«Електротранс» замовив ремонт тролейбуса за 348 тисяч

«Електротранс» замовив ремонт тролейбуса за 348 тисяч
Ілюстративне фото
  • Ремонтувати мають тролейбус «Богдан», який мав функцію автономного ходу.

  • В процесі ремонту на нього встановлять чотири нові акумулятори.

Комунальне підприємство «Електротранс» замовило ремонт тролейбуса моделі «Богдан Т70117». Такі послуги оцінили у 348 тисяч гривень. Інформацію про закупівлю оприлюднили у системі «Prozorro». Попередньо підрядника мають визначити 15 листопада. Договір може бути укладений на меншу суму, ніж очікувана. Сам же ремонт майбутній підрядник повинен буде закінчити до кінця цього року.

Згідно з технічним завданням, ремонт передбачає відновлення функції автономного ходу. Зокрема, мають бути виконані такі роботи:

  • встановлення обладнання, а саме:
    • чотирьох акумуляторів
    • зарядного пристрою
    • перетворювача напруги
    • шафи тягової батареї з кришкою та ізолюючою панеллю
    • комплекту елементів конструкції для доопрацювання постамента, кронштейнів кріплення шафи тягової батареї, ізоляторів
    • комплекту високовольтних та низьковольтних проводів і кабелів з встановленням нових наконечників приєднання або конекторів
    • комплекту елементів з’єднань для застосування поставлених перетворювачів в тяговому контейнері
  • адаптація перетворювачів напруги в тяговому контейнері
  • перевірка стану електричних кіл тролейбуса стосовно живлення, керування та заряджання тягової батареї, а за необхідності — усунення недоліків ланцюгів тролейбуса
  • монтаж поставленого обладнання
  • оновлення програмного забезпечення систем керування та пусконалагоджувальні роботи

Згідно з умовами закупівлі, всі роботи підрядник має виконати на території тролейбусного депо. На відновлений блок автономного ходу має надаватися річна гарантія.

Відео дня

Нагадаємо, що у серпні цього року «Електротранс» замовляв ремонт функції автономного ходу для трьох тролейбусів «Богдан Т70117». Очікувана вартість тоді складала 1,044 мільйона гривень, тобто 348 тисяч гривень за один тролейбус. Перелік робіт був аналогічним тому, який наведений у цьому матеріалі вище.

Єдиним учасником та переможцем серпневої закупівлі було ТОВ «Політехносервіс». Вартість ремонту залишилася незмінною відносно очікуваної — 348 тисяч гривень за один тролейбус. ТОВ «Політехносервіс» — це фірма з Броварів, зареєстрована у травні 2009 року. Її основним видом діяльності є виробництво автотранспортних засобів. Власникам та засновниками вказані троє людей — громадяни України Юрій Бомбандьоров і Костянтин Ворушилін та громадянин Чехії Мілослав Черни. Такі дані є в аналітичній системі «YouControl».

Нагадаємо, що у липні цього року в Хмельницькому підписали угоду на виробництво й постачання 42 нових тролейбусів. Крім того, у місті модернізують депо та мийку тролейбусів. Все це коштуватиме 16,55 мільйона євро або ж близько 735,1 мільйона гривень. Основним джерелом фінансування є кредит Європейського банку реконструкції та розвитку. Також проєкт фінансується грантами ЄБРР і ЄС та коштом міського бюджету.

Виготовлятиме тролейбуси приватне об’єднання у складі двох підприємств — українсько-швейцарського ТОВ «Чернігівський автозавод» та вже згаданого вище українсько-чеського ТОВ «Політехносервіс». Перші п’ять тролейбусів Хмельницький має отримати цього року, а термін виконання усього замовлення — до жовтня наступного року. Всі тролейбуси матимуть функцію автономного ходу. Більше про це дізнавайтеся з окремого матеріалу.

Читайте також:

Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.

Коментарі (19)
  • Сергій Нікітін

    Писали водіїв на тролейбуси не вистачає, а вони 42 нових тролейбусів закуповують 🤯

    Сергій reply Сергій Нікітін

    Що ви пишите, до чого.До вашого відома в нас є сильна половина  яка не скиглить це дівчата, жінки, які опановують всі професії

    ГАЛИНА reply Сергій

    Золотi слова 👍👍👍

    Сергій reply ГАЛИНА

    Це  наші жінки золоті.
  • Yan Music-Chess

    Не важливо скільки він відходив. Гроші потрібно записати, що б прибуток не виліз. Тому і ремонтують на папері.
  • Василь Мазурок

    А скільки ж він відходив на лінії ?
  • Лариса Русина

    85 одиниць стоять,бо немає водіїв.... Броні водіям не дають,забирають!!!!!То хто має на них працювати,а великоглядний мєр закуповує ще 50 одиниць!!!Коли ж ви паскуди вже нажеретесь, дерибанять бюджет,як тільки можуть!!!!!!

    alejandro tarasenko reply Лариса Русина

    По факту випустити 85 тролейбусів нема чим. Донедавна максимум 68-69 було.

keyboard_arrow_up