- На сайті пошуку роботи є лише 9 вакансій, в яких пропонують зарплату більше 20 тисяч гривень.
- Такі гроші готові платити регіональному представнику, начальнику відділу продажу і штукатуру-арматурнику.
- Журналісти vsim.ua проаналізували пропозиції із заробітком від 20 тисяч.
Кожен мріє про високо оплачувану роботу, за яку отримуватимеш "шалені" гроші. Щотижня на сайті пошуку вакансій rabota.ua можна знайти близько 200 пропозицій. Ілише близько десяти, за які готові платити від 20 тисяч гривень.
- Робота, за яку готові платити від 20 тисяч гривень - це не вигадка. Дійсно роботодавці пропонують таку зарплату людям, які займатимуть керівну посаду на підприємстві. Але може бути і таке, що за цими вакансіями приховують, наприклад, ставку в 5000 гривень, а решта грошей йде як бонуси за гарні результати, - коментує фахівець одного з кадрових агенств міста Ірина Мосійчук.
Журналісти vsim.ua проаналізували вакансії, які хмельничанам пропонували цього тижня. Обрали пропозиції, в яких готові платити від 20 тисяч гривень. Таких виявилось лише 9.
Зарплата: 20 000 гривень
Вимоги:
- вища професійна освіта та стаж роботи із проектування від 5 років;
- наявність відповідного сертифіката вітається,
- вміння працювати в команді.
Обов'язки:
- знання містобудівного законодавства, державних будівельних норм і стандартів;
- управління відділом та координації роботи по виготовленню проектно-кошторисної документації (ПКД) по всіх розділах робочого проекту (РП);
- аналіз інженерних, конструкторських, архітектурних рішень;
- перевірка та виготовлення ПКД;
- контроль термінів видачі ПКД;
- контроль за правильністю складання кошторисної документації;
- контроль за технічним рівнем прийнятих проектних, містобудівних та архітектурно-планувальних рішень;
- авторський нагляд;
- підготовка ПКД для проходження експертизи;
- захист проектів в органах експертизи.; супровід РП під час проходження експертизи;
- контроль за дотриманням вимог чинного законодавства.
Зарплата: 20 000 гривень
Обов'язки:
- Пошук клієнтів
- Продаж запчастин до сільськогосподарської техніки
- Створення і розвиток клієнтської бази
- Ведення договірного документообігу
Основні вимоги:
- Освіта: вища (технічна, аграрна, менеджмент, маркетинг)
- Досвід роботи в продажах запчастин до сільськогосподарської техніки від 2 років
- Уміння і бажання продавати
Особисті якості:
- Активність
- Комунікабельність, грамотна мова
- Уміння працювати на результат
Зарплата: 20 000 гривень
Вимоги:
- вища освіта (зоотехнічна або ветеринарна);
- досвід роботи та досягнення в сфері технології утримання тварин;
- високий рівень знання програм годівлі тварин;
- відповідальність;
- комунікабельність;
- стресостійкість.
Обов'язки:
- технологічний супровід продуктів;
- балансування раціонів у годівлі тварин;
- моніторинг та діагностика стану здоров'я тварин;
- організація зоотехнічних та ветеринарних заходів.
Умови роботи:
- готовність до відряджень та поїздок;
- ненормований графік роботи;
- конкурентний рівень заробітної плати;
- офіційне працевлаштування.
Зарплата: 25 000 гривень
Вимоги до кандидата:
- вища агрономічна освіта;
- глибокі знання засобів захисту рослин (ЗЗР);
- успішний досвід роботи в продажах ЗЗР;
- знання сільгоспвиробників регіону (налагоджені професійні відносни будуть перевагою);
- знання структури ринку (виробники, продавці, споживачі);
- знання біології та фізіології с/г культур; технології обробки сільськогосподарських культур за допомогою ЗЗР;
- управлінський досвід роботи; впевнений користувач ПК;
- наявність водійського посвідчення та наявність автомобіля (бажано);
- навики ведення переговорів, відповідальність, цілеспрямованість, самоорганізація;
Функціональні обов'язки:
- планування і аналіз роботи відділу;
- моніторинг ринку, конкурентний аналіз;
- робота над розширенням клієнтської бази;
- ведення переговорів з клієнтами;
- виконання планів продаж;
- правління складськими запасами;
- участь у демонстраціях на днях поля.
Зарплата: 25 000 гривень
Вимоги:
- Лідерські якості, навички постановки завдань і контролю їх виконання.
- Уміння мотивувати інших людей на роботу, вміння планувати роботу команди і системне бачення процесу продажів.
- Відмінні комунікації, оперативність в роботі, ініціативність, самостійність в роботі;
- Уміння і бажання працювати на результат, високий рівень відповідальності.
- Наявність особистого автомобіля.
Обов'язки:
- Управління командою торгових представників, організація їх роботи і навчання;
- Постановка завдань і контроль їх виконання, аудит торгових точок;
- Особисті продажі;
- Проведення переговорів, контроль виконання планів продажів;
- Досягнення планових показників продажів;
- Вирішення питань при виникненні конфліктних ситуацій;
- Ведення звітності в 1С.
Зарплата: 30 000 гривень
Вимоги до кандидата:
- Вища профільна освіта;
- Досвід роботи на посаді фінансового директора, фінансового менеджера виробничих підприємств від 3-х років;
- Впевнений користувач ПК, 1С 8 (доскональне володіння, досвід автоматизації обліку, постановка завдань відділу IT), Excel (зведені таблиці, формули);
- Навички формування управлінської звітності, бюджетування і фінансового планування;
- Навички фінансового аналізу, бізнес-планування, управління фінансовими потоками;
- Скрупульозність, уважність, відповідальність.
Обов'язки:
- Організація роботи фінансового підрозділу;
- Планування і координація фінансових операцій компанії;
- Управління рухом грошових коштів;
- Організація процесу бюджетування;
- Бізнес планування;
- Управління ризиками;
- Фінансово-економічний аналіз;
- Контроль взаєморозрахунків, здійснення платежів.
Зарплата: 40 000 гривень
Вимоги: досвід роботи, бажання працювати і заробляти
Обов'язки: швидке і якісне виконання монолітних робіт
Умови роботи: згідно з домовленістю, забезпечення житла, доставка на об'єкт
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.