На дорогах Хмельниччини знову “латають” ями. Де саме?
-
Роботи ведуть на шляхах в усіх трьох районах.
-
Дороги на час робіт не перекривають.
Цьогоріч під час весняно-осіннього сезону в Хмельницькій області активно взялися за ремонти доріг та мостів. Ще в травні оновили асфальт на “новому мосту” по вулиці Грушевського в Хмельницькому та замінили покриття на обох перехрестях біля мосту. Також у планах було відремонтувати міст по Кам’янецькій. Але поки цього не зробили.
Також в обласному центрі відремонтували покриття на перехрестях та окремих ділянках вулиць. А ще кілька мостів в області. Декотрим було близько 50-70 років і вони не ремонтувалися раніше.
Нещодавно полатали ями на трасі Звягель - Полонне - Старокостянтинів у Старокостянтинівській громаді. А тепер приступили до ремонтів на семи маршрутах, які пролягають у трьох районах. Про це повідомляють в Службі відновлення та розвитку інфраструктури у Хмельницькій області.
Від минулого тижня бригади підрядників ремонтують ділянки доріг, які не відновлювались капітально впродовж останніх років. На них “латають” ями.
Працюють на таких маршрутах:
-
Н-25 Городище – Рівне – Старокостянтинів, поблизу Славути зрізають гребні, напливи
-
Р-48 /Р-24/ - Сатанів - Війтівці - Білогір’я - /Р-26/, поруч із селом Шуньки
-
Т-23-02 Чернелівка – Городок – Смотрич, поблизу сіл Слобідка-Чернелівська та Антонівка
-
T-23-09 Шепетівка - Чуднів – Бердичів на відрізку від Полонного до межі із Житомирською областю
-
T-06-12 Новоград-Волинський - Полонне – Старокостянтинів на ділянці від Понінки до Полонного
-
T-23-14 Теофіполь - Красилів - /Н-03/ зрізають напливи поблизу перехрестя з коловим рухом на перехрещенні з автошляхом Т-18-04 Корець - Славута – Антоніни
-
Т-23-21 Ярмолинці – Кам’янець-Подільський, поблизу села Тинна.
— До нашої Перемоги повноцінне відновлення доріг регіону призупинене, адже пріоритетом держави наразі є підтримання та зміцнення оборонного потенціалу. Відтак, навіть в умовах обмеженого фінансування, працюємо над покращенням безпеки дорожнього руху в межах експлуатаційного утримання, — додають у Службі.
При цьому дорожники зауважують, що економія жодним чином не впливає на якість виконуваних робіт. Вони додають, що лабораторія Служби відновлення систематично контролює якість асфальту, який використовується для аварійних робіт.
Ремонтні роботи тривають під рухом транспортного потоку, тож водіїв закликають бути уважними та обережними в локаціях їх проведення та дотримуватись правил дорожнього руху.
Читайте також:
-
Хто заробляє на ремонтах доріг Хмельниччини 2023 року (ІНФОГРАФІКА)
-
Мін'юст судиться з китайською фірмою через ремонт дороги на Летичів
-
У Ярмолинецькій громаді ремонтуватимуть дороги на 44,5 мільйона
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
Сергей Белицкий
Виктория Модница reply Сергей Белицкий
Хоча, судячи з того, як Ви завзято захищаєте такого роду "ремонти", не дивує. І дорога в Буковелі не дивує? І те, що тендери виграють по областях депутати, які є беніфіціарами д/р фірм, Вас також не дивує? Цей список можна ще довго продовжувати.
Я не говорю про те, що ремонт не потрібен. А от його вартість і якість викликає багато питань, але не у вас😉
P.s. а от що точно вас не стосується, так це те, чому я встаю о 4 ранку. І на відміну від вас (судячи з коментаря) я поняття не маю, що говорять на марафоні.
Юлия Манзяк reply Сергей Белицкий
пані, Ви з дуба рухнули? Я вільна людина, на відміну від Вас. Які ще нафіг господарі? Включіть мозок і виключіть телепропананду🤦🏽♀️
Ви когось за руку зловили на «пилянні» бюджетних коштів??? Чи Ви бодай уявлення маєте, де я працюю, що сиплете якимись звинуваченнями?
Господи, ну коли люди почнуть думати головою, а не фразами з агітації політиків чи телемарафону…
В статті скопійовано опублікований на сторінці державної установи матеріал про поточну роботу Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Хмельницькій області, яка навіть в умовах обмеженого фінансування працює над тим, щоб по дорогах, які не ремонтувалися впродовж десятиліть можна було більш-менш безпечно проїхати, не залишивши ходову, довезти продукти харчування, гуманітарні вантажі, військові вантажі. Все це, бляха, їде по дорогах, не літає! Зброя, якщо хочете, іде по дорогах, а не
телепортується силою думки чи за хотінням окремих людей!
Я погоджуюся з тим, що є питання до ремонтів стадіонів, перекладання бруківки в містах тощо, але Ви хоча б поцікавились як працює логістика в умовах війни.
Щодо закупівлі дронів та амуніції для ЗСУ: Ви придумали механізм яким чином юридична особа, яка отримує ці бюджетні кошти на конкретні цілі, передбачені кошторисом, може їх спрямувати кудись на інші потреби?
Виктория Модница reply Сергей Белицкий
Юлия Манзяк reply Сергей Белицкий
Виктория Модница reply Сергей Белицкий
Юлия Манзяк reply Сергей Белицкий
Виктория Модница reply Сергей Белицкий
Юлия Манзяк reply Сергей Белицкий
Микола Кушнір
І Франко