Наступного року в міськраді хочуть придбати для міста 10 автобусів. Стільки ж планують придбати і тролейбусів.
«Електронний квиток» має запрацювати у всьому комунальному транспорті.
Розпочнуть прокладання нової вулиці між Трудовою і Зарічанською.
На сайті ХМР з’явився проект рішення виконкому з програмою соціально-економічного розвитку на 2020 рік. У ній розписані плани щодо наступного року — що хочуть змінити у місті та у скільки це має обійтися. Серед переліченого є чимало проектів у сфері транспорту, зокрема й громадського. Ми обрали найголовніше та розповімо вам про них далі.
Наступного року в Хмельницькому мають нарешті закінчити будівництво вулиці Січових Стрільців. Вона сполучатиме вулицю Панаса Мирного та Старокостянтинівське шосе. На завершення робіт мають витратити 13,565 мільйона гривень. Як ми вже писали раніше, загальна вартість нової вулиці — 29,8 мільйона гривень. Будує її ПрАТ «Хмельницьке ШБУ №56».
Також мають розпочати будівництво першої черги вулиці Мельникова, яка сполучатиме Зарічанську та Трудову. Витратити на це протягом року планують 19,155 мільйона гривень.
Крім того, у міськраді планують виділити 500 тисяч гривень на завершення проекту щодо нової вулиці, яка сполучатиме Західно-Окружну та Степана Бандери. Початок запланованої вулиці розташований біля зупинки «Електроніка», а кінець — неподалік перехрестя Західно-Окружної та Берегової.
На розробку проекту автомобільного шляхопроводу через залізницю планують витратити 1 мільйон гривень. Вона сполучатиме Старокостянтинівське шосе та вулицю Толстого поряд із залізничним вокзалом. За словами заступника міського голови Хмельницького Андрія Бондаренка, розпочинати саме будівництво 2020 року поки не планується.
А от будівництво автомобільного тунелю під залізницею поки під питанням. Цей тунель буде розташований біля залізничної зупинки «Речовий ринок» та сполучатиме вулицю Будівельників та проїзд Геологів. За словами Андрія Бондаренка, проект на цей тунель вже виготовили. Ідею будівництва об’єкту запропонував депутат міськради Олександр Василишин. Він є власником ринку «Оптовик» на вулиці Геологів. Депутат обіцяв залучити кошти на будівництво з державного бюджету, проте чи вдасться йому це, поки невідомо. За словами Андрія Бондаренка, саме від державного фінансування залежить, чи почнуть будівництво 2020 року. Проте з міської скарбниці запланували виділити на це майже 2,575 мільйона гривень. Загальна вартість будівництва — 25,749 мільйона гривень.
2020 року для Хмельницького планується придбати новий транспорт — 10 автобусів та 10 тролейбусів. Придбають машини через фінансовий лізинг. Скарбниці міста це має обійтися у 149 мільйонів гривень. Крім того, протягом 2020 року планується повністю впровадити систему «Електронний квиток» у громадському транспорті комунальної власності.
Нагадаємо, що цього року для Хмельницького вже придбали 10 тролейбусів виробництва заводу «Богдан». Планували також купити 10 великогабаритних автобусів, проте грошей у бюджеті на це не вистачило.
У програмі соціально-економічного розвитку йдеться, що протягом перших дев’яти місяців року хмельничан та гостей міста перевозили 72 тролейбуси та 280 автобусів (включаючи малогабаритні). Тролейбусами перевезли 29,8 мільйона пасажирів, з яких 71,3% були пільговиками. Також завершили капітальний ремонт мосту на Старокостянтинівському шосе та 23 вулиць і тротуарів. Крім, того встановили дев’ять нових зупинок, з яких три мали електронне табло з графіком прибуття громадського транспорту.
Читайте також:
У Хмельницькому прискорили запуск нового маршруту та нових автобусів
У Хмельницькому хочуть розібрати на запчастини 12 тролейбусів
У Хмельницькому перейменували вісім вулиць та створили новий сквер (КАРТА)
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Facebook, Telegram, Instagram, Viber та YouTube.
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
Анастасия Яблонская
Рома
Петр Аріон
Сіма
Sidorcuk Masa reply Сіма
То же самое и за газ и коммунальные, мы платим и за себя и за них. Газ должен быть по 2,4 а не по 9 грн То же и тепло , за них платим и за себя
Rostislav Mantachka reply Sidorcuk Masa
Sidorcuk Masa reply Rostislav Mantachka
Rostislav Mantachka reply Sidorcuk Masa