Майже за мільйон гривень з бюджету міста для КП «Електротранс» закупили 85 валідаторів. Сім місяців вони лежали на підприємстві без діла. Кондуктори брали їх до рук під час навчання і по декілька разів під час роботи в тестовому режимі.
- Кондуктора в тестовому режимі працювали щонайменше по два рази. Впроваджувати сучасні технології нам важко. Більшість кондукторів у нас старшого віку. Це може стати нашою проблемою. Є тенденція, що може багато людей звільнитися. Люди старшого покоління не хочуть працювати з валідаторами. Не хочемо тиснути на них. Дехто жаліється, що він їм заважає коли багато людей. Деякі навпаки наловчилися. Є такі, що чіпляють карточку до руки і тільки бах-бах-бах і все. Але думаю, що все буде добре, - каже Віктор Паламарчук.
Повноцінно використовувати систему автоматизованої системи обліку оплати проїзду не могли. Чекали поки відповідний закон підпише президент України. Також порядок використання валідаторів мав прийняти міськвиконком. Затвердили його на засіданні вчора, 29 червня. Працювати система почне з 17 липня.
Як працюватимуть валідатори:
Для пасажирів при введенні валідаторів кардинально нічого не зміниться. Вони й далі будуть розраховуватися за проїзд готівкою. Але замість старих білетів вони отримуватимуть в руки чеки. Їх видаватимуть валідатори. Для цього кондуктори проводитимуть карткою по пристрою.
Нова система, як кажуть в "Електротрансі", допоможе краще вести облік коштів і стежити за пасажиропотоком.
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
Сергій Якубенко