У хмельницьких тролейбусах запрацювала нова система оплати за проїзд

  • Кондуктори видають квитки для проїзду за допомогою валідаторів.
  • Замість звичних білетиків видаватимуть схожі на чеки квитки.
  • Нова системи оплати на повну запрацювала сьогодні, 17 липня.
У хмельницьких тролейбусах запрацювала нова система оплати за проїзд

Майже за мільйон гривень з бюджету міста для КП «Електротранс» закупили 85 валідаторів. Вісім місяців вони лежали на підприємстві практично без діла. Кондуктори брали їх до рук під час навчання і по декілька разів під час роботи в тестовому режимі. У повному режимі валідатори запрацювали сьогодні, 17 липня.

Автоматизована система обліку оплати для пасажирів кардинальних змін не принесуть. Їм й далі потрібно буде дати 2,5 гривні за проїзд. Замість звичних білетиків, вони отримуватимуть квитки, які схожі на чеки. Їх видаватимуть валідатори. Для цього кондуктор проводитиме своєю карткою через апарат, схожий на переносний банківський термінал.

Корисне посилання

Найбільша база пропозицій продати чи купити Renault в Україні. Аutomoto.ua - пошуковик на 100 автосайтах.

На квитках вказано дату і час поїздки, маршрут і номер тролейбуса

.Валідатори, як кажуть в «Електротрансі», допоможуть краще слідкувати за пасажиропотоком. Як говорить директор підприємства Віктор Паламарчук, вони в будь-який момент зможуть перевірити скільки було куплено квитків й на якому маршруті. Усі інформація буде автоматично синхронізуватися й групуватися.

Коментарі (9)

Ви не авторизовані

  • Сергій Якубенко

    то все показуха.
  • Анонім

    Готується грунт для заміни кондукторів валідаторами. Потім стануть продавати пластикові карточки, на яких буде певна сума або певна кількість поїздок, щось на кшталт скретчкарт поповнення рахунку...знайшли заміну кондукторам.
  • IGOR

    Должна быть возможность владения своими картами. Чтобы положить на карточку деньги и рассчитываться ею, без мелочей и сдач...

    Serg Rybak reply IGOR

    Це в планах. Але вони багато чого обіцяють
  • Олександр

    Це фігня. Чому б не повернутись до старих компостерів як у столиці?

    Сергій Якубенко reply Олександр

    нашо повертатися назад. потрібно рухатися вперед.

    Олександр reply Сергій Якубенко

    В Києві можна купити десяток квитків - прокомпостувати в любому тролейбусі і їхати без проблем. В багатьох тролейбусах навіть кондукторів немає. А тут якась фігня. - багато часу на видачу квитка. Це не майбутнє з валідатором а якийсь 37й  рік. Майбутнє то безконтактна картка як в метро.

    Serg Rybak reply Олександр

    Згоден. Але з нашими людьми до цього треба йти поступово

    Мастер Автополив reply Serg Rybak

    Для наших людей нужны контроллеры, которые будут постоянно шерстить. А все остальное это только схемы заработка руководства ТУ.
Не пропускай новини — долучайся до нас на Facebook