Незвичайний для міста транспортний засіб помітили вчора, 12 листопада.
Чи будуть його використовувати для перевезення пасажирів?
Хмельничани помітили на вулицях міста незвичайний для Хмельницького вид транспорту — двосекційний автобус. Машини такого типу також називають «гармошками». Фото автобуса виклав хмельничанин Олег Стефанів у спільноті «Хмельницький Development».
Про новий автобус ми запитали у заступника міського голови Хмельницького Андрія Бондаренка. Він розповів, що цей автобус проходив обкатку на маршруті №2. Новий перевізник, приватне підприємство «Автогаз-захід», перевіряв, чи можна його використовувати на вулицях Хмельницького. Зрештою з’ясували, що це неможливо, тому хмельничан таком автобусом возити не будуть. На маршруті будуть використовувати звичайні великогабаритні автобуси.
Нагадаємо, що ПП «Автогаз-захід» виграло конкурс на перевезення пасажирів за маршрутом автобусу №2. На засіданні виконавчого комітету міської ради розглядатимуть питання щодо підписання з ними договору на п’ять років. Засідання відбудеться завтра, 14 листопада. «Автогаз-захід» планує возити хмельничан великогабаритними автобусами з низькою підлогою. Про інші маршрути, для яких обрали перевізників, ви можете дізнатися в матеріалі «У міськраді визначили перевізників для 12 автобусних маршрутів Хмельницького».
Невдовзі у Хмельницький мають прибути п’ять нових тролейбусів виробництва заводу «Богдан». Їх мають привезти до 20 листопада. Про це розповів Андрій Бондаренко. За його словами, вже попередньо визначили маршрут, на якому використовуватимуть тролейбуси. Він сполучатиме мікрорайон «Ракове» та завод «Катіон». Пройде маршрут такими вулицями:
Довженка
Гарнізонна
Майборського
Чорновола
Красовського
Купріна
Кам’янецька
Тернопільська
Маршрут тролейбуса матиме №4. На його частині немає контактної мережі, але це на заваді не стане. Адже, як ми повідомляли раніше, нові тролейбуси зможуть їхати автономно на відстань до 21 кілометра.
Нагадаємо, що у Хмельницького має з’явитися новий автобусний маршрут під №3. Він сполучастиме філармонію та мікрорайон Озерна. Розглядатимуть питання щодо створення маршруту на засіданні виконкому завтра, 14 листопада. Згідно з проектом рішення, маршрут пройде вулицями Панаса Мирного, Озерною, Степана Бандери та Кам’янецькою. Возитимуть хмельничан великогабаритні автобуси. Маршрут тимчасово обслуговуватиме КП «Електротранс».
Крім того, хмельничан чекає ще одна новація у громадському транспорті — «Електронний квиток». Перші пластикові картки для мешканців міста вже виготовили. Щоправда, призначені вони для пільгових категорій населення. Оператор системи, ТОВ «Фінансова компанія „Герц“», має замовити квитки вже для всіх хмельничан.
Читайте також:
Коли запрацюють табло прибуття транспорту на «Електроніці» та «Оазисі»
У Хмельницькому вже виготовили електронні квитки. Хто і коли їх отримає
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Facebook, Telegram, Instagram, Viber та YouTube.
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
Тролейбусів там взагалі в 2.5 рази МЕНШЕ, ніж в Хмельницькому. В Маріуполі 47 (це не нові, це всього) тролейбусів (з них 33 робочі). В Хмельницькому 126 (з них 95 робочих, але чекайте - ще є 5 нових які вже прибули, але ще не обкатані. Через півмісяці тобто вже буде 100 робочих. До речі ці 5 нових Богданів мають автономний хід 20 км!!!(це ж без проблем можна подати їх в Ружичну чи Лезневе)).
А що Маріуполь? Ну є там 4 БКМ, 13 нових Дніпро і 13 б/в Манів. По факту цих 130 за рахунок єбрр ще немає.
і да, Маріуполь за чисельністю населення не трохи більший за Хмельницький! 440тис проти 270тис, нічого собі трохи.
Назвіть хоч одне місто (крім Кременчука, і то там тролейбусів значно менше - 79 разом з недіючими) за розміром як Хмельницький, в якого справи кращі?
Ті міста які купляють транспорт такими великими партіями, купили і можуть вже забути на багато років про закупівлю чогось нового. Це їм буде на багато років наперед. А Хмельницький вже декілька років купує тролейбуси. Вже є 31 Богдан + 2 Електрони = 33 тролейбуси після 2014 року. І цей рік не повинен бути останнім роком закупівлі, ще 2-5 років планують закупляти. А ось те що не закупляють гармошки - це да, це зло.
А головне вони завозяться без прививок з сіл. А чому? А тому, що врачів туди в амбулаторії направляє обласна чи района лікарня. Мабуть і ампулки з прививками призначені для сіл від 1000-2000грн за шт і зникають там , в аптеках головних лікарів цих лікарень. А порахуй скільки на опалення, на комунальні заклади освіти йде ?А на утримання обслуговуючого персоналу навчальних закладів і лікарень?
А вони непривиті завозяться , то і на епідемії, на лікуваня йде уйма грошей з місцевого хмельницького бюджету. І на лікарняні для цих мамаш і дітей теж йде.
А де їм потім знайти роботу??