Станом на зараз виділені смуги є в трьох місцях на Бандери та Кам’янецькій.
В департаменті інфраструктури планують додати ще дві.
На двох центральних вулицях у Хмельницькому збільшиться протяжність смуг для громадського транспорту. Зараз в департаменті інфраструктури міста готують проєкт, аби погодити ідею в управлінні патрульної поліції. Про це журналістам vsim.ua розповів начальник відділу з безпеки дорожньої інфраструктури Олександр Ковальчук.
Наразі смуги для громадського транспорту є на Кам’янецькій в одному напрямку від Купріна до Толстого, а також від Герцена до Подільської. Крім того, смуга є в одному напрямку від Зарічанської до проспекту Миру.
Планується, що нова смуга буде виділена від Подільської до Герцена, а також від проспекту Миру до Прибузької. За словами Олександра Ковальчука, ділянка від Прибузької до Подільської занадто вузька для виділення окремих смуг для громадського транспорту.
— Ми думали ще проспекті Миру виділи окремі смуги, але там зараз не така велика інтенсивність руху, щоб створювалися перешкоди для громадського транспорту, основні в нас перешкоди йдуть по Кам’янецькій, то вирішили поки що цю ділянку виділити для громадського транспорту, — розповів Олександр Ковальчук.
Розташування наявних та майбутніх смуг для громадського транспорту переглядайте на карті.
Читайте також:
«Зелені хвилі» на вулицях Хмельницького: що це таке та як працює
У Хмельницькому змінюють організацію руху: навіщо це роблять та що буде далі
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
Volodymyr Yaremchuk
SDA 2
Vitalii16 MetroLisova reply SDA 2
Крім того, було б ну дуже непогано замінити 29/49 маршрут на тролейбуси (але треба хоча б по 8 тролейбусів на кожен з них для години-пік. На цьому маршруті є ділянка 3км без контактної мережі - можна обійтися тролейбусами з АХ, але можна було б і контактну мережу зробити).
Ще є 21 та 22 автобуси, але проблема в тому, що їх маршрути проходять повністю під контактною мережею - тому правильно було б на ці маршрути також тролейбуси.
Тролейбус 13 можна було б подовжити до кінця Кооперативної.
Є наміри пустити тролейбус в Лезневе (і Ружичну). В такому випадку можна було б пускати його після автостанції вниз на Трудову, а далі на Прибузьку (але якщо там будуть працювати лише 1-2 тролейбуси як планує мер, то цього не буде достатньо - інтервали руху будуть занадто великі)
Також місто має отримати за кредитом ЄІБ 60 тролейбусів (в т.ч. з автономним ходом) + ще певна кількість не за кредитом. І ніби добре, але й тут є свої нюанси: 1) все одно буде куди збільшувати кількість; 2) влада ж як отримає зараз стільки нового рухомого складу, то почне масово списувати старий - в результаті кількість тролейбусів може практично не збільшитися (так, хтось спитає навіщо "мотлох" тримати. Але наприклад, мені подобається, яким шляхом пішла Вінниця в даному випадку - в них старих тролейбусів ще більше, однак вони всі пройшли капітальний ремонт + їздять без реклами. А трамваї їхні швейцарські ще старіші, але чомусь багатьом подобаються)
Vitaliy Petrovich
Elena Skorokhvatova reply Vitaliy Petrovich
Victor Honcharuk reply Vitaliy Petrovich
Vitalii16 MetroLisova reply Vitaliy Petrovich
Я б ще як мінімум запропонував зробити смуги ГТ по Старокостянтинівському шосе в обидва боки (від базару до Прибузької і в зворотньому боці, хоча б). Так, я знаю, що там багато машин - тому і пропоную заборонити в'їзд приватному транспорту. Бо занадто багато бажаючих пересуватися на авто, ще й не дають громадському транспорту нормально їхати (не так давно там ремонтували міст, і нічого, вижили якось ті автомобілісти)
SDA 2 reply Vitalii16 MetroLisova
Віталій Українець
Чому місто кожен день в корках?
місто задихаеться від тупої не продуманої інфраструктури доріг!
місто потребує як мініум ще 2 мости та нові дороги між районами міста.
Vitalii16 MetroLisova reply Віталій Українець
Від появи нових мостів, доріг та їх розширення автомобілів стане ще більше, так як їздити машиною захочуть ще ті, в кого вона є, але хто не хотів їздити неї в корках. Отже, через деякий час корки повернуться знову