Щороку все більше хмельничан звертаються до міської ради, аби отримати одноразову матеріальну допомогу. Здебільшого просять гроші на лікування. Крім того, потрібні мешканцям і кошти на ліквідацію наслідків пожеж та інші потреби. У 2019 році з міського бюджету виділили 15 мільйонів гривень на виплату матеріальної допомоги. Лише за два місяці цього року понад 15 тисяч хмельничан вже подали заяви.
Які документи потрібно подати на отримання матеріальної допомоги та коли її призначать, з'ясували журналісти vsim.ua.
Хмельничани можуть написати заяву щодо матеріальної допомоги на міського голову, заступників мера, а також секретаря та депутатів міськради. Зробити це можна у відділі звернень, що на Гагаріна, 18. З собою потрібно мати паспорт, ідентифікаційний код, заяву та довідку, яка підтверджує причини звернення. Це може бути довідка про захворювання, нещасний випадок, посвідчення пільговика.
Заступники міського голови можуть призначати допомогу у розмірі до 500 гривень, міський голова, секретар і депутати міської ради - від 500 до 1000 гривень. Якщо на потреби заявника, необхідно більше 1000 гривень, то рішення приймається на засіданні виконавчого комітету. Якщо ж сума більша за 5000 гривень, то виноситься рішення на сесію міської ради.
Звернення від мешканців мають розглянути протягом 30 днів. Але в зв’язку з тим, що заяв більше, ніж можливо обробити у ці 30 днів, тому виплати затримуються. Як повідомляють у соцзахисті, зараз кошти отримали вже 1300 хмельничан. Це ті, які подали заяви на початку січня.
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.