- Після новорічно-різдвяних свят в мерії вирішили дослідити, як працює транспорт після реформи.
- Після численних зауважень від пасажирів чиновники виділили три дні для моніторингу.
- Визначили 5 основних проблем.
27 грудня в Хмельницькому відбулася транспортна реформа. Розмови на зупинках та в міському транспортні різко змінили свій курс від політики до змін транспортної мережі Хмельницького. Думки пасажирів журналісти vsim.ua вже публікували. Якщо одні радіють збільшенню кількості великогабаритного транспорту, то інші скаржаться на недотримання графіку руху водіями.
Як зміни вплинули на транспортну мережу, чи задоволені хмельничани, дізнавалися і посадовці. Для цього заступник мера Андрій Бондаренко і начальник управління транспорту і зв’язку Сергій Шепурев почали їздити в тролейбусах і маршрутках.
За підсумками трьох днів їхніх спостережень визначили 5 найбільших проблем. Їх на своїй сторінці у Фейсбук оприлюднив Андрій Бондаренко. Список подаємо без змін:
- Головна проблема – графіки. Вони поки що робочі і надалі напрацьовуються. Сьогодні пропрацювали графіки по тролейбусах. З понеділка оприлюднимо їх на сайті. Під них на наступному тижні будемо пристосовувати графіки руху приватного транспорту.
- Збільшення інтервалів руху тролейбусів. Це пов’язано з продовженням деяких маршрутів (13, 15), об’єднанням 8 і 8А, а головне – з браком водіїв. Проблема частково буде вирішена затвердженням нових графіків. Ну і сьогодні розпочали компанію з пошуку водіїв: https://www.facebook.com/andrij.bondarenko/posts/1581465661936706
- Є невеликі проблеми з забиранням людей з ранку з пр. Миру (Сілістра, Медтехніка, Темп). Не можуть впоратися 46 маршрут (додамо 1 одиницю) і 43 (бо 54 пустили по Прибузькій). Щоб розвантажити, плануємо відновити маршрут №1 по пр. Миру, а в подальшому хочемо запустити ще тролейбусний маршрут.
- Пасажири недостатньо проінформовані про нові маршрути: 8, 58, 30А, 31, 55, а також тролейбуси №56 і 57. Плануємо на наступному тижні провести збори з мешканцями Отрадного, Дивокраю, Дубово щодо популяризації цих маршрутів.
- Ще одна проблема – пільгові перевезення. Держава не виконує свої зобов’язання по відшкодуванню, але з міського бюджету на це виділено 65 мільйонів, з яких 60 млн. – на муніципальний транспорт, 5 млн. – на приватний. Тому проблему будемо поступово вирішувати, працюємо над цим разом з перевізниками.
Друзі, а які пропозиції щодо удосконалення маршрутної мережі маєте ви? Пишіть у коментарях.
Читайте також:
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.