Плюси й мінуси мікрорайонів Хмельницького: результати опитування

Плюси й мінуси мікрорайонів Хмельницького: результати опитування
Фото з архіву редакції
  • Дослідники опитали 695 мешканців міста.

  • Дізнавайтеся, що вийшло в результаті і як планують це використати.

У Хмельницькому провели опитування мешканців про проблеми у місті. Проводили його Хмельницька міська рада, Хмельницький національний університет та Хмельницький університет управління та права. Відбувалося опитування від 18 травня до 3 червня цього року. Сьогодні, 11 липня, його презентували директор комунальної установи «Агенція розвитку Хмельницького» Олег Черненко та кандидат політичних наук, завідувач кафедри міжнародної комунікації та політології ХНУ Ольга Заславська.

Безпосередньо спілкувалися з хмельничанами та збирали інформацію студенти університетів. Кількість учасників опитування склала 695 осіб, вибірка є репрезентативною за віком та статтю. Дослідження охоплювало все місто, однак у кінцеві результати не включена Озерна через недоліки збору інформації. Дані по ній зберуть та включать в результати пізніше. Також згодом планують провести дослідження у селах громади.

Результати опитування використають, зокрема, при підготовці Плану відновлення громади та стратегії її розвитку. Конкретні проблеми, на які вказували хмельничани, передадуть відповідним службам. Під час презентації наголошували на необхідності громадянської освіти для мешканців. Так, на відповідних тренінгах люди питають про зарплати депутатів місцевих рад, хоча вони її взагалі не отримують, або скаржаться на високі податки, проте не знають, скільки саме ці податки складають.

Відео дня

Тепер перейдемо до результатів. Спершу зупинимося на основних даних про людей, які взяли участь в опитуванні. За ставленням до релігії учасники розподілилися таким чином:

  • приналежні до ПЦУ — 59,57%
  • атеїсти — 7,91%
  • приналежні до УПЦ (МП) —  7,34%
  • приналежні греко-католицизму — 7,19%
  • приналежні до римо-католицизму — 5,18%
  • приналежні до інших віросповідань — 13,83%

Мова спілкування учасників опитування вдома:

  • українська — 87,48%
  • російська — 7,05%
  • інші — 5,47%

За освітою учасники розподілені таким чином:

  • вища — 36,55%
  • середня спеціальна — 28,35%
  • неповна вища — 15,40%
  • повна середня — 14,39%
  • неповна середня — 4,60%

За зайнятістю розподіл учасників такий:

  • працюють — 54,24%
  • не працюють — 39,71%
  • втратили роботу через війну — 3,17%

Рід занять в учасників такий:

  • пенсіонери — 24,60%
  • кваліфіковані спеціалісти — 21,58%
  • робітники — 14,24%
  • студенти — 11,08%
  • самозайняті/підприємці — 10,07%
  • інші — 18,43%

За фінансовим станом опитані розподілені так:

  • мають достаток для базових потреб, як от харчування та одяг, а для дорогих покупок доводиться збирати гроші чи позичати — 82,88%
  • змушені економити на харчуванні — 9,64%
  • можуть дозволити собі будь-які необхідні покупки в будь-який час — 6,47%

На думку учасників опитування, найвищу якість у Хмельницькому мають газопостачання, водопостачання та дитячі садки. Тим часом найгірша ситуація з якістю облаштування укриттів, доступністю простору для людей з інвалідністю та розвитком промисловості. Хмельничанам також пропонували вказати, що б вони хотіли змінити у громаді. Найчастіше люди хотіли забезпечити відкритість і увагу влади до проблем мешканців громади та відсутність корупції.

Ще опитаним пропонували обрати твердження, з якими вони погоджуються. Найчастіше люди називали такі (можна було обрати кілька):

  • мені тут комфортно жити — 65,76%
  • хочу, щоб тут жили мої діти — 32,37%
  • живу та рекомендую громаду для проживання своїм знайомим — 15,83%

Більшість опитаних — 84,32% — не планують виїжджати з громади після війни.

У людей також запитували, яким для них є головне джерело інформації про події у громаді. Відповіді були такі (можна було обрати кілька):

  • канали в месенджерах (Telegram, Viber тощо) — 59,71%
  • родичі, друзі, знайомі — 42,59%
  • онлайн-медіа — 36,55%
  • національне телебачення — 29,78%
  • Facebook — 26,76%
  • місцеве телебачення — 21,73%
  • Instagram — 14,24%
  • Tik Tok — 12,95%
  • радіо — 10,07%
  • друковані ЗМІ (газети, журнали) — 8,49%
  • інші — 0,14%

Повні результати опитування, зокрема щодо проблем у кожному мікрорайоні, дивіться нижче. Натискайте на зображення та гортайте.

Читайте також:

Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.

Коментарі (4)
  • dgfdgd dfgfhdf
    ""   мають достаток для базових потреб, як от харчування та одяг, а для дорогих покупок доводиться збирати гроші чи позичати — 82,88%

       змушені економити на харчуванні — 9,64%

       можуть дозволити собі будь-які необхідні покупки в будь-який час — 6,47%""



    Хорошую жизнь нам устроили после развала союза, и за вот это иди умирай
  • Олег Бродський
    А найголовніше питання+чи довіряєте ви владі не включили!!!!
  • Виталий Демчишин
    І шо це за брєд? В місті нема більш нагальних потреб, чи більш актуальних опитувань? Це п.....ь
  • Читач90
    Озерна напевно всю статистику портила от і не включили.

keyboard_arrow_up