Станом на зараз виділені смуги є в трьох місцях на Бандери та Кам’янецькій.
В департаменті інфраструктури планують додати ще дві.
На двох центральних вулицях у Хмельницькому збільшиться протяжність смуг для громадського транспорту. Зараз в департаменті інфраструктури міста готують проєкт, аби погодити ідею в управлінні патрульної поліції. Про це журналістам vsim.ua розповів начальник відділу з безпеки дорожньої інфраструктури Олександр Ковальчук.
Наразі смуги для громадського транспорту є на Кам’янецькій в одному напрямку від Купріна до Толстого, а також від Герцена до Подільської. Крім того, смуга є в одному напрямку від Зарічанської до проспекту Миру.
Планується, що нова смуга буде виділена від Подільської до Герцена, а також від проспекту Миру до Прибузької. За словами Олександра Ковальчука, ділянка від Прибузької до Подільської занадто вузька для виділення окремих смуг для громадського транспорту.
— Ми думали ще проспекті Миру виділи окремі смуги, але там зараз не така велика інтенсивність руху, щоб створювалися перешкоди для громадського транспорту, основні в нас перешкоди йдуть по Кам’янецькій, то вирішили поки що цю ділянку виділити для громадського транспорту, — розповів Олександр Ковальчук.
Розташування наявних та майбутніх смуг для громадського транспорту переглядайте на карті.
Читайте також:
«Зелені хвилі» на вулицях Хмельницького: що це таке та як працює
У Хмельницькому змінюють організацію руху: навіщо це роблять та що буде далі
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
Крім того, було б ну дуже непогано замінити 29/49 маршрут на тролейбуси (але треба хоча б по 8 тролейбусів на кожен з них для години-пік. На цьому маршруті є ділянка 3км без контактної мережі - можна обійтися тролейбусами з АХ, але можна було б і контактну мережу зробити).
Ще є 21 та 22 автобуси, але проблема в тому, що їх маршрути проходять повністю під контактною мережею - тому правильно було б на ці маршрути також тролейбуси.
Тролейбус 13 можна було б подовжити до кінця Кооперативної.
Є наміри пустити тролейбус в Лезневе (і Ружичну). В такому випадку можна було б пускати його після автостанції вниз на Трудову, а далі на Прибузьку (але якщо там будуть працювати лише 1-2 тролейбуси як планує мер, то цього не буде достатньо - інтервали руху будуть занадто великі)
Також місто має отримати за кредитом ЄІБ 60 тролейбусів (в т.ч. з автономним ходом) + ще певна кількість не за кредитом. І ніби добре, але й тут є свої нюанси: 1) все одно буде куди збільшувати кількість; 2) влада ж як отримає зараз стільки нового рухомого складу, то почне масово списувати старий - в результаті кількість тролейбусів може практично не збільшитися (так, хтось спитає навіщо "мотлох" тримати. Але наприклад, мені подобається, яким шляхом пішла Вінниця в даному випадку - в них старих тролейбусів ще більше, однак вони всі пройшли капітальний ремонт + їздять без реклами. А трамваї їхні швейцарські ще старіші, але чомусь багатьом подобаються)
Я б ще як мінімум запропонував зробити смуги ГТ по Старокостянтинівському шосе в обидва боки (від базару до Прибузької і в зворотньому боці, хоча б). Так, я знаю, що там багато машин - тому і пропоную заборонити в'їзд приватному транспорту. Бо занадто багато бажаючих пересуватися на авто, ще й не дають громадському транспорту нормально їхати (не так давно там ремонтували міст, і нічого, вижили якось ті автомобілісти)
Чому місто кожен день в корках?
місто задихаеться від тупої не продуманої інфраструктури доріг!
місто потребує як мініум ще 2 мости та нові дороги між районами міста.
Від появи нових мостів, доріг та їх розширення автомобілів стане ще більше, так як їздити машиною захочуть ще ті, в кого вона є, але хто не хотів їздити неї в корках. Отже, через деякий час корки повернуться знову