На 1 гривню дорожче: як працюватиме вечірній тариф в громадському транспорті Хмельницького

-
Із 1 вересня хмельничани більше платитимуть більше.
-
Після 20:00 вартість зростає на 1 гривню.
-
Вечірнім тарифом хочуть спонукати перевізників їздити за графіком.
-
Як усе це працюватиме і як контролюватимуть водіїв, дізнався журналіст vsim.ua.
Про підвищення тарифів на проїзд в громадському транспорті Хмельницького заговорили на початку року. Тоді перевізники почали носити до міської ради свої розрахунки нової вартості проїзду. У мерії довгий час говорили, що не погодяться на підняття тарифів, поки перевізники не почнуть виконувати поставлені перед ними вимоги, чого хмельничани так і не дочекалися. Нову вартість все ж встановили. Із 1 вересня в маршрутках і автобусах потрібно буде платити 5 гривень, а в тролейбусах – 3,5 гривні.
Чому саме 20:00 і як це працюватиме
Але і це ще не все. Виконком міськради вирішив, що потрібно ввести вечірній тариф. Починаючи із 20:00 за проїзд в маршрутках і автобусах потрібно буде платити 6 гривень. Головна мета такого нововведення – спонукати перевізників їздити у вечірній час за графіком. Таку пропозицію на розгляд виконкому подав заступник міського голови Андрій Бондаренко. Саме у нього ми розпитали, як працюватиме вечірній тариф. Навели чиновнику приклад для пояснення.
Ж:- Припустимо, якщо пасажир сідає у маршрутку о 19:59 на зупинці «Філармонія», то він сплачує 5 гривень. Уже на «Либідь-плазі» о 20:01 пасажир змушений буде платити 6 гривень?
blockquote>Відео дняА.Б: - Так, людина має платити уже 6 гривень. Якщо будуть якісь суперечки хвилина сюди чи хвилина туди, то ми попередили перевізників, що це має вирішуватися на користь пасажира.
У Хмельницькому остання маршрутка, згідно із графіком руху з сайту міськради, відправляється о 22:48. У цей час побачити хоч якийсь транспорт в місті часто проблематично. Запитали ми й те, чому обрали за межу саме 20:00, а не пізніший час.
- Зазвичай люди закінчують роботу від 17:00 до 19:00. Переважна більшість. Керувалися тим, щоб людина, яка закінчує роботу о 19:00, змогла поїхати ще по денному тарифу. Важко сказати, чи змінимо цю межу. Подивимося, як воно буде працювати, - сказав заступник мера.
Як контролюватимуть перевізників
Головна мета введення вечірнього тарифу – дотримання графіків перевізниками. Збільшенням можливості заробити хочуть їх спонукати не з'їжджати з маршрутів уже в післяробочий час. Та навіть нова ціна за проїзд цього не гарантує. Тому поцікавилися у Андрія Бондаренка, як влада контролюватиме роботу маршруток і автобусів.
- Вечірні графіки будемо контролювати особливо. Будемо виходити рейдами, ставати на зупинках або здійснювати контроль через мережу «Дозор». Будемо складати акти на порушників. Три акти – розірвання договору. Розірвання поки не було. Але за допомогою таких актів вдається впливати на перевізників і ті виправляються, - каже чиновник.
Чиновник сам зізнається, що поки жодного розірвання договорів з перевізниками не було. Але погрожує злісним порушникам, що вони можуть стати першими, якщо не почнуть працювати як слід.
“Під питанням – розірвання договорів по маршрутам №39, 28, 25а, 2, 30, 43, 47. Якщо не буде змін, нікого вже жаліти не збираємося, будемо розривати договори і віддавати маршрути іншим перевізникам або усе повністю переводити на комунальне підприємство”, - написав Андрій Бондаренко на своїй сторінці у Фейсбук.
В міськраді також говорять, що не лише вони мають стежити за дотриманням графіків перевізниками. Просять не соромитися пасажирів повідомляти про порушення і звертатися в управління транспорту і зв’язку: вул. Сковороди, 12, (0382)79-55-25, 79-55-77, [email protected].
Читайте також: Електронний квиток з'явиться у громадському транспорті Хмельницького. Що пропонує мерія?
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
-
Михайло БілецькийКожен працівник за час своєї роботи отримує 22 грн, а водій який везе людину цілий час наприклад з озерної в цент міста, отримує за цю послугу 2.50, нехай кожна зупинка коштує 2.50, як в Европі, чого один за 1 зупинку платить ту саму вартість, коли інший аж з Сракобанівки доїзжає до самого центру.IGOR reply Михайло БілецькийБолее того: водитель к выручке от билетов не должен иметь НИКАКОГО ОТНОШЕНИЯ! Водитель - наёмный рабочий, который должен работать за ЗАРАБОТНУЮ ПЛАТУ! Выручка должна идти работодателю (в бюджет коммунального предприятия), а тот в свою очередь, должен уплачивать с неё налоги. Так построены транспортные системы во всём цивилизованном Мире....IGOR reply IGORВ дополнении добавлю: ездил в Европе компаниями Flixbus и Leo-express. Автобусы шли полупустые. Но водителей это не парило совершенно, они деньги в руки даже не берут, это проблема перевозчика... Им хоть 2 человека, хоть весь салон - оплата будет одинаковая. А у нас сделай хоть 100 гривен за проезд, всё равно перевозчики будут платить водителям минималку + конверт (в сумме до 8000 тысяч). Водителей удерживает то, что они пиз**т деньги с кассы, именно по этому, они как цепные собаки орут на льготников... Я нутром чую, что e-билет провалится...В противном случае хапугам придётся платить выше з/п...IGOR reply Михайло БілецькийДля того, чтобы каждая остановка стоила, как в Европе, надо, чтобы з/п была такая же, как там...
-
Неля ТкачикЯкий може бути вечірній тариф? Якщо 02.09.18 на зупинці Агора, о 20.15, маршрутне таксі 29 навіть не зупинилося щоб забрати пасажирів!!!!!!
-
Olia ZvoleykoА чому не зробити ціну проїзду залежну від відстані між зупинками. Як в інших містах. А то з кінцевої в кінцеву за 5, а через одну зупинку теж 5??? смисл????.Мастер Автополив reply Olia ZvoleykoПотому что это нереально контроллировать, т.к. водитель маршрутки гатаман в своем скотовозе. вот и все
-
Vladimir Tkachukфотка непогана.