Вакансії тижня у Хмельницькому: яку зарплату пропонують секретарям

Вакансії тижня у Хмельницькому: яку зарплату пропонують секретарям
  • Журналісти vsim.ua підготували для вас чергову підбірку вакансій. 
  • Цього разу ми вирішили дізнатись, яку зарплату роботодавці пропонують секретарям.

На сайті work.ua за останні сім днів від роботодавців з’явилось 12 вакансій секретаря. Саме їх огляд ми підготували цього тижня. Ми обрали пропозиції із повною зайнятістю і вказаною заробітною платою. Вона коливається від 5 до 15 тисяч. Більш детально про умови працевлаштування читайте далі. 

Помічник керівника

6 000 грн. 

Вимоги:

  • дівчина/хлопець до 25 років;
  • рівень знання англійської мови вище середнього
  • володіння ПК та офісними програмами
  • дисциплінованість, грамотність, охайність;
  • бажано права категорії В

 Обов’язки:

  • пошук інформації
  • робота з документами, переклад
  • ведення кореспонденції
  • пошук та закупка товарів
  • виконання інших особистих прохань керівника

Офіс-менеджер

7 000 грн.

Вимоги:

  • активна життєва позиція;
  • знання ПК на рівні користувача — офісні програми;
  • спочатку ми навчимо Вас, потім Ви будете нести відповідальність за цю область та відповідати за результат;
  • здатність та бажання до навчання.

 Обов’язки:

  • друк, копіювання та сканування документів, організація документообігу в компанії;
  • забезпечення робочих місць, закупка;
  • прийом та направлення відвідувачів, прийом дзвінків;
  • виконання завдань від керівника компанії.

Помічник начальника

15 000 грн.

Вимоги:

  • вік до 35 років (чоловіки)
  • стресостійкість,
  • уважність,
  • бажання працювати і розвиватися,
  • сконцентрованість на поставленій задачі та чіткість її виконання .

 Офіс-менеджер

6 000 грн.

Вимоги:

  •  Дівчина активна, доброзичлива, не конфліктна.

Обов’язки:

  • Реєстрація та розподіл вхідної/вихідної документації.
  • Відправка кореспонденції потрібним способом: пошта, кур'єрська служба, постановка завдання внутрішньому кур'єру.
  • Замовлення канцелярії та води на офіс.
  • Складання авансових звітів з витрат підзвітних засобів.
  • Введення в 1С даних по відправкам.
  • Виконання в рамках своєї компетенції інших обов’язків за розпорядженням директора чи безпосереднього керівника.

Адміністратор на рецепцію

5 000 грн.

Вимоги:

  • креативність
  • бажання допомагати іншим
  • бажання розвиватися

Офіс-менеджер

9 000 грн.

Вимоги:

  • Вільне володіння грамотною українською та російською мовами.
  • Висока продуктивність праці і чіткість виконання завдань.
  • Бажання самонавчатися і вдосконалювати свої знання.
  • Вміння працювати на результат.
  • Володіння знаннями телефонного етикету.
  • Базові знання ПК на рівні користувача (пакет MS Office), бажане знання 1с.
  • Комунікабельність, відповідальність, стресостійкість та дипломатичність.

Обов’язки:

  • Опрацювання замовлень, звернень.
  • Консультування клієнтів в офісі.
  • Виконання поточних завдань керівництва.

 Помічник керівника

6 000 грн.

Вимоги:

  • Активна життєва позиція
  • Бажання навчатись і розвиватись
  • Хороші базові навики роботи з ПК (Офісні програми);
  • Впевнений користувач соціальних мереж Facebook / Instagram;
  • Відповідальність, пунктуальність.

Обов’язки:

  • Допомога в реалізації меркетингової стратегії;
  • Поширення інформації та взаємодія з колективом;
  • Ведення проектів в соціальних мережах;

Адміністратор на рецепцію басейну

5 000 грн.

Вимоги:

  • комунікабельність
  • бажання допомагати людям
  • цілеспрямованість

 Обов’язки:

  • Гостинно зустрічати клієнтів
  • Надавати інформацію
  • Допомагати клієнтам.
  • Виконувати поставлені фінансові цілі.

 Офіс-менеджер, фахівець по роботі з клієнтами

7 000 грн.

Вимоги:

  • Дівчина, вік від 23 років.
  • Вища освіта.
  • Досвід роботи від одного року.

Обов’язки:

  • Робота з клієнтом по телефону (прийом замовлень від клієнтів).
  • Формування заявок на ремонт техніки, контроль за їх виконанням, інформування клієнтів про хід виконання робіт, узгодження суми ремонту з клієнтом і т.д.
  • Постановка замовлень в маршрут, контроль відвантаження товарів.
  • Облік і виписка первинної документації (рахунки, акти виконаних робіт, накладні відпустки).
  • Прийом і оформлення техніки клієнтів на ремонт в сервісний центр.
  • Робота з вхідною / вихідною кореспонденцією.
  • Ведення обліку за видатковими матеріалами сервісного центру.

Слідкуйте за новинами Хмельницького у Facebook, Telegram, Instagram, Viber та YouTube.

Коментарі
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Хмельницького за сьогодні
14:12 Мабутнє серце ділового світу Поділля - БЦ «ТЕМП» (Новини компаній) 14:05 Стадо оленів, зіньківська ковбаса, і пекельний перевал. Рецепт цікавих вихідних від хмельничанина Олександра photo_camera stars 13:42 Померли 24 хворих з COVID. Скільки людей лікується на Хмельниччині 13:10 Від 9 до 13 тисяч. Вчителям обіцяють підвищити зарплати з 1 грудня Від читача 20:06 Як надається стаціонарна кардіологічна допомога мешканцям області 12:40 У хмельницькій міській лікарні запрацювала комп’ютерна томографія за 11,7 мільйона photo_camera 12:20 Cтоячі у транспорті та обов’язкові QR-коди. Змінили правила карантину в Україні 11:34 Справу смертельної ДТП з патрульним вже передали до суду. Йому загрожує до 10 років 10:54 Замінили старі купюри на нові. Пенсіонера з Хмельниччини ошукали на 18 тисяч гривень 09:29 Понад 11 мільйонів українців вже вакцинувались від СOVID - МОЗ 19:04 Б’ють жінок або дітей. Зібрали історії сімейних конфліктів хмельничан stars 18:50 У Хмельницькому влаштують фестиваль, щоб врятувати 2-річну Софійку 17:41 У “Дії” запрацювали 7 нових соціальних послуг: як скористатись 16:48 Поспілкувалися з підприємцем, який встановить тюбінг в центрі Хмельницького. Що він розповів photo_camera stars 16:01 Майже півсотні протоколів склали на Хмельниччині за порушення карантину 14:39 На Хмельниччині до смерті побили 58-річного чоловіка
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Хмельницькому Ваші відгуки про послуги у Хмельницькому
keyboard_arrow_up