Партнер рубрики Події

Які вимоги до салонів, перукарень і магазинів, які запрацюють 11 травня

Які вимоги до салонів, перукарень і магазинів, які запрацюють 11 травня
Фото ілюстративне
  • З понеділка в Україні починається послаблення карантину.
  • Які рекомендації отримали роботодавці і чого не можна буде, читайте далі.

Уряд вирішив послабити карантинні обмеження. Вже з понеділка, 11 травня, запрацює чимало закладів – літні майданчики у кафе та ресторанах, непродовольчі магазини, салони краси, перукарні. Крім цього, можна буде відвідувати зони відпочинки – прогулятись парком чи сходити до музею під відкритим небом. Однак не все так просто. Для кожного закладу розробили тимчасові рекомендації щодо протиепідемічних заходів. Отож, які правила запрацюють:

Салони краси і перукарні

  • Проведення температурного скринінгу всіх працівників перед початком робочої зміни з подальшим недопусканням до виконання обов'язків працівників, в яких при проведенні температурного скринінгу виявлено температуру тіла понад 37,2° C або в яких було виявлено ознаки респіраторних захворювань.
  • При проведенні вимірювань температури тіла контактними засобами вимірювання необхідно забезпечити обов'язкову дезінфекцію засобу для контактного вимірювання після кожного його використання.
  • 2. Прийом клієнтів здійснюється виключно за попереднім записом з дотриманням часового інтервалу не менше 15 хвилин між відвідувачами для виключення контакту між ними. Очікування черги повинно здійснюватися ззовні приміщення з дотриманням принципів соціального дистанціювання (1,5 м).
  • 3. Перебування сторонніх осіб та очікування послуги клієнтами в закладі забороняється, за винятком не більше одного з батьків, які супроводжують малолітніх дітей та/або осіб, що супроводжують осіб з інвалідністю.
  • 4. Організація на вході до закладу місць для обробки рук антисептиками спиртовмісними з концентрацією активнодіючої речовини понад 60 % для ізопропилових спиртів та понад 70 % для етилових спиртів.
  • 5. Дозволяється одночасне перебування клієнтів у закладі з розрахунку не більше однієї особи на 10 квадратних метрів площі зали обслуговування. Допуск клієнтів у заклад та перебування у закладі до початку надання послуги дозволяється лише у засобах індивідуального захисту, зокрема респіраторі або захисній масці (у тому числі саморобних), так, щоб були покриті ніс та рот.
  • 6. Між місцями надання послуг потрібно забезпечити дистанцію не менше двох метрів.
  • 7. Працівники, що надають послуги, та інший персонал повинен обов'язково використовувати медичні маски або респіратор (без клапану) та одноразові рукавички.
  • 8. Після кожного клієнта проводиться дезінфекція і поточне прибирання поверхонь, до яких торкаються клієнти, та дезінфекції інструментів багаторазового використання.
  • 9. Суб'єкт господарської діяльності повинен забезпечити:
  • працівників п'ятиденним запасом засобів індивідуального захисту та дезінфікуючих засобів і організувати контроль за їх використанням;
  • інформування клієнтів щодо встановлених обмежень та умов обслуговування при вході до закладу, при проведенні телефонних записів та на офіційних сторінках в мережі Інтернет та соціальних мережах;
  • нанесення відповідного тимчасового маркування, в тому числі і поза межами закладу, з метою уникнення скупчення перед входом та дотримання умов перебування в черзі з дотриманням дистанції між клієнтами не менше 1,5 м;
  • вологе прибирання з використанням миючих та дезінфекційних (в кінці зміни) засобів і провітрювання не рідше ніж кожні 2 години та після закінчення робочого дня / зміни;
  • тимчасове відсторонення від роботи осіб з групи ризику (особи, які досягли 60-річного віку, особи, які мають хронічні захворювання, що пригнічують імунітет).
  • симптоми респіраторних захворювань - кашель, лихоманка, ломота в тілі тощо;
  • самоізолюватись у разі виникнення симптомів респіраторних захворювань.

Непродовольчі магазини

  • 1. Проведення температурного скринінгу всіх працівників перед початком робочої зміни з подальшим недопусканням до виконання обов'язків працівників, в яких при проведенні температурного скринінгу виявлено температуру тіла понад 37,2° C або в яких було виявлено ознаки респіраторних захворювань.
  • При проведенні вимірювань температури тіла контактними засобами вимірювання необхідно забезпечити обов'язкову дезінфекцію засобу для контактного вимірювання після кожного його використання.
  • 2. Організація на вході до місць торгівлі непродовольчими товарами місць для обробки рук антисептиками спиртовмісними з концентрацією активнодіючої речовини понад 60 % для ізопропилових спиртів та понад 70 % для етилових спиртів.
  • 3. Дозволяється одночасне перебування клієнтів у закладі з розрахунку не більше однієї особи на 10 квадратних метрів площі зали обслуговування. Обмеження контакту між працівниками та відвідувачами повинно здійснюватися шляхом організації обслуговування з дотриманням принципу соціального дистанціювання.
  • Допуск відвідувачів у заклад та перебування у закладі дозволяється лише у засобах індивідуального захисту, зокрема респіраторі або захисній масці (у тому числі саморобних), так, щоб були покриті ніс та рот.
  • 4. Працівники закладу повинні обов'язково використовувати медичні маски або респіратор та одноразові рукавички.
  • 5. Суб'єкт господарської діяльності повинен забезпечити:
  • працівників п'ятиденним запасом засобів індивідуального захисту та дезінфікуючих засобів і організувати контроль за їх використанням;
  • обладнання вмивальників для миття рук з милом та створити умови для обробки рук антисептиками;
  • інформування клієнтів щодо встановлених обмежень та умов обслуговування при вході до закладу та на офіційних сторінках в мережі Інтернет та соціальних мережах;
  • нанесення відповідного тимчасового маркування для перебування в черзі з дотриманням дистанції між клієнтами не менше 1,5 м;
  • вологе прибирання з використанням миючих та дезінфекційних (в кінці зміни) засобів і провітрювання не рідше ніж кожні 2 години, перед відкриттям та після закінчення робочого дня / зміни;
  • тимчасове відсторонення від роботи осіб з групи ризику (особи, які досягли 60-річного віку, особи, які мають хронічні захворювання, що пригнічують імунітет).
  • 6. Працівники повинні:
  • регулярно мити руки з рідким милом або обробляти їх спиртовмісними антисептиками не рідше ніж раз на 3 години та після відвідування громадських місць, використання туалету, прибирання, обслуговування тощо;
  • прикривати рота та носа при кашлі та чханні зігнутою рукою в лікті або одноразовою серветкою;
  • утримуватись від дотиків обличчя руками;
  • утримуватись від контактів з особами, що мають симптоми респіраторних захворювань - кашель, лихоманка, ломота в тілі тощо;
  • самоізолюватись у разі виникнення симптомів респіраторних захворювань.

Заклади громадського харчування

  • 1. Проведення температурного скринінгу всіх працівників перед початком робочої зміни з подальшим недопуском до виконання обов'язків працівників, в яких при проведенні температурного скринінгу виявлено температуру тіла понад 37,2° C або в яких було виявлено ознаки респіраторних захворювань.
  • При проведенні вимірювань температури тіла контактними засобами вимірювання необхідно забезпечити обов'язкову дезінфекцію засобу для контактного вимірювання після кожного його використання.
  • 2. Обслуговування в закладах громадського харчування дозволяється виключно на виніс за попереднім замовленням та/або на літніх майданчиках під відкритим небом при умові забезпечення дотримання відстані не менше 1,5 метра стіл від стола та одно- двомісного розміщення клієнтів за одним столом.
  • 3. На вході до закладу необхідно організувати місця для обробки рук антисептиками спиртовмісними з концентрацією активнодіючої речовини понад 60 % для ізопропилових спиртів та понад 70 % для етилових спиртів.
  • 4. Вхід відвідувачів до приміщень закладів громадського харчування забороняється.
  • 5. Замовлення здійснюється дистанційно (телефоном, з використанням засобів телекомунікацій) або через спеціально облаштоване вікно (вхідні двері) закладу. Видача замовлень та розрахунок здійснюється через спеціально облаштоване вікно або через вхідні двері закладу.
  • 6. Місце видачі замовлень та розрахунку повинно:
  • унеможливлювати вхід відвідувачів до приміщень закладу;
  • мати можливості безготівкового (безконтактного) розрахунку;
  • бути обладнане столиком/поличкою для передачі замовлення без особистого контакту з клієнтом.
  • 7. Адміністрація/персонал самостійно забезпечує та контролює виконання умов з недопущення черг та скупчень навколо місць видачі замовлень. Біля місць потенційного скупчення людей повинно бути нанесено відповідне тимчасове маркування для перебування в черзі з дотриманням дистанції між клієнтами не менше 1,5 м.
  • 8. Працівники, що видають замовлення та здійснюють розрахунок, повинні бути одягнені в медичні маски або респіратор та одноразові рукавички.
  • 9. Меню повинні бути розміщені для ознайомлення поруч з місцем видачі замовлень. Видача клієнтам меню заборонена.
  • 10. Видача замовлень здійснюється виключно в одноразовому посуді та в закритій тарі.
  • 11. Суб'єкт господарської діяльності повинен забезпечити:
  • працівників п'ятиденним запасом засобів індивідуального захисту та дезінфікуючих засобів і організувати контроль за їх використанням;
  • інформування клієнтів щодо встановлених обмежень та умов обслуговування в закладі та на офіційних сторінках в мережі Інтернет та соціальних мережах;
  • вологе прибирання виробничих приміщень та поверхонь на літніх майданчиках з використанням миючих та дезінфекційних (в кінці зміни) засобів не рідше ніж кожні 2 години, перед відкриттям та після закінчення робочого дня / зміни;
  • тимчасове відсторонення від роботи осіб з групи ризику (особи, які досягли 60-річного віку, особи, які мають хронічні захворювання, що пригнічують імунітет).
  • 12. Працівники повинні:
  • регулярно мити руки з рідким милом або обробляти їх спиртовмісними антисептиками не рідше ніж раз на 3 години та після відвідування громадських місць, використання туалету, прибирання, обслуговування тощо;
  • прикривати рота та носа при кашлі та чханні зігнутою рукою в лікті або одноразовою серветкою;
  • утримуватись від дотиків обличчя руками;
  • утримуватись від контактів з особами, що мають симптоми респіраторних захворювань - кашель, лихоманка, ломота в тілі тощо;
  • самоізолюватись у разі виникнення симптомів респіраторних захворювань.

 Нотаріуси, адвокати, аудитори:

  • 1. Проведення температурного скринінгу всіх працівників перед початком робочої зміни з подальшим недопуском до виконання обов'язків працівників, в яких при проведенні температурного скринінгу виявлено температуру тіла понад 37,2° C або в яких було виявлено ознаки респіраторних захворювань.
  • При проведенні вимірювань температури тіла контактними засобами вимірювання необхідно забезпечити обов'язкову дезінфекцію засобу для контактного вимірювання після кожного його використання.
  • 2. Прийом клієнтів здійснюється виключно за попереднім записом з дотримання часового інтервалу не менше 15 хвилин між відвідувачами для виключення контакту між ними. Очікування черги повинно здійснюватися ззовні приміщення з дотриманням принципів соціального дистанціювання (1,5 м).
  • 3. Двері закладу мають бути закриті для входу без запису. Біля дверей має бути можливість повідомити про прихід відвідувача (дзвінок, домофон тощо) та розміщена інформація про способи запису.
  • 4. Перебування сторонніх осіб та очікування послуги клієнтами в закладі забороняється, за винятком не більше одного з батьків, які супроводжують малолітніх дітей, та/або осіб, що супроводжують осіб з інвалідністю.
  • 5. На вході до приміщення потрібно обладнати місце для обробки рук антисептиками спиртовмісними з концентрацією активнодіючої речовини понад 60 % для ізопропилових спиртів та понад 70 % для етилових спиртів.
  • 6. Допуск клієнтів у заклад та перебування у приміщенні дозволяється лише у засобах індивідуального захисту, зокрема респіраторі або захисній масці, так, щоб були покриті ніс та рот.
  • 7. Працівники, що надають послуги, та інший персонал повинен обов'язково використовувати медичні маски або респіратор (без клапану) та одноразові рукавички.
  • 8. Після кожного клієнта проводиться дезінфекція і поточне прибирання поверхонь, до яких торкаються клієнти, та дезінфекції інструментів багаторазового використання.
  • 8. Суб'єкт господарської діяльності повинен забезпечити:
  • працівників п'ятиденним запасом засобів індивідуального захисту та дезінфікуючих засобів і організувати контроль за їх використанням;
  • інформування клієнтів щодо встановлених обмежень та умов обслуговування при вході до закладу, при проведенні телефонних записів та на офіційних сторінках в мережі Інтернет та соціальних мережах;
  • нанесення відповідного тимчасового маркування, в тому числі і поза межами закладу, з метою уникнення скупчення перед входом та дотримання умов перебування в черзі з дотриманням дистанції між клієнтами не менше 1,5 м;
  • вологе прибирання з використанням миючих та дезінфекційних (в кінці зміни) засобів і провітрювання не рідше ніж кожні 2 години та після закінчення робочого дня / зміни;
  • тимчасове відсторонення від роботи осіб з групи ризику (особи, які досягли 60-річного віку, особи, які мають хронічні захворювання, що пригнічують імунітет).
  • 9. Працівники повинні:
  • регулярно мити руки з рідким милом або обробляти їх спиртовмісними антисептиками не рідше ніж раз на 3 години та після відвідування громадських місць, використання туалету, прибирання, обслуговування тощо;
  • прикривати рота та носа при кашлі та чханні зігнутою рукою в лікті або одноразовою серветкою;
  • утримуватись від дотиків обличчя руками;
  • утримуватись від контактів з особами, що мають симптоми респіраторних захворювань - кашель, лихоманка, ломота в тілі тощо;
  • самоізолюватись у разі виникнення симптомів респіраторних захворювань.

 Зони відпочинку

Рекомендації стосуються: парків, скверів, садів, оранжерей під відкритим небом, музеїв під відкритим небом, лісопаркових і прибережних зон, відкритих спортивних майданчиків.

Адміністрація повинна:

  • розмістити на території зон та при вході до них правила та обмеження щодо їх використання;
  • оцінити місця потенційного скупчення відвідувачів (пам'ятки, зони відпочинку тощо) та розмістити поруч з ними додаткову інформацію щодо індивідуальних заходів профілактики та важливості соціального дистанціювання;
  • забезпечити функціонування туалетів на території зон, наявність рідкого мила, антисептиків при вході до них та їх регулярне прибирання та дезінфекцію;
  • не допускати проведення організованих заходів та подій на територій зон відпочинку, функціонування атракціонів та розважальних заходів тощо;
  • не допускати функціонування окремих зон, користування якими на період карантину заборонено, та обмежити доступ до них.
  • 4. Відвідувачі мають право:
  • користуватись зонами відпочинку з дотриманням індивідуальних заходів профілактики та в групах не більше 3 осіб;
  • використовувати рекреаційні зони для індивідуальних пробіжок та занять спортом при дотриманні належного соціального дистанціювання та правил, встановлених адміністрацією.

Слідкуйте за новинами Хмельницького у Facebook, Telegram, Instagram, Viber та YouTube.

Коментарі (8)
  • Марина Тонкошкура

    Не у всіх ТРЦ стоять з термометрами і не у всіх є антисептики у вбиральнях!!
  • Сергій Кузьміч

    Навіщо відкривати ринок по львівському шосе

    Наталия Серикова reply Сергій Кузьміч

    Сергій Кузьміч, а в цій статті про відкриття речових ринків нічого не сказано! То тоді який висновок...?
  • Алла Начичко

    Це рекомендації, які ніхто виконувати не буде.Це пусті слова.Огляніться кругом себе.Майже всі ходять без масок і на вулиці і в супермаркеті, і в транспорті.В магазинах багато людей, не має ніякого контролю.
  • Alex Winter

    Цікаво, як будуть стригти бороди чоловікам? Маску на очі натягнуть аби була?))
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Хмельницького за сьогодні
15:43 Під Лисичанськом загинув Володимир Сова-Лісовець з Ярмолинець (ФОТО) photo_camera 14:20 Хмельничанка намагалась кинутись під потяг. Її врятували патрульні 13:04 Хмельницький у 2000-х: чи пам’ятаєте ви події з минулого (ТЕСТ) 12:13 На війні загинув Олександр Міщук з Полонської ОТГ Від читача 15:52 6 громад Хмельниччини, за сприяння регіонального відділення АМУ, отримали гуманітарну допомогу від благодійників 11:30 єРобота: як отримати грант на відкриття чи розширення власного бізнесу? 10:03 Парафія Хмельницької тергромади пішла з моспатріархату play_circle_filled 09:17 Де можна порибалити на Хмельниччині: платні й безкоштовні місця 20:45 Радник мера на Хмельниччині заперечував російську агресію. Його судитимуть 18:50 Верховна Рада повернула вчителям 56 днів відпустки: які умови 17:43 За сепаратизм та газету «Новороссия» двоє хмельничан втретє отримали вирок
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Хмельницькому Ваші відгуки про послуги у Хмельницькому
keyboard_arrow_up