У Хмельницькому хочуть розібрати на запчастини 12 тролейбусів

У Хмельницькому хочуть розібрати на запчастини 12 тролейбусів
  • Долю «рогатих» ще мають вирішити депутати міськради.

  • Машини до використання вже не придатні та простоюють у депо по кілька років.

12 хмельницьких тролейбусів можуть завершити свій «життєвий шлях». У комунальному підприємстві «Електротранс» хочуть розібрати їх на запчастини, а все, що залишиться, — здати на металобрухт. Там підготували документи на списання транспортних засобів. А завтра, 14 листопада, це питання розглядатимуть на засіданні виконавчого комітету міської ради. Відповідний проект рішення розміщений на сайті Хмельницької міськради.

Документом пропонується передати питання ліквідації тролейбусів на розгляд депутатів міськради, тобто на наступну сесію. Списати хочуть 12 машин марки «ЗіУ» трьох моделей — «9В», «682В» та «682Г». Найстаріший тролейбус випущений 1985 року, найновіший — 1993-го. У проекті рішення вказано, що транспортні засоби непридатні до подальшого використання.

За словами головного інженера КП «Електротранс» Олексія Ковтуна, тролейбуси вже вичерпали свій технічний, моральний та фізичний ресурс. Він розповів, що машини розберуть, певні частини залишать, а від решти позбудуться.

Відео дня

— Все, що придатніше до використання або підлягає відновленню, залишається на підприємстві й здається на склад. Більшість основних агрегатів, таких як тяговий двигун, головні передачі, мости, колісні барабани, зазвичай ще придатні до використання або відновлюються. Непридатними зазвичай виявляються кузов, рама та сидіння. Також часто не доцільно в подальшому використовувати компресорні агрегати, які відпрацювали по декілька мільйонів годин. Це все здається на металобрухт, а виручені гроші перераховують на казначейський рахунок міста, — розповів Олексій Ковтун журналістам vsim.ua.

За словами головного інженера «Електротрансу», тролейбуси, які планується списати, не використовуються в середньому два—три роки. Цьогоріч машини списуватимуть вперше. Востаннє це робили 2017 року. Тоді «пішли з життя» сім тролейбусів.

Нагадаємо, що у вересні цього року на вулиці Хмельницького виїхали п’ять нових тролейбусів виробництва луцького заводу «Богдан». Гроші за них виплачуватимуть протягом трьох років. «Рогаті» можуть їхати автономно на відстань до п’яти кілометрів. Це дозволить їм об’їхати незначні перешкоди, наприклад, ДТП.

А цього місяця, до 20 листопада, у Хмельницький мають надійти ще п’ять тролейбусів з того ж заводу «Богдан». Вони зможуть їздити автономно відстань до 21 кілометра. У міськраді запланували створити новий тролейбусний маршрут, який пройде через ділянки без контактної мережі. За попередньої інформацією, він матиме №4 та сполучатиме завод «Катіон» і мікрорайон Ракове. Проляже маршрут такими вулицями: Тернопільська, Кам’янецька, Купріна, Красовського, Чорновола, Майборського, Гарнізонна, Довженка. Карту ви можете переглянути у нашому матеріалі за посиланням.

Як ми повідомляли раніше, для «Електротрансу» мали придбати 10 нових великогабаритних автобусів. Але це питання довелося відкласти. Заступник міського голови Андрій Бондаренко розповідав, що кошти на придбання автобусів довелося спрямувати на інші першочергові видатки.

Читайте також:

Слідкуйте за новинами Хмельницького у Facebook, Telegram, Instagram, Viber та YouTube.

Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.

Коментарі (5)
  • Василь
    Один раритет вже стояв на пляжі, всі знають що з нього зробили...
  • dema gelevatyj
    А хіба не можно залишити хоч одну стару машину як рарітет , для історії транспорту міста. Наприклад 1985 року
    Valentyn reply dema gelevatyj
    Ідея хороша, але машина 1985 року випуску в якості музейного експоната - не найкращий варіант.
    А от тролейбус №146 1981 року випуску, або №152 - останній з пониженою задньою площадкою, більше би підійшли.
    Проблема тільки в фінансах і тому, що нікому це не потрібно...
  • сержант
    виробник завод iменi Урiцького з мiста Енгельс, давав термiн експлуатацii - 15 рокiв
  • сержант
    оновлюють тролейбусний парк, це добре

    то що ЗiУ в нас ще працюють даже на рашке дивуються
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Хмельницького за сьогодні
13:04 Хмельничани попрощались із добровольцем Павлом Матвеєвим photo_camera 12:01 Хмельничан кличуть до Університету третього віку: стартував набір photo_camera 11:38 На Хмельниччині збили крилату ракету та шість безпілотників 11:06 Конфлікт з ТЦК у Кам'янці: відкрили два кримінальних провадження Від читача 23:23 У мережі опублікували експертизу заяв ученого Олега Мальцева 10:43 Хмельничани за кордоном: куди виїхали, як адаптуються, чи повернуться 09:24 Сусідній Тернопіль оговтується від обстрілу: що відомо про наслідки 08:42 Хмельниччина під ударом: в ОВА розповіли про наслідки нічної атаки 21:09 Грози і висока температура: прогноз на 6 червня для Хмельниччини 20:37 Попрощалися з п'ятьма загиблими військовими з Хмельниччини photo_camera 20:08 У Хмельницькому водій маршрутки порушив ПДР. Його оштрафували 19:11 На фронті загинув 19-річний розробник дронів із Хмельниччини 18:47 «росіяни не думали, що їх зустріне спротив»: історія демобілізованого Сергія Черняка 18:07 Прикордонники Хмельницької академії ДПСУ отримали державні нагороди 17:38 П’ять нових тролейбусів вже у Хмельницькому. Що в них є та коли вийдуть на маршрути? play_circle_filled photo_camera 16:57 На Хмельниччині чоловік помер від побиття табуреткою. Відбувся суд 16:06 За його керівництва знищено командира окупантів: розвідника з Хмельниччини відзначили посмертно 15:15 На Хмельниччині з’явилися нові охоронні зони. Перелік 14:22 У Хмельницькому оброблятимуть сім парків від кліщів. Новий графік
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Хмельницькому Ваші відгуки про послуги у Хмельницькому
keyboard_arrow_up