оплати своєї праці і не будьте лохами. Кажіть роботодавцю, що проїзд дорожчає, вартість продуктів харчування, одягу, комунальні і т.д. А якщо не захоче підвищувати, то роботу на мінімалку можна знайти де завгодно. Але це змусить роботодавців задуматись над адекватністю виплати мінімалки і використанням можливості збільшити вам зарплати

    Мастер Автополив reply Заморений холодом

    8 это мало. По моим экономическим расчетам не менее 12 гривень.

    Николай Николаев reply Мастер Автополив

    То есть проехал одну оставноку или десять,но плати 12.Гениально.....как у Европе...

    Мастер Автополив reply Николай Николаев

    Да о чем говорить, если сам народ не берет билеты. Нет никакого учета. Что на сходняке нарешают, то столько и будем платить.
  • ната

    Як це - чекати конкурсу, а тоді розбиратись?! Тоді вже пізно буде... Як нема в них автобусів, або водіїв не наймуть, чекатимете маршрутку не півгодини,  а набагато більше!!! Куди телефонувати про порушення графіку будете - на Кіпр? Конкуренція - це добре, а ось 321 ухвала суду - це погано,  чи нікого ніщо не насторожує?...

    IGOR reply ната

    С 1.01.2018 маршрутных такси не будет! Весь транспорт будет в рейсовом режиме, и соблюдение графика будет контролировать диспетчерский пункт по GPS (не тому, который сейчас, а от нового поставщика, с которым уже есть контракт, все существующие модули будут перешиты, а там где их нет - установлены)...

    За нарушение требований с ними будут разрывать контракты...

    Так что ни на какие Кипры звонить не надо будет... Всех будет вести 1 диспетчерский пункт...

    Заморений холодом reply ната

    До перевізників є вимоги. Якщо він не буде відповідати цим вимогам, то його діяльність буде припинена. Не хвилюйтесь так сильно. Конкуруйте чесно і все у вас буде добре
  • небайдужа

    Конкуренція, звісно, класна річ - рушій прогресу, боротьба за  пасажира і належну якість послуг!  Але конкуренція має бути ЧЕСНОЮ, бо коли ті "гості" заходять  у наше місто обманним шляхом, то наврядчи від них можна очікувати  чогось доброго.

    Анонім reply небайдужа

    А в чому, на вашу думку, полягає обман??? Чи ви пишете на замовлення коментарі??? Хай хоч фірма буде зареєстрована будь-де, що з того??? Чи краще і далі слухати цих совкових маразматиків, які не готові до змін, бо їм і так добре. Переживають директори, бо їм стане менше доходу, адже кожен маршрутчик "ділиться" з власником, а ще собі щось треба залишити, а запрвитися, бус помити. От і переживають-нервуються, тому і палять за кермом, і знервовані, і правила порушувати ласі.

    небайдужа reply Анонім

    Більше схоже на те, що саме Ви пишите на замовлення, відчувається тенденція. Я ж роблю висновки з прочитаного в публикації. Але дискутувати з  Вами немає змісту і не цікаво, бо оперуєте плітками.

    Заморений холодом reply небайдужа

    У вас тенденція що саме ви пишете на замовлення або від свого імені, боячись конкурентів і бажаючи переконати у своїй правоті. Починаючи з назви коментатора. У двох випадках з малої літери. Тенденція
  • Анонім

    Даруйте панове, але такі методи, які собі дозволяють директори хмельницьких перевізників, говорять про те, що вони мають ВЕЛИЧЕЗНИЙ СТРАХ, що їм не буде що протиставити "гостям", і розмови про підвищення тарифів будуть в минулому. Якщо місцеві не схочуть їздити за 4 грн, то т.звані одесити візьмуться за діло, і можуть показати нашим місцевим, що годі базікати, слід працювати!!! Директори звісно переполох ані, адже їм тоді крадеться ласий шмат, який мали до цього, причому щодня, регулярно і стабільно. Стосовно намірів ""майданувати"" такого слід було очікувати, але це не прикрашає їх в даній ситуації. Краще займіться безпосередньо за працю і доведіть що одеситам тут робити нІчого.

    Іван reply Анонім

    Ну поставлять вони на маршрути газельки-душогубки, а толку? В них неможливо їздити. А як же оновлення автопарку? Рута і баз, які в них начебто є, значно гірші

    VITALIK Il reply Анонім

    Наші перевізники мариновані совкові директора які своєю наглістю підняли тарифи що нам тільки з Києвом змагатися, а покращення умов перевезення та  оновлення парку це не про них

    Іван reply VITALIK Il

    Ну да, в Руті буде значно краще їздити.
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Хмельницького за сьогодні
14:06 Платні соціальні послуги в комунальних закладах Хмельниччини: яка вартість 13:43 У Хмельницькій митниці новий керівник. Що про нього відомо 13:02 На Староміській військові силою затримали чоловіка. У ТЦК кажуть, що він ухилянт play_circle_filled 12:40 Загинули двоє військових з Хмельниччини: Олег Улянчук та Микола Кулябін Від читача 15:03 Хмельницькі кардіологи провели майстер-клас у м.Нетішин 12:06 Дружина Гереги стала власницею квартири за 38,9 мільйона 11:55 Що таке шале? Про затишні будиночки на природі та хто їх будує (Новини компаній) 11:41 Хмельницькі волонтери везуть авто військовим: потрібно пальне 11:01 Погрожував і вимагав пенсію. У Волочиську онук кривдив бабусю 10:15 Куди вступити після 9 та 11 класу: огляд навчальних закладів Хмельницького 10:02 Звільнено працівницю ТЦК, яка зі стоматологом організувала корупційну схему на Хмельниччині 09:02 У Кам’янці-Подільському відкрили меморіальну дошку саперу Івану Остапову photo_camera 21:21 У Хмельницькому призупинять опалювальний сезон 20:24 Зґвалтування 6-річної дитини та 76-річної жінки: сексуальні злочини на Хмельниччині 19:02 Через війну не вистачає водіїв: яка ситуація в громадському транспорті Хмельницького photo_camera 18:27 Чергова сесія Хмельницької обласної ради: які рішення приймали photo_camera 16:01 У Хмельницькому районі підприємець незаконно зрубав дерев на пів мільйона 15:08 У Хмельницькому районі зіткнулись два «Renault». Є постраждалий 14:58 Вибух гранати в квартирі на Хмельниччині: в реанімації підліток
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Хмельницькому Ваші відгуки про послуги у Хмельницькому
keyboard_arrow_up