Кому належать хмельницькі автостанції

Кому належать хмельницькі автостанції
  • Автостанції сполучають Хмельницький з селами та іншими містами.

  • Вони розташовані у різних мікрорайонах.

  • Ми дізналися, кому вони належать.

Автостанції Хмельницького сполучають його з іншими населеними пунктами — від найближчих сіл до закордонних міст. Нині автостанцій офіційно є п’ять, вони розташовані у трьох мікрорайонах — у центрі, в Південно-Західному та на Виставці. Часто від автостанцій походять назви зупинок, вони ж слугують для хмельничан орієнтиром.

Для отримання актуального переліку автостанцій у Хмельницькому журналіст vsim.ua подав запит до Хмельницької обласної військової адміністрації. Там надали назви, адреси, імена керівників та службові телефони. Також зазначили, що адміністрація не володіє інформацією про класи автостанцій. Останні в цьому матеріалі будуть вказані станом на травень 2019 року. Перелік автостанцій Хмельницького дивіться нижче.

Відео дня

Додамо, що станом на травень 2019 року офіційних автостанцій у Хмельницькому було більше — загалом сім. Окрім перелічених вище, одна автостанція була біля колишнього торгового центру «Європа» у проїзді Геологів, а ще одна — на виїзді з Хмельницького у бік Тернополя.

Що відомо про власників автостанцій

ТОВ «Хмельницьктранс» володіє автостанціями №1, №2 та №3. Воно зареєстроване в Хмельницькому у травні 2009 року. Основним видом діяльності компанії є допоміжне обслуговування наземного транспорту, статутний капітал складає 1 026 074 гривні. Директором компанії є Лілія Будна, вона ж є кінцевим власником. Засновниками вказані вісім людей, в тому числі вже згадана Лілія Будна. Серед цих восьми людей семеро є хмельничанами, також є один мешканець селища Затока Одеської області. ТОВ «Хмельницьктранс» є власником більшої частини автостанцій не тільки Хмельницького, а й області.

Юридичним попередником ТОВ «Хмельницьктранс» є відкрите акціонерне товариство з такою ж назвою. Воно було зареєстроване у січні 1998 року. ТОВ «Хмельницьктранс» має філію в згаданій вище Затоці — базу відпочинку «Залив». Керівником філії є мешканець Затоки, який є одним з засновників «Хмельницьктрансу». Фірма також пов’язана з Партією промисловців і підприємців України. Такі дані є в аналітичній системі «YouControl».

В історичних даних ТОВ «Хмельницьктранс» вказане ім’я Петра Тернавського. У минулому він був депутатом Хмельницької обласної ради та балотувався у депутати парламенту. Також він керував державним підприємством «Хмельницьке обласне автотранспортне управління», яке діяло у 1999-2006 роках за тією ж адресою, де зараз зареєстроване ТОВ «Хмельницьктранс».

Комунальне підприємство по організації роботи міського пасажирського транспорту зареєстроване в Хмельницькому у жовтні 2003 року. Основним видом діяльності є допоміжне обслуговування наземного транспорту, статутний капітал складає 1 556 907 гривень. Керівником підприємство є Віталій Когут, засновником — Хмельницька міська рада. Окрім автостанції №4, підприємство має й інші об’єкти у Хмельницькому, з яких отримує дохід. Це чотири платні стоянки, а також парковки.

ФОП Броцький Анатолій Васильович зареєстрований у Хмельницькому в червні 2010 року. Основним видом діяльності є допоміжне обслуговування наземного транспорту. Автостанція №5 є єдиною у цього підприємця.

Які послуги повинні надавати автостанції

Згідно із законом «Про автомобільний транспорт», автостанції забезпечують пасажирам:

  • продаж квитків
  • користування приміщеннями для очікування поїздки, облаштованими місцями для сидіння
  • можливість користування громадськими вбиральнями
  • інформування щодо розкладу руху автобусів та вартості поїздки

А для перевізників автостанції мають надавати такі послуги:

  • продаж квитків
  • організація прибуття та відправлення автобуса з облаштованих платформ
  • інформування водія щодо умов дорожнього руху на маршруті

За все це автостанції стягують автостанційний збір, який включається у вартість квитка.

Вимоги, які діяли для всіх класів автостанцій у Хмельницькому (від другого до п’ятого) станом на травень 2019 року:

  • наявність квиткових кас, пристосованих для користування особами з інвалідністю
  • наявність громадських вбиралень
  • наявність громадських вбиралень пристосованих для осіб з інвалідністю
  • наявність підготовлених працівників для надання допомоги особам з інвалідністю
  • наявність обов'язкової візуальної інформації, системи інформування водіїв про умови дорожнього руху
  • наявність технічного обладнання, конструкцій та засобів для забезпечення вільного доступу осіб з інвалідністю

Мінімальні вимоги до автостанцій другого класу (у Хмельницькому це автостанція №1) які діяли станом на травень 2019 року:

  • кількість квиткових кас, не менше — 3
  • наявність автостанційної комп'ютерної системи, яка забезпечує за допомогою мережі Інтернет можливість оперативно ознайомлюватись з інформацією щодо проданих квитків та вільних місць
  • камери схову ручної поклажі, багажу (секції), не менше — 4
  • наявність приміщень для пасажирів з дітьми (кімната матері і дитини)
  • кількість платформ для прибуття й відправлення автобусів, не менше:
    • загальна — 6
    • в тому числі критих — 6
  • наявність кімнат для тривалого відпочинку водіїв
  • майданчик для відстою автобусів, місць (не менше) — 5
  • наявність довідкової служби з можливістю цілодобового обміну інформацією з перевізниками та організатором за допомогою сучасних засобів зв'язку (довідкова служба може обслуговувати декілька автостанцій відповідного власника)
  • можливість використання засобів безготівкового розрахунку та наявність засобів оформлення квитків без участі касира (наявність платіжного термінала)
  • наявність пункту надання невідкладної медичної допомоги
  • надання інформації через систему гучного мовлення
  • мінімальна кількість облаштованих місць для сидіння пасажирів з метою очікування поїздки — 20

Мінімальні вимоги до автостанцій третього класу (у Хмельницькому це автостанції №2 та №3), які діяли станом на травень 2019 року:

  • кількість квиткових кас, не менше — 2
  • камери схову ручної поклажі, багажу (секції), не менше — 2
  • кількість платформ для прибуття й відправлення автобусів, не менше:
    • загальна — 4
  • майданчик для відстою автобусів, місць (не менше) — 3
  • наявність довідкової служби з можливістю цілодобового обміну інформацією з перевізниками та організатором за допомогою сучасних засобів зв'язку (довідкова служба може обслуговувати декілька автостанцій відповідного власника)
  • надання інформації через систему гучного мовлення
  • мінімальна кількість облаштованих місць для сидіння пасажирів з метою очікування поїздки — 15

Мінімальні вимоги до автостанцій четвертого класу (у Хмельницькому це автостанція №5), які діяли станом на травень 2019 року:

  • кількість квиткових кас, не менше — 1
  • камери схову ручної поклажі, багажу (секції), не менше — 1
  • кількість платформ для прибуття й відправлення автобусів, не менше:
    • загальна — 2
  • наявність довідкової служби з можливістю цілодобового обміну інформацією з перевізниками та організатором за допомогою сучасних засобів зв'язку (довідкова служба може обслуговувати декілька автостанцій відповідного власника)
  • мінімальна кількість облаштованих місць для сидіння пасажирів з метою очікування поїздки — 5

Мінімальні вимоги до автостанцій п’ятого класу (у Хмельницькому це автостанція №4), які діяли станом на травень 2019 року:

  • кількість квиткових кас, не менше — 1
  • кількість платформ для прибуття й відправлення автобусів, не менше:
    • загальна — 1
  • мінімальна кількість облаштованих місць для сидіння пасажирів з метою очікування поїздки — 3

Читайте також:

Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.

Коментарі (43)
  • Андрій Ситяк

    А може війна в нас а вам попілікати нема про що,схаменіться
  • Владимир Пасечник

    Хоть би зробили ремонт по всіх станціях ато як бомжарня жд авто вогзали жах повний зато гроші крадуть суки
  • Ольга Осика

    Кому,належать олігархам,ці автостанції,бо вони б собаки загребли мох і болото ніяк не нажеруться.
  • Марта Ленчина

    Це жах , зимою холодно , наче у псарні , злиденність

keyboard_arrow_up