Продовження тролейбусної лінії в Гречанах і нові маршрути: запланували зміни в громадському транспорті Хмельницького

Продовження тролейбусної лінії в Гречанах і нові маршрути: запланували зміни в громадському транспорті Хмельницького
Фото з архіву редакції
  • За п’ять років у місті мають з’явитися десятки нових тролейбусів.

  • Ще у міськраді думають над продовженням лінії з кінцевої Гречан до вулиці Північної.

На наступні п’ять років, 2024-й — 2028-й, підготували програму розвитку громадського транспорту у Хмельницькій громаді. Її вже затвердили на виконкомі, далі її ще мають розглянути депутати міськради. У документі йдеться про зроблене минулими роками, поточні проблеми та плани на до 2028 року. Пропонуємо вам дізнатися про головне.

Яким є громадський транспорт зараз і що змінилося останніми роками

Нині у сфері управління міськради є три типи маршрутів громадського транспорту:

  • Відео дня
    /li>

Таким чином у громаді формально є 89 маршрутів, а фактично ж їх 76.

Возять хмельничан 68 тролейбусів та 240 автобусів. Серед останніх велику пасажиромісткість мають 52, середню — 38, а малу — 150. До слова, раніше ми готували для вас матеріал про те, якими автобусами возять хмельничан. На балансі комунального підприємства «Електротранс» є 105 тролейбусів, майже 70% з яких відпрацювали свої терміни експлуатації.

Протягом останніх п’яти років, 2019-го — 2023-го, перевізникам вдалося покращити ситуацію з рухомим складом. Зокрема, ось які зміни були у приватників:

Також були оновлення і в комунальному «Електротрансі»:

Попри зміни громадський транспорт міста все ще має ряд проблем:

Що планують на 2024-2028 роки

Ключові плани щодо змін у громадському транспорті на найближчі п’ять років:

Загалом вартість реалізації програми оцінюють у понад 48,6 мільйона гривень за п’ять років. Гроші можуть брати як з міського бюджету, так і з інших джерел, не заборонених законом.

Окрім описаного вище, у програмі також згадується проєкт співпраці з європейськими партнерами на 10,6 мільйона євро (близько 437,5 мільйона гривень). Ця сума складається з:

За ці гроші хочуть купити 40-44 тролейбуси, реконструювати електропостачання та розподільну мережу для тролейбусів, модернізувати обладнання депо та тягових підстанцій, осучаснити мийку тролейбусів та обладнати зупинки по місту енергозберігаючим освітленням.

В результаті реалізації програми хочуть досягнути таких результатів:

Читайте також:

Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.

Коментарі (15)
  • Oleksandr

    текст невірний, більшість "автобусів" - то переобладнані вантажівки, і не мають возити людей взагалі. Треба тиснути перевізників щоб ставили нормлальний транспорт або забирати самі прибуткові маршрути в комунальну власніть, якщо вони не хочуть. А  тролейбуси пофарбувати, бо облізлі що жах.
  • IGOR

    Транспортная сеть, которая есть сегодня - отвратительная, если честно. Очень много маршрутов, которые по сути друг друга дублируют, перегружают и без того критически перегруженные транспортные артерии, вроде Каменецкой, при этом есть места с реально проблемным транспортным покрытием или без него вообще. И каждый раз, когда делаются нововведения, они идут по старым лекалам, которые либо не логичные, либо уже давно устаревшие, которые создавались под город образца 90ых-00ых. Нужна полная перезагрузка, переосмысление, с нуля.
  • Олександр Левицький

    26маршрутів троллейбуса. На лінії виходить50-60троллейбусів. 60розділити на26виходить по три на маршрут. Супер. Питання нахрена стільки маршрутів. Зробіть 10но з толком. Доречі, гармошки вже на лінії немає. Певно вже всьо, поламали
  • Андрей Медведков

    Какой на хер троллейбус!строительством моста гречаны-олешин разворотили всю насыпь!!!о людях не думают в о о б щ е!!!а деньги взяли,падлюки! война где?одним кланяемся,что живы,работаем,а другие, чинуши,мародерствуют"в законе"!на минные поля бы вас в ваших тачках вместо крыс!!!

keyboard_arrow_up