На Озерній роблять велопішохідну доріжку майже за 5 мільйонів: деталі

- Роботи розпочали на ділянці від вулиці Озерної до Панаса Мирного.
- Дізнавалися деталі і що про нову доріжку думають хмельничани.
На вулиці Степана Бандери з’явиться нова велопішохідна доріжка. Вона буде пролягати від вулиці Озерної до Панаса Мирного. Роботи з її улаштування вже розпочали. Виконують їх комунальники за сприятливих погодних умов.
Допис про нову велопішохідну доріжку з’явився на сторінці Департаменту інфраструктури 26 квітня. На опублікованих світлинах видно, що вздовж вже вимостили бордюр, а на місці майбутньої доріжки робітники висипають щебінь.
В інформації департаменту йдеться, що доріжка матиме протяжність один кілометр і буде шириною у три метри.
-
Доріжка шириною 3 м, довжиною понад 1 км розпочали влаштовувати по правій (східній) стороні вулиці С. Бандери, її буде вимощено тротуарною плиткою, - зазначають у департаменті інфраструктури.
Аби з’ясувати деталі, зокрема й вартість робіт, журналісти vsim.ua звернулись до управління житлово-комунального господарства. Щоправда, посадовці щоразу перенаправляли один до одного й врешті відповіді ми не отримали. Зокрема, у відділі благоустрою УЖКГ порадили звернутись до відділу ремонту вулично-дорожньої мережі департаменту інфраструктури. А там, в свою чергу, до управління комунальної інфраструктури. До слова, в.о.начальника управління Василь Кабальський повідомив, що відповідь щодо робіт нададуть лише після запиту. Як тільки зможемо отримати інформацію, ми її опублікуємо.

Яка вартість робіт?
Інформацію про роботи з облаштування велопішохідної доріжки ми знайшли в системі «Prozorro». Там йде мова про виконавця робіт, у скільки обійдеться облаштування велопішохідної доріжки і що саме входить в цю суму.
Замовником робіт вказане управління комунальної інфраструктури Хмельницької міськради.
Згідно інформації в системі, загальна вартість робіт з облаштування велопішохідної доріжка складає близько 5 мільйонів гривень. В цю суму входять:
- авторський і технічний нагляд за виконанням робіт по об’єкту,
- експертиза проекту,
- проектно-кошторисна документації + внесення змін до неї,
- власне капітальний ремонт вулиці Бандери - улаштування вело-пішохідної доріжки на ділянці від вулиці Озерної до вулиці Панаса Мирного.
Тобто, роботи з капітального ремонту обійдуться у 4 мільйони, все інше - сума всіх пунктів, що включає експертизу, нагляд й проектно-кошторисну документацію.
На порталі йдеться, що “Капітальний ремонт вулиці Бандери – улаштування вело-пішохідної доріжки на ділянці від вулиці Озерної до вулиці П. Мирного в м. Хмельницькому виконуватиме ТОВ “Архітектоніка”, які є переможцем аукціону. Озвучена пропозиція у договорі - 4 мільйони і майже 67 тисяч гривень.
Як зазначено на сервісі YouControl, ТОВ “Архітектоніка” зареєстроване у Хмельницькому 2006 року. Основний вид діяльності: “Організація будівництва будівель” і більше двох десятків інших: від штукатурних і малярних робіт, до ландшафту та будівництва доріг і автострад.
Попередньо, роботи з облаштування планують завершити - до 31 серпня 2023 року.
Що про велопішохідну доріжку думають хмельничани?
Тему будівництва і ремонтів під час війни хмельничани активно обговорюють. Стосовно цього в мережі не раз виникали дискусії. Хтось ледь не щодня скаржиться на вибоїни і ями на дорогах, незручний заїзд чи відсутність тротуарів, а хтось вважає, що всі роботи в місті слід відкласти після перемоги. Новина про нову велопішохідну доріжку на Бандери не виключення. Зокрема, під дописом на сторінці департаменту інфраструктури люди залишають такі коментарі:
-
Це добре, але суміщати велосипедистів з пішоходами - така собі ідея. Інакше можна робити і автомобільнопішохідні дороги.
-
У професійних муніципальних менеджерів велоінфраструктура є частиною дорожної мережі, а у "дібілів" - пішохідної. Але кому я то говорю і пишу…
Не перша велопішохідна доріжка у Хмельницькому
Що про облаштування нової доріжки думають велосипедисти? Журналісти vsim.ua поцікавились в активіста громадської організації “Критична маса” Сергія Коваля. За його словами, велопішохідні доріжки є загальноєвропейською практикою.
-
Мікрорайон Озерна за останні роки стрімко розбудовується і кількість населення зростає. Згідно плану розвитку велоінфраструктури, що прийнятий міською радою і проводиться будівництво велодоріжок та велосмуг. Будівництво вело-пішохідної доріжки дозволить згодом Озерну з'єднати з діючою вже на проспекті Миру, що дозволяє безпечно потрапити до центру міста. Вело-пішохідні доріжки є загальноєвропейською практикою. Це не перша саме велопішохідна доріжка в Хмельницькому, вже існує така на Трудовій ( від перехрестя Заводської і Прибузької), яка добре себе зарекомендувала. При невеликому трафіку пішоходів і велосипедистів проблем бути немає, адже ширина зазначена 3м , що достатньо для безпеки кожного учасника дорожнього руху, - каже Сергій Коваль.
Наразі у Хмельницькому прокладено понад 20 кілометрів велодоріжок і велосмуг. Велоактивісти сподіваються, що в подальшому їх кількість буде лише збільшуватись, аби з віддаленого району можна було дістатись у будь-яку точку міста виключно велодоріжками.
Друзі, а що ви думаєте про облаштування велопішохідної доріжки на Озерній? Чи достатньо їх у Хмельницькому? Діліться своїми думками у коментарях.
Читайте також:
- Хмельницьку Службу автодоріг реформували. Що змінилось
- У закинутому приміщенні на Інститутській хочуть облаштувати Будинок воїна
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
Зараз велосипедна доріжка. Нащо? війна іде... Ти що робиш влада? 4 млн. Мабуть підійшов час владі знімати бронь і вирушати на фронт, щоб зрозуміти, що зараз головне для країни. Госпіталь в Ракової не хочете відновити для хлопців?