Долю «рогатих» ще мають вирішити депутати міськради.
Машини до використання вже не придатні та простоюють у депо по кілька років.
12 хмельницьких тролейбусів можуть завершити свій «життєвий шлях». У комунальному підприємстві «Електротранс» хочуть розібрати їх на запчастини, а все, що залишиться, — здати на металобрухт. Там підготували документи на списання транспортних засобів. А завтра, 14 листопада, це питання розглядатимуть на засіданні виконавчого комітету міської ради. Відповідний проект рішення розміщений на сайті Хмельницької міськради.
Документом пропонується передати питання ліквідації тролейбусів на розгляд депутатів міськради, тобто на наступну сесію. Списати хочуть 12 машин марки «ЗіУ» трьох моделей — «9В», «682В» та «682Г». Найстаріший тролейбус випущений 1985 року, найновіший — 1993-го. У проекті рішення вказано, що транспортні засоби непридатні до подальшого використання.
За словами головного інженера КП «Електротранс» Олексія Ковтуна, тролейбуси вже вичерпали свій технічний, моральний та фізичний ресурс. Він розповів, що машини розберуть, певні частини залишать, а від решти позбудуться.
— Все, що придатніше до використання або підлягає відновленню, залишається на підприємстві й здається на склад. Більшість основних агрегатів, таких як тяговий двигун, головні передачі, мости, колісні барабани, зазвичай ще придатні до використання або відновлюються. Непридатними зазвичай виявляються кузов, рама та сидіння. Також часто не доцільно в подальшому використовувати компресорні агрегати, які відпрацювали по декілька мільйонів годин. Це все здається на металобрухт, а виручені гроші перераховують на казначейський рахунок міста, — розповів Олексій Ковтун журналістам vsim.ua.
За словами головного інженера «Електротрансу», тролейбуси, які планується списати, не використовуються в середньому два—три роки. Цьогоріч машини списуватимуть вперше. Востаннє це робили 2017 року. Тоді «пішли з життя» сім тролейбусів.
Нагадаємо, що у вересні цього року на вулиці Хмельницького виїхали п’ять нових тролейбусів виробництва луцького заводу «Богдан». Гроші за них виплачуватимуть протягом трьох років. «Рогаті» можуть їхати автономно на відстань до п’яти кілометрів. Це дозволить їм об’їхати незначні перешкоди, наприклад, ДТП.
А цього місяця, до 20 листопада, у Хмельницький мають надійти ще п’ять тролейбусів з того ж заводу «Богдан». Вони зможуть їздити автономно відстань до 21 кілометра. У міськраді запланували створити новий тролейбусний маршрут, який пройде через ділянки без контактної мережі. За попередньої інформацією, він матиме №4 та сполучатиме завод «Катіон» і мікрорайон Ракове. Проляже маршрут такими вулицями: Тернопільська, Кам’янецька, Купріна, Красовського, Чорновола, Майборського, Гарнізонна, Довженка. Карту ви можете переглянути у нашому матеріалі за посиланням.
Як ми повідомляли раніше, для «Електротрансу» мали придбати 10 нових великогабаритних автобусів. Але це питання довелося відкласти. Заступник міського голови Андрій Бондаренко розповідав, що кошти на придбання автобусів довелося спрямувати на інші першочергові видатки.
Читайте також:
На вулиці Хмельницького виїхав «автобус-гармошка». Чи буде він возити хмельничан
У Хмельницькому вже виготовили електронні квитки. Хто і коли їх отримає
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Facebook, Telegram, Instagram, Viber та YouTube.
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
А от тролейбус №146 1981 року випуску, або №152 - останній з пониженою задньою площадкою, більше би підійшли.
Проблема тільки в фінансах і тому, що нікому це не потрібно...
то що ЗiУ в нас ще працюють даже на рашке дивуються